wojtekk Zgłoś #441 Napisano 20 Marca 2017 A po co? Jak dwumasa Ci szwankuje to ja wymień, swoją tarcze kevlarem obić (200zł), i sam docisk Sahcs Performance. Ten setup o ktorym pisalem to na samym docisku i Kevlarze, moim zdaniem komplet sprzegla w tym wypadku to przerost formy nad trescia. Dwumas ok zmieniłem co prawda w 2010 roku ale nic złego się nie dzieje. Chetnie zobacze efekt i może sam sie skusze na podobne rozwiazanie latem się za to zabiorę. Planowo dynamat xtreme plus pianka dynamat dynaliner. Podpatrzyłem takie rozwiązanie w zakładzie gdzie montowali mi car audio. Robili golfa VII GTI z przerobionym wydechem i po takiej aplikacji cisza nastała - - - - - aktualizacja - - - - - z doswiadczenia dodam ze lepiej zostaw 5 z awx i zrob raz a konkretnie , kup turbo gtb by byl zapas na pozniej jak bedzie za malo koni ( a bedzie ).. a ksae za nowe turbo przeznacz na przerobienie gtb, fmic z dolotem , wydech i tarcze w kewlar . i bez problemu zniesie o wiele wiecej niz planujesz . Ja na nowka ori sach 228 nalatalem 70tys przy 224/470 na caha .Teraz mam , hybryde gtb2260vzk 3" downpipe , kolejna glowice po portingach i kapitalce , skrzynie DQS ( 3 juz padaj synchro 3i 4 biegu ), i twierdze ze 5 z awx jest duzo lepsa do zpierdalania po miesci ,przyspieszenie, osczedniejsza ,po 240 idzie nia latac tyle ze jest glosno od 3000 obr, zrob dobry program i latanie po 230kmh nie bedzie problemem dla twojego awx , pozder Rafał wydech kompletny 2,5 bez kata i FMIC już mam. Pomodzony na ok 172km/380Nm ok bo nie mam przy sobie wykresu. Max moment przy ok 2200 nawet zrobiony niżej niż miałem seryjnie. Osobiście dla mnie to i tak dużo, bo broniłem się rękami i nogami przed modyfikacjami mechanicznymi(paska mam od 2008 roku-pierwsze auto). Domyślam się, że po pewnym czasie może być mało (przyzwyczajamy się do osiagów). Nie chce ruszać wtrysków, ogólnie babrać się w silniku. P.S. w swoim nawet pokrywy zaworów nie miałem ściąganej Auto ma być jak najbardziej bezawaryjne. Kusi pójść na całość ale trzeba przystopować. 2 z przodu w zupełności mi wystarczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #442 Napisano 20 Marca 2017 Niestety passat to nie 3 litrowy diesel by go gonić na autostradzie. Ostatnio jednego rodzyna wyprzedzałem przy 220km/h ^^ I tak myśle.... jak komuś nie szkoda tak żyłować passeratiego ;/ A tak to..... Polecam GTB17 bo warto Z dołu jak seria.... wydajność aż do odcinki A przy tym zero dymu za autem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekk Zgłoś #443 Napisano 20 Marca 2017 Ostatnio jednego rodzyna wyprzedzałem przy 220km/h ^^ I tak myśle.... jak komuś nie szkoda tak żyłować passeratiego ;/ może tylko na chwilkę chciał z nudów, sam tak robię jak mnie już męczy jazda na tempomacie . Fakt, że jazda dieslami R6, V6 to zupełnie inna bajka jeśli chodzi o autostrady. Śmigam czasem Efką 535d 313 km i tu prędkość 200 km/h jest całkiem komfortowa i racjonalna jeśli chodzi o zużycie paliwa. Mam trochę czasu na zastanowienie się co do turbiny GTB17 lub CAHA. Jak na razie większość poleca GTB17 ale i CAHA również Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #444 Napisano 20 Marca 2017 (edytowane) może tylko na chwilkę chciał z nudów A no może... może Ale.... teraz co drugi passat jest grubo pomodzony to i po trasach zapitalają Śmigam czasem Efką 535d 313 km Moje marzenie :zauroczony Od dawna próbuję się z taką "złapać"... lub z 550d ale jakoś nie mogę trafić EDIT: przy okazji... Ile dmuchacie na swoich GTB17 ? Edytowane 20 Marca 2017 przez mnichu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekk Zgłoś #445 Napisano 20 Marca 2017 (edytowane) A no może... może Ale.... teraz co drugi passat jest grubo pomodzony to i po trasach zapitalają no to ja im długiego żywota nie wróżę jeśli non stop tak cisną mój już obecnie może i 230 km/h cisnąć ale szkoda silnika... zresztą temperatura robi swoje przy takiej prędkości na dłuższą metę Moje marzenie Od dawna próbuję się z taką "złapać"... lub z 550d ale jakoś nie mogę trafić fajna fura ale jest wiele "ale" mi tylko się silnik podoba oraz napęd xdrive Fani gadżetów mogą być wniebowzięci mnie to akurat nie jara Jedyne co fajne z bajerów to nawigacja jest fenomenalna. Reszta zbędna. Nawet tak wszędzie zachwalane komforty mają się nijak do recaro z passata (poważnie!) No i co najlepsze jak masz otwarte drzwi to nie ruszysz z miejsca to mnie ostatnio wprawiło w osłupienie (niby względy bezpieczeństwa ale po co ? ) Edytowane 20 Marca 2017 przez wojtekk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz_vip Zgłoś #446 Napisano 21 Marca 2017 przy okazji... Ile dmuchacie na swoich GTB17 ? 1,85bar. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #447 Napisano 21 Marca 2017 U siebie mam 1.9b i sie zastanawialem czy 2b by dala rade czy to juz mordęga dla niej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz_vip Zgłoś #448 Napisano 21 Marca 2017 Z tego co wiem to 2.1bar da radę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LADA Zgłoś #449 Napisano 21 Marca 2017 panowie nie przesadzajcie cale niemcy przelatywalem z predkosciami 160-240 no stop po kilka godzin bez przerwy i w miedzy czasie race z kim sie nadazylo .... i nic sie nie dzieje od lat ale auto przygotowane do takich tras ,, wszystko owiniete ,,19 zedow oil cooler , i czujnik egt podstawa .. i jak jest za goraca to mam wtrysk wody i metanolu 30l w bagazniku i mozna latac po 200 bez problemu ...raz jedyne po takim ganianu to sprzeglo przestlo dzialac bo plyn sie gotuj ..dopiero motul 550 zalatwil sprawe i na zawsze .. co do turba to gtb i bedzie pan zadowolony u mnie vzk 2,4 bara a caha 1.65bara ze sporym zapasem bo mozna i 1.9 bez problemu .pozder Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #450 Napisano 21 Marca 2017 (edytowane) W passacie 2.4 bara pompujesz ? Ile to koni ma ? Bo to co w podpisie to chyba z innego turbo jest ? Ja raz przelecialem Czechy za A6 C7 313km z prędkościami 180-240km/h (od 180 km/h widac ze brakowało jej mocy) ale na dwupasmowkach ciagle sie balem ze mi ktos z prawego wyjedzie ^^ Nigdy wiecej Taka jazda zdecydowanie męczy. Poza tematem... w obecnym aucie mam 2.35b ale docelowe 2.5-2.6b. Edytowane 21 Marca 2017 przez mnichu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekk Zgłoś #451 Napisano 21 Marca 2017 Ja raz przelecialem Czechy za A6 C7 313km z prędkościami 180-240km/h (od 180 km/h widac ze brakowało jej mocy) ale na dwupasmowkach ciagle sie balem ze mi ktos z prawego wyjedzie ^^ Nigdy wiecej Taka jazda zdecydowanie męczy. Jak nas czas nie goni to bez sensu taka jazda co innego jak jest pusto. Lecisz 240 km/h i Pan z lanosa tira zaczyna wyprzedzać Skupienie maksymalne, a to męczy tak jak piszesz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LADA Zgłoś #452 Napisano 21 Marca 2017 Dawno sie nie udzielałem ale cały casz cos działam ,, wynik z podpisu to na caha 1,65bara ,,szczerze to nie wiem ile teraz koni jest ale program Daron zrobił jak w swoim pasku tyle ze w turbo przy 3600obr urwało wirnik przy tym booscie i wróciłem na lawecie ,,,to było ze dwa lata temu ,i taki program zostałdo dzis a modow w ciul nowych ..turbo dostało nowy większy wirnik , kolejna głowica , 3cia dqs , 3"wydech , cheble z porshe i jesCze sporo ,,,teraz bede zakładał zamach z80 z docikiem z c4 i tarcza w kevlarem na 8 sprężynach bo dwumasow juz 3 zajechałem ,,,jest plan na przyszłość pompki ag na 120%koncowki i o 300+ sie pokuszę âď¸ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekk Zgłoś #453 Napisano 21 Marca 2017 (edytowane) To na CAHA taki wynik uzyskałeś ? niezły z tego co czytałem to tak max 200 ... Polecasz GTB17 z racji większej wydajności ? Szczerze to jak bym miał już iść w duże turbo to raczej GTB22 chyba podobnie wstaje jak GTB17 ? Z tego co piszesz to już lekko hardcorowe mody mechaniczne u mnie kwestia turbo otwarta mam czas do maja, bo już na wymianę termin zaklepany. Kolektor będzie nowy customowy. Edytowane 21 Marca 2017 przez wojtekk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LADA Zgłoś #454 Napisano 21 Marca 2017 To na CAHA taki wynik uzyskałeś ? niezły z tego co czytałem to tak max 200 ... Polecasz GTB17 z racji większej wydajności ? Szczerze to jak bym miał już iść w duże turbo to raczej GTB22 chyba podobnie wstaje jak GTB17 ? Z tego co piszesz to już lekko hardcorowe mody mechaniczne u mnie kwestia turbo otwarta mam czas do maja, bo już na wymianę termin zaklepany. Kolektor będzie nowy customowy. nigdy nie mialem gtb17 , zaczynalem od brd jak na forum 180 bylo mega wynik , potem mialem wsumie hybryde brd z bebechami od caha od olka z forum zeby bylo p&p bo sama saha to jest zezba i zrobilem jej porting pod wymiar gtb 2260 do tego glowica po portingu ,kolektory porting i wszystko co sie da powijane i odizolowane od ciepla i to dalo taki wynik ,,, ale bylo malo i poszlem w gtb2260 vzk i na 1.9bara nalatalem sporo kilometrow ale prz 2,4 urwalo wyrnik i teraz jest hybryda na vzk i tez po portingu ,,, co do wstawania to brd/caha najlepiej juz 1600 bylo czuc jak ciognie ,,, z gtb zalezy jak przerobiona tak bedzie wstawc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekk Zgłoś #455 Napisano 21 Marca 2017 nigdy nie mialem gtb17 , zaczynalem od brd jak na forum 180 bylo mega wynik , potem mialem wsumie hybryde brd z bebechami od caha od olka z forum zeby bylo p&p bo sama saha to jest zezba i zrobilem jej porting pod wymiar gtb 2260 do tego glowica po portingu ,kolektory porting i wszystko co sie da powijane i odizolowane od ciepla i to dalo taki wynik ,,, ale bylo malo i poszlem w gtb2260 vzk i na 1.9bara nalatalem sporo kilometrow ale prz 2,4 urwalo wyrnik i teraz jest hybryda na vzk i tez po portingu ,,, co do wstawania to brd/caha najlepiej juz 1600 bylo czuc jak ciognie ,,, z gtb zalezy jak przerobiona tak bedzie wstawc No to w sumie BRD mam z głowy, bo prawie już ją miałem w aucie ale odpuściłem. Czyli teoretycznie wsadzę CAHA będę zadowolony lub podobnie jak Ty będzie mało i zabawa z GTB22. Mimo wszystko zależy mi na max podobnym wstawaniu do serii, a tu GTB22 odpada powiedzmy sobie szczerze ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz_vip Zgłoś #456 Napisano 21 Marca 2017 Z seryjnej CAHA bezpiecznie można dmuchać 1,7bar. Więcej mi odradzali jak pisałem soft do 1.9TDI z taką turbiną. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LADA Zgłoś #457 Napisano 21 Marca 2017 No to w sumie BRD mam z głowy, bo prawie już ją miałem w aucie ale odpuściłem. Czyli teoretycznie wsadzę CAHA będę zadowolony lub podobnie jak Ty będzie mało i zabawa z GTB22. Mimo wszystko zależy mi na max podobnym wstawaniu do serii, a tu GTB22 odpada powiedzmy sobie szczerze ... Szczerze to wstawanie zależy od przerobienia/ustawienia turbo i wielu innych miejscach gdzie są restrykcje ,,co z tego jak dobrze wstanie jak od 3200 juz nie ciągnie i wtedy właśnie pomyślisz o big turbo bo nie jeździsz dolnymi przedziałami obrotów tylko góra ,, co by nie było jakie turbo to ogień jest od 2200 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekk Zgłoś #458 Napisano 21 Marca 2017 niby tak ale w jeździe miejskiej to ja rzadko kiedy przekraczam 3.5 tys obrotów. Racja powyżej 2 tyś jest ogień, poniżej klepanie do dechy nie ma sensu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LADA Zgłoś #459 Napisano 21 Marca 2017 Dlatego robra co chcetaTak żeby kierownikowi odpowiadało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek 19 Zgłoś #460 Napisano 24 Marca 2017 (edytowane) nigdy nie mialem gtb17 , zaczynalem od brd jak na forum 180 bylo mega wynik , potem mialem wsumie hybryde brd z bebechami od caha od olka z forum zeby bylo p&p bo sama saha to jest zezba i zrobilem jej porting pod wymiar gtb 2260 do tego glowica po portingu ,kolektory porting i wszystko co sie da powijane i odizolowane od ciepla i to dalo taki wynik ,,, ale bylo malo i poszlem w gtb2260 vzk i na 1.9bara nalatalem sporo kilometrow ale prz 2,4 urwalo wyrnik i teraz jest hybryda na vzk i tez po portingu ,,, co do wstawania to brd/caha najlepiej juz 1600 bylo czuc jak ciognie ,,, z gtb zalezy jak przerobiona tak bedzie wstawc Ja montowalem gtb2260vzk na kolektor td.. w chu..j przerubek .. wstaje prawie jak 17 a nawet udalo dmuchac sie nia 3 bar.. soft by Daron , pompa 11 hybryda 260 itd dawka od 3700 do kaca max i zeri dymu ! Obecnie nie mozemy tego hamowac bo sprzeglo vr6 + kevlar nie ogarnia Edytowane 24 Marca 2017 przez misiek 19 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach