Skocz do zawartości
symeks

GTB2260VK w Passacie AFN

Rekomendowane odpowiedzi

A po co? Jak dwumasa Ci szwankuje to ja wymień, swoją tarcze kevlarem obić (200zł), i sam docisk Sahcs Performance. Ten setup o ktorym pisalem to na samym docisku i Kevlarze, moim zdaniem komplet sprzegla w tym wypadku to przerost formy nad trescia.

 

Dwumas ok zmieniłem co prawda w 2010 roku ale nic złego się nie dzieje.

 

Chetnie zobacze efekt i może sam sie skusze na podobne rozwiazanie

latem się za to zabiorę. Planowo dynamat xtreme plus pianka dynamat dynaliner. Podpatrzyłem takie rozwiązanie w zakładzie gdzie montowali mi car audio. Robili golfa VII GTI z przerobionym wydechem i po takiej aplikacji cisza nastała :)

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

z doswiadczenia dodam ze lepiej zostaw 5 z awx i zrob raz a konkretnie , kup turbo gtb by byl zapas na pozniej jak bedzie za malo koni ( a bedzie ).. a ksae za nowe turbo przeznacz na przerobienie gtb, fmic z dolotem , wydech i tarcze w kewlar . i bez problemu zniesie o wiele wiecej niz planujesz . Ja na nowka ori sach 228 nalatalem 70tys przy 224/470 na caha .Teraz mam , hybryde gtb2260vzk 3" downpipe , kolejna glowice po portingach i kapitalce , skrzynie DQS ( 3 juz padaj synchro 3i 4 biegu ), i twierdze ze 5 z awx jest duzo lepsa do zpierdalania po miesci ,przyspieszenie, osczedniejsza ,po 240 idzie nia latac tyle ze jest glosno od 3000 obr, zrob dobry program i latanie po 230kmh nie bedzie problemem dla twojego awx , pozder

Rafał wydech kompletny 2,5 bez kata i FMIC już mam. Pomodzony na ok 172km/380Nm ok bo nie mam przy sobie wykresu. Max moment przy ok 2200 nawet zrobiony niżej niż miałem seryjnie. Osobiście dla mnie to i tak dużo, bo broniłem się rękami i nogami przed modyfikacjami mechanicznymi(paska mam od 2008 roku-pierwsze auto). Domyślam się, że po pewnym czasie może być mało (przyzwyczajamy się do osiagów). Nie chce ruszać wtrysków, ogólnie babrać się w silniku. P.S. w swoim nawet pokrywy zaworów nie miałem ściąganej ;) Auto ma być jak najbardziej bezawaryjne. Kusi pójść na całość ale trzeba przystopować. 2 z przodu w zupełności mi wystarczy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Niestety passat to nie 3 litrowy diesel by go gonić na autostradzie.

 

Ostatnio jednego rodzyna wyprzedzałem przy 220km/h ^^ I tak myśle.... jak komuś nie szkoda tak żyłować passeratiego ;/

 

 

 

A tak to..... Polecam GTB17 bo warto :) Z dołu jak seria.... wydajność aż do odcinki :) A przy tym zero dymu za autem :hurra

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ostatnio jednego rodzyna wyprzedzałem przy 220km/h ^^ I tak myśle.... jak komuś nie szkoda tak żyłować passeratiego ;/

może tylko na chwilkę chciał z nudów, sam tak robię jak mnie już męczy jazda na tempomacie . Fakt, że jazda dieslami R6, V6 to zupełnie inna bajka jeśli chodzi o autostrady. Śmigam czasem Efką 535d 313 km i tu prędkość 200 km/h jest całkiem komfortowa i racjonalna jeśli chodzi o zużycie paliwa.

Mam trochę czasu na zastanowienie się co do turbiny GTB17 lub CAHA. Jak na razie większość poleca GTB17 ale i CAHA również

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
może tylko na chwilkę chciał z nudów

 

A no może... może ;) Ale.... teraz co drugi passat jest grubo pomodzony to i po trasach zapitalają :D

 

 

 

Śmigam czasem Efką 535d 313 km

 

Moje marzenie :zauroczony

Od dawna próbuję się z taką "złapać"... lub z 550d ale jakoś nie mogę trafić :lol

 

 

EDIT:

 

przy okazji... Ile dmuchacie na swoich GTB17 ?

Edytowane przez mnichu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A no może... może Ale.... teraz co drugi passat jest grubo pomodzony to i po trasach zapitalają

no to ja im długiego żywota nie wróżę jeśli non stop tak cisną mój już obecnie może i 230 km/h cisnąć ale szkoda silnika... zresztą temperatura robi swoje przy takiej prędkości na dłuższą metę ;)

Moje marzenie

Od dawna próbuję się z taką "złapać"... lub z 550d ale jakoś nie mogę trafić

fajna fura ale jest wiele "ale" mi tylko się silnik podoba oraz napęd xdrive ;) Fani gadżetów mogą być wniebowzięci mnie to akurat nie jara :) Jedyne co fajne z bajerów to nawigacja jest fenomenalna. Reszta zbędna. Nawet tak wszędzie zachwalane komforty mają się nijak do recaro z passata (poważnie!) No i co najlepsze jak masz otwarte drzwi to nie ruszysz z miejsca to mnie ostatnio wprawiło w osłupienie (niby względy bezpieczeństwa ale po co ? )

Edytowane przez wojtekk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

przy okazji... Ile dmuchacie na swoich GTB17 ?

 

1,85bar.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U siebie mam 1.9b i sie zastanawialem czy 2b by dala rade czy to juz mordęga dla niej ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to 2.1bar da radę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie nie przesadzajcie cale niemcy przelatywalem z predkosciami 160-240 no stop po kilka godzin bez przerwy i w miedzy czasie race z kim sie nadazylo .... i nic sie nie dzieje od lat ;) ale auto przygotowane do takich tras ,, wszystko owiniete ,,19 zedow oil cooler , i czujnik egt podstawa .. i jak jest za goraca to mam wtrysk wody i metanolu 30l w bagazniku i mozna latac po 200 bez problemu ...raz jedyne po takim ganianu to sprzeglo przestlo dzialac bo plyn sie gotuj ..dopiero motul 550 zalatwil sprawe i na zawsze .. co do turba to gtb i bedzie pan zadowolony ;) u mnie vzk 2,4 bara a caha 1.65bara ze sporym zapasem bo mozna i 1.9 bez problemu .pozder

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W passacie 2.4 bara pompujesz ? Ile to koni ma ? Bo to co w podpisie to chyba z innego turbo jest ?

 

Ja raz przelecialem Czechy za A6 C7 313km z prędkościami 180-240km/h (od 180 km/h widac ze brakowało jej mocy) ale na dwupasmowkach ciagle sie balem ze mi ktos z prawego wyjedzie ^^ Nigdy wiecej :> Taka jazda zdecydowanie męczy.

 

 

Poza tematem... w obecnym aucie mam 2.35b ale docelowe 2.5-2.6b.

Edytowane przez mnichu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja raz przelecialem Czechy za A6 C7 313km z prędkościami 180-240km/h (od 180 km/h widac ze brakowało jej mocy) ale na dwupasmowkach ciagle sie balem ze mi ktos z prawego wyjedzie ^^ Nigdy wiecej Taka jazda zdecydowanie męczy.

Jak nas czas nie goni to bez sensu taka jazda co innego jak jest pusto. Lecisz 240 km/h i Pan z lanosa tira zaczyna wyprzedzać :P Skupienie maksymalne, a to męczy tak jak piszesz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dawno sie nie udzielałem ale cały casz cos działam ,, wynik z podpisu to na caha 1,65bara ,,szczerze to nie wiem ile teraz koni jest ale program Daron zrobił jak w swoim pasku tyle ze w turbo przy 3600obr urwało wirnik przy tym booscie i wróciłem na lawecie ,,,to było ze dwa lata temu ,i taki program zostałdo dzis a modow w ciul nowych ..turbo dostało nowy większy wirnik , kolejna głowica , 3cia dqs , 3"wydech , cheble z porshe i jesCze sporo ,,,teraz bede zakładał zamach z80 z docikiem z c4 i tarcza w kevlarem na 8 sprężynach bo dwumasow juz 3 zajechałem ,,,jest plan na przyszłość pompki ag na 120%koncowki i o 300+ sie pokuszę ✌️

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To na CAHA taki wynik uzyskałeś ? niezły z tego co czytałem to tak max 200 ... Polecasz GTB17 z racji większej wydajności ? Szczerze to jak bym miał już iść w duże turbo to raczej GTB22 chyba podobnie wstaje jak GTB17 ? Z tego co piszesz to już lekko hardcorowe mody mechaniczne :)

 

u mnie kwestia turbo otwarta mam czas do maja, bo już na wymianę termin zaklepany. Kolektor będzie nowy customowy.

Edytowane przez wojtekk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To na CAHA taki wynik uzyskałeś ? niezły z tego co czytałem to tak max 200 ... Polecasz GTB17 z racji większej wydajności ? Szczerze to jak bym miał już iść w duże turbo to raczej GTB22 chyba podobnie wstaje jak GTB17 ? Z tego co piszesz to już lekko hardcorowe mody mechaniczne :)

 

u mnie kwestia turbo otwarta mam czas do maja, bo już na wymianę termin zaklepany. Kolektor będzie nowy customowy.

 

nigdy nie mialem gtb17 , zaczynalem od brd jak na forum 180 bylo mega wynik ;) , potem mialem wsumie hybryde brd z bebechami od caha od olka z forum zeby bylo p&p bo sama saha to jest zezba i zrobilem jej porting pod wymiar gtb 2260 do tego glowica po portingu ,kolektory porting i wszystko co sie da powijane i odizolowane od ciepla i to dalo taki wynik ,,, ale bylo malo i poszlem w gtb2260 vzk i na 1.9bara nalatalem sporo kilometrow ale prz 2,4 urwalo wyrnik i teraz jest hybryda na vzk i tez po portingu ,,, co do wstawania to brd/caha najlepiej juz 1600 bylo czuc jak ciognie ,,, z gtb zalezy jak przerobiona tak bedzie wstawc ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nigdy nie mialem gtb17 , zaczynalem od brd jak na forum 180 bylo mega wynik ;) , potem mialem wsumie hybryde brd z bebechami od caha od olka z forum zeby bylo p&p bo sama saha to jest zezba i zrobilem jej porting pod wymiar gtb 2260 do tego glowica po portingu ,kolektory porting i wszystko co sie da powijane i odizolowane od ciepla i to dalo taki wynik ,,, ale bylo malo i poszlem w gtb2260 vzk i na 1.9bara nalatalem sporo kilometrow ale prz 2,4 urwalo wyrnik i teraz jest hybryda na vzk i tez po portingu ,,, co do wstawania to brd/caha najlepiej juz 1600 bylo czuc jak ciognie ,,, z gtb zalezy jak przerobiona tak bedzie wstawc ;)

 

No to w sumie BRD mam z głowy, bo prawie już ją miałem w aucie ale odpuściłem. Czyli teoretycznie wsadzę CAHA będę zadowolony lub podobnie jak Ty będzie mało i zabawa z GTB22. Mimo wszystko zależy mi na max podobnym wstawaniu do serii, a tu GTB22 odpada powiedzmy sobie szczerze ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z seryjnej CAHA bezpiecznie można dmuchać 1,7bar. Więcej mi odradzali jak pisałem soft do 1.9TDI z taką turbiną.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No to w sumie BRD mam z głowy, bo prawie już ją miałem w aucie ale odpuściłem. Czyli teoretycznie wsadzę CAHA będę zadowolony lub podobnie jak Ty będzie mało i zabawa z GTB22. Mimo wszystko zależy mi na max podobnym wstawaniu do serii, a tu GTB22 odpada powiedzmy sobie szczerze ...

Szczerze to wstawanie zależy od przerobienia/ustawienia turbo i wielu innych miejscach gdzie są restrykcje ,,co z tego jak dobrze wstanie jak od 3200 juz nie ciągnie i wtedy właśnie pomyślisz o big turbo bo nie jeździsz dolnymi przedziałami obrotów tylko góra ,, co by nie było jakie turbo to ogień jest od 2200

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niby tak ale w jeździe miejskiej to ja rzadko kiedy przekraczam 3.5 tys obrotów. Racja powyżej 2 tyś jest ogień, poniżej klepanie do dechy nie ma sensu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlatego robra co chcetaTak żeby kierownikowi odpowiadało

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nigdy nie mialem gtb17 , zaczynalem od brd jak na forum 180 bylo mega wynik ;) , potem mialem wsumie hybryde brd z bebechami od caha od olka z forum zeby bylo p&p bo sama saha to jest zezba i zrobilem jej porting pod wymiar gtb 2260 do tego glowica po portingu ,kolektory porting i wszystko co sie da powijane i odizolowane od ciepla i to dalo taki wynik ,,, ale bylo malo i poszlem w gtb2260 vzk i na 1.9bara nalatalem sporo kilometrow ale prz 2,4 urwalo wyrnik i teraz jest hybryda na vzk i tez po portingu ,,, co do wstawania to brd/caha najlepiej juz 1600 bylo czuc jak ciognie ,,, z gtb zalezy jak przerobiona tak bedzie wstawc ;)

 

Ja montowalem gtb2260vzk na kolektor td.. w chu..j przerubek .. wstaje prawie jak 17 a nawet udalo dmuchac sie nia 3 bar.. soft by Daron , pompa 11 hybryda 260 itd dawka od 3700 do kaca max i zeri dymu ! Obecnie nie mozemy tego hamowac bo sprzeglo vr6 + kevlar nie ogarnia

Edytowane przez misiek 19

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności