Skocz do zawartości
symeks

GTB2260VK w Passacie AFN

Rekomendowane odpowiedzi

:passatfan250 pęknie ??

 

Nie bylbym taki pewny. Na BRD wyplulo niecale 190KM z taaaaaakim dymem ze szok. Wiec zgubil troche mocy od ostatniego razu.

Nie bylo czasu diagnozowac ale cos u Traksia nie cyka jak powinno...moze walek sie podtarl moze wtrysk leje.

Nie ma czujnika EGT wiec trzeba bedzie ostroznie podchodzic. Jutro..a wlasciwie dzis sie okaze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czekamy czekamy z niecierpliwością ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czekamy czekamy cały czas na wynik <czas>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja juz wiem :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to uchyl rąbka tajemnicy :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ile wyszło ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

224KM I 426 NM wykresik potem zarzuce :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ładnie .... ale spodziewałem się troszkę więcej ...

może troszkę rob ostudził

Nie bylbym taki pewny. Na BRD wyplulo niecale 190KM z taaaaaakim dymem ze szok. Wiec zgubil troche mocy od ostatniego razu.

Nie bylo czasu diagnozowac ale cos u Traksia nie cyka jak powinno...moze walek sie podtarl moze wtrysk leje.

Nie ma czujnika EGT wiec trzeba bedzie ostroznie podchodzic. Jutro..a wlasciwie dzis sie okaze

ale nadal miałem nadzieję na więcej ... :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No niestety...czasy wtryskow juz takie ze bez pomiaru EGT dalsze krecenie moze i ladnie na papierze by wygladalo dla szerokiej gawiedzi ale po jednej szybszej trasie tloki by mogly lekko sie nadpalic ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piękna moc.. :) Gratulacje.. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pięknie... bardzo... jak na passata :) teraz czekamy na kolejne mody passatów z gtb2260vk. Ta turbina pracuje teraz prawie jak na serji w 3.0tdi.... (gtb rules:P ).

Kolego jak porównasz wstawanie tej suszarki do brd??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

piękny wynik szacun :)

Edytowane przez man84

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pięknie... bardzo... jak na passata

 

Słodzicie,bo pewnie nie chcecie koledze przykrości sprawić.

 

 

bogumilt czym różni się potencjał silnika afv/al od takiego arl-a,skoro jak na passata wyszło tak ładnie?

Arl-e wychodzą na gtb 22,wydechu,średnio na 240 koni,a fizycznie są to identyczne jednostki.

Bądźmy szczerzy,ale taka moc jak na al/gtb nie jest niczym powalającym.

Niuton też na kolana nie rzuca.

 

Trzeba poprawić to,co szwankuje i wtedy dopiero można się będzie zachwycać wynikiem.

 

ale nadal miałem nadzieję na więcej ...

 

Nie tylko Ty.

 

Tak,jak Robert pisze,pewnie kuleją pompki,może i wałek,więc wyszło,jak wyszło.

To samo było w afv-ie brata,soft na ponad 200 koni,a wypluło raptem 185.Okazało się,że wałek jest w agonalnym stanie.

Kupił wałek z 2.0 sdi,zobaczymy co da w takim avf-ie.

 

Kolego jak porównasz wstawanie tej suszarki do brd??

 

Przydałoby się spojrzeć na logi,bo odczucia nie zawsze są miarodajne.

 

Rober ile dmuchałeś?

Pozdro.

Edytowane przez sagon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sagon dobrze piszesz....cyferki nie wala na kolana. Ale wez pod uwage ze hamownia inercyjna zaniza troche wartosci przy big T wiec moze na obciazeniu pare % by sie udalo dostukac...

Dmucham max 1.95bara...boost jest rosnacy do 4100obr

lekko poddymia

w porownaniu do BRD to GTB wstaje jak small turbo :) autetycznie w TYM aucie bylo zmierzone na BRD ok 60Nm mniej przy 2000obr (nalozylem wykresy) a to przepasc. Zreszta niech wlasciciel sie wypowie co do odczuc...:)

Oczywiscie sa BRD i sa BRD wiec...

Ale NAPEWNO nie wstanie gorzej niz dobra BRD a to juz przyzwoicie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sagon, wałek z 2.0 sdi? WTF? od czego to? z jakiego auta, silnika? pierwsze słyszę szczerze mówiąc. 1.9 sdi owszem, to wiadomo, ale 2.0? :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wałek z 2.0 sdi? WTF? od czego to? z jakiego auta, silnika?

 

golf V.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
w porownaniu do BRD to GTB wstaje jak small turbo autetycznie w TYM aucie bylo zmierzone na BRD ok 60Nm mniej przy 2000obr

 

Wrzuć logi,na pewno je masz,... bo wykresu po dziś dzień nie widać.

To,że turbiny GTB szybko się budzą,to zasługa odpowiedniej konstrukcji geometrii.Dłuższe,odpowiednio wyprofilowane i szczelniej zamykające się łopatki swoje robią.

Szkoda,że takie turbo nie może jeszcze w pełni wykorzystać potencjału silnika,ale domyślam się,że kolega szybko doprowadzi avf-a do zdrowia.

 

wałek z 2.0 sdi? WTF? od czego to? z jakiego auta, silnika?

 

Silniki 2.0 sdi/pd montowane były w golfach V BDK 75 koni oraz min. w caddy BST,BDJ 70 koni.

Nie wiem skąd różnice w mocach,bo wałki są identyczne 038 109 101 AE.

Tak wygląda silnik 2.0 sdi 8v.

 

2.0 sdi BST BDJ-70 BDK-75 038 109 101 AE.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sorka ze tak dlugo nie odpisywalem ale mialem traske itd brak neta swoje robi :P

a wiec jest i wykres20120621_133819.jpg

 

Powiem tak turbo idealnie wstaje od 1800 obrotow juz czuc plecy co przy brd dzialo sie dopiero przy okolo 2100 obr.

Auto ciagnie jak szalone kierownice trzeba mocno trzymac, Narazie jestem w fazie testow i czekam na sonde \EGT co by go poupalac ostrzej.

czekam na wyniki testow waleczka od sdi i koncowki race i bedziemy uzdrawiac paszczurka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a pamiętasz jakie ciśnienie miałeś na BRD przy tych 2100 ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a pamiętasz jakie ciśnienie miałeś na BRD przy tych 2100 ?

 

Nie pamietam ale wiem ze u mnie dmuchalo 1.65 bara ale od ilu to nie wiem.

do kazdego turbo idzie sie przyzwyczajic .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności