fafik12 Zgłoś #1 Napisano 17 Grudnia 2011 Cześć. Jak w temacie mam problem z migającą kontrolką od ciśnienia oleju. Gdy występują drgania lub jakieś wstrząsy ( nie rzadko bo droga jak ser szwajcarski) zaczyna migać i piszczeć ta kontrolka myślałem że to wina zegarów ale po wymianie jest tak samo tylko duuuużo rzadziej włącza się ta kontrolka. Passat B3 1.9 d 1990 rok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #2 Napisano 17 Grudnia 2011 widocznie kable. zobacz wtyczki i przetarcia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
UCIEK Zgłoś #3 Napisano 17 Grudnia 2011 Zajrzyj pod maskę. Mi też migała jak mi się urwał przewód idący do czujnika oleju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gibaj Zgłoś #4 Napisano 17 Grudnia 2011 albo czujnik albo wtyczka do niego lub przetarty przewód Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #5 Napisano 17 Grudnia 2011 albo szukajka... http://forum.vw-passat.pl/search.php?searchid=189759 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ma-cio1 Zgłoś #6 Napisano 18 Grudnia 2011 W temacie kontrolki oleju, mam problem: Passat B3 silnik 1,8 benz/gaz Po przejechaniu ok 30 km, nie wcześniej zaczyna migać i brzęczeć kontrolka ciśnienia oleju. Jak jadę na biegu, na wolnych obrotach i przy prędkości 80 - 90 km/godz to się zapala. Gdy jadę ok. 110 km lub wrzucę na luz to jest OK. Jak jadę i brzęczy to zwiększam obroty, naciskając lekko sprzęgło to gaśnie. Dodam, że wszystko to zaczęło się po regeneracji głowicy, wymianie pasków i uszczelki pod głowicą. Wymieniłem też olej, flirt, czujnik i nawet pompę olejową i dalej to samo. Jeszce jedna sprawa, która się z tym wiąże: do czego jest "czujnik" lub coś co jest przy obudowie filtra oleju. Czekam niecierpliwie na pomoc !!!!!!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #7 Napisano 18 Grudnia 2011 Jak jadę i brzęczy to zwiększam obroty, naciskając lekko sprzęgło to gaśnie.to by wskazywało na padniętą pompę lub jej napęd lub smoka Jeszce jedna sprawa, która się z tym wiąże: do czego jest "czujnik" lub coś co jest przy obudowie filtra oleju.zerknij do pdf-u czy jest tam "to coś" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kszysiozeszcze Zgłoś #8 Napisano 18 Grudnia 2011 W temacie kontrolki oleju, mam problem: Passat B3 silnik 1,8 benz/gazPo przejechaniu ok 30 km, nie wcześniej zaczyna migać i brzęczeć kontrolka ciśnienia oleju. Jak jadę na biegu, na wolnych obrotach i przy prędkości 80 - 90 km/godz to się zapala. Gdy jadę ok. 110 km lub wrzucę na luz to jest OK. Jak jadę i brzęczy to zwiększam obroty, naciskając lekko sprzęgło to gaśnie. Dodam, że wszystko to zaczęło się po regeneracji głowicy, wymianie pasków i uszczelki pod głowicą. Wymieniłem też olej, flirt, czujnik i nawet pompę olejową i dalej to samo. Jeszce jedna sprawa, która się z tym wiąże: do czego jest "czujnik" lub coś co jest przy obudowie filtra oleju. Czekam niecierpliwie na pomoc !!!!!!!!! a jakby tak w końcu olej zmienił huh ???:debil ---------- Dodano o 20:49 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:48 ---------- Jeszce jedna sprawa, która się z tym wiąże: do czego jest "czujnik" lub coś co jest przy obudowie filtra oleju. Czekam niecierpliwie na pomoc !!!!!!!!! do mierzenia ciśninia oleju a to też jest ważne w silniku . . . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makumba50 Zgłoś #9 Napisano 18 Grudnia 2011 a jakby tak w końcu olej zmienił huh ???:debil Przecież napisał wcześniej, że olej wymienił przy okazji... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #10 Napisano 19 Grudnia 2011 Standardowo jest tak ze zdejmujemy kabelek z czujnika i kontrolka gaśnie jeśli nie gaśnie to mammy drugi czujnik (gdzieś w głowicy) lub przetarty kabel. Drugi czujnik na obudowie filtra (taki z okrągłym płaskim końcem) to jest od temp. oleju na MFA. Choć mogę sie mylić i Twój silnik ma dwa czujniki właśnie na filtrze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ma-cio1 Zgłoś #11 Napisano 19 Grudnia 2011 Standardowo jest tak ze zdejmujemy kabelek z czujnika i kontrolka gaśnie jeśli nie gaśnie to mammy drugi czujnik (gdzieś w głowicy) lub przetarty kabel.Drugi czujnik na obudowie filtra (taki z okrągłym płaskim końcem) to jest od temp. oleju na MFA. Choć mogę sie mylić i Twój silnik ma dwa czujniki właśnie na filtrze. Mam jeden czujnik w głowicy a drugi na filtrze. Jak temperatura rośnie to się zaczyna "jazda". To może mieć coś wspólnego. Dzięki, sprawdzę ten wątek. ---------- Dodano o 15:08 ---------- Poprzednia wiadomość o 15:02 ---------- Dzięki Rafał. Pompę założyłem używaną, ale wątpię żeby też miała dokładnie taką samą wadę jak poprzednia. Wcześniej ją przemyłem i wyczyściłem. Szkoda ale nie mogę otworzyć tych pdf, a to może być ciekawe. Dalej kolega lebow napisał że to może być czujnik temperatury oleju, muszę to zbadać. Dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fafik12 Zgłoś #12 Napisano 20 Grudnia 2011 dzisiaj wymieniając świece żarowe natknąłem się przy okazji na ponadgryzany przez myszy kabelek od czujnika oleju przy filtrze czy to może być powodem tej migającej kontrolki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MichalB3TD Zgłoś #13 Napisano 28 Grudnia 2011 Ja mam teraz pytanko. Silnik 1.9 TD AAZ. Zepsuł mi się czujnik oleju przy filtrze oleju, po odpaleniu auta kontrolka migała, cisnienie zmierzone manometrem i jest dobre. Dorwałem w garażu czujnik od 1.9 TDI ale też uszkodzony, jak przekrocze 2 tyś obrotów do 3 tyś obrotów to zaczyna migać mi kontrolka a tak to gaśnie.. Jaki kolor ma czujnik? Wymienie odrazu też ten w głowicy bo jestem pewien że musi być niebieski. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pawelele Zgłoś #14 Napisano 29 Grudnia 2011 Niektórzy twierdzą że takie miganie kontrolki może powodować filtr złej jakości i przeważnie jest to Filtron. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JAFO Zgłoś #15 Napisano 29 Grudnia 2011 (edytowane) A dokładnie chodzi o filtr Filtrona OP 526/1, zamiast którego wkręcono przez omyłkę OP 526. Niby tylko brak tej JEDYNKI, ale ten brak powoduje tyle niedogodności. Edytowane 29 Grudnia 2011 przez JAFO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MichalB3TD Zgłoś #16 Napisano 30 Grudnia 2011 Ja i tak tego badziewa nigdy nie wkręce! I na bank sie nie pomyle.. Filterek jest Boscha Czujnik miałem szary a powinienem mieć czarny.. Po wymianie jest elegancko i nie pika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach