Skocz do zawartości
ciuciek

Bi-xenon skrętny - usterka?

Rekomendowane odpowiedzi

Niestety musiałem zdemontować lampę ( zderzak demontuję już nawet po ciemku hi,hi) był urwany kabelek do przesłony. Zlutowany i jest ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

14 kwietnia miałem stłuczkę z sarną, po zatrzymaniu i sprawdzeniu wygląda to tak iż przód ogólnie do roboty. W nocy włączyłem światła i o dziwo nic nie było widać, wysiadłem z samochodu przyglądam się a żarniki w obu lampach się palą jednakże na drodze widać jedynie białą kreskę blisko auta. Czy któryś z forumowiczów spotkał się z takim objawem, a jeśli tak to co było przyczyną, będę wdzięczny za jakieś sugestie co mogło się stać. Lampy są całkowicie nowe zamontowane przez ASO w okresie wakacji w roku ubiegłym po szkodzie garażowej, przełożone były stare przetwornice, żarniki i moduły skrętu do nowych lamp gdyż nie były uszkodzone. Mój Passat b7 2012 CFGB

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Więc nie świeci słabo tylko nisko. Poczytaj o poziomowaniu reflektorów.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lampy były sprawdzane na stacji diagnostycznej i wg. diagnosty są na odpowiedniej wysokości, więc ich ustawienie nie ma tu nic do rzeczy. Żarniki się palą, przełączanie świateł miedzy mijania a drogowymi nic nie daje gdyż widać że przesłona się przełącza a lampy dalej chodzą jakby na 20%, jakby się ściemniły

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam , pozwolicie że podepnę się do wątku ale nieco z innym tematem dotyczącym bixenonów. Padło mi doświetlanie zakrętów w obu lampach . i teraz nie wiem czy lampy do wymiany czy tylko moduły doświetlania ( ale gdzie one są zamocowane) . Moduł świateł to chyba 5m0907357b ale nie wiem gdzie go szukać . Ktoś, coś ? będę bardzo wdzięczny za podpowiedź.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Które doświetlenie, dynamiczne czy statyczne?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy można ustawić w komputerze tak aby wyłączyć funkcję skrętu bixseon ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W B3 będzie ciężko ;)

Żeby jednak nie być złośliwym - więcej info potrzeba, a najlepiej tzw. autoscan z VCDS.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OK. Chodziło mi abym nie jechał na darmo do elektronika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To zależy jaki masz moduł regulacji zasięgu i jaki soft w nim.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem z bi ksenon skretny.

Auto to vw sharan 7N

Po zbiciu lampy prawej kupilem używkę, po podpieciu lampa wykonuje test góra-dół prawe-lewo wszystko wygląda ok ale na desce zapala sie kontrolka uszkodzonej żarówki w dziwnej sekwencji: 5 sek-on 10 sek-off, 5 sek-on 10 sek-off i tak cały czas

3 moduły z lampy podmienione z lampy pierwotnej

Po podpieciu komp.  diagnostycznego - brak błędów.

Co to oznacza - prosze o wsparcie

Edytowane przez bocmar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem zarnik, dalej nie swieci 

kod błędu 508231 co to jest dokładnie. Ktoś może pomoc, czy chodzi o procesor albo moduł 

Edytowane przez Pancio
Nie komplety opis

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry,

obserwuje forum od dłuższego czasu aż pozbyłem się Passata na rzecz Leona II 2012 fr z bi-xenonami z funkcją doświetlania zakrętów.

Niestety po zakupie okazało się, że świeci się błąd oświetlenia, a lampy nie wykonują funkcji auto testu po odpaleniu. Dodam, że lampy świecą i nie mają problemu z przełączaniem się z dziennych na żarniki. Po podłączeniu VCDSa wyskakują mi takie błędy:

Cytat

02234 - Moduł mocy prawego reflektora (J668)
            004 - Brak sygnału / brak komunikacji - MIL zapalona
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 11100100
                    Priorytet błędu: 6
                    Częstość błędu: 7
                    Wew.licznik błędów: 157
                    Przebieg: 185654 km
                    Wskaźnik czasu: 0
                    Data: 2015.06.22
                    Czas: 16:58:38

             Ramka zamrożona:
                    Napięcie: 14.20 V
                    Prędkość: 0.0 km/h
                        ABS 1

01042 - Sterownik niezakodowany
            000 - - - MIL zapalona
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 11100100
                    Priorytet błędu: 6
                    Częstość błędu: 7
                    Wew.licznik błędów: 157
                    Przebieg: 185654 km
                    Wskaźnik czasu: 0
                    Data: 2015.06.22
                    Czas: 16:58:38

02656 - Końcówka mocy (J667) lewego reflektora; niezakodowana
            000 - - - MIL zapalona
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 11100000
                    Priorytet błędu: 2
                    Częstość błędu: 1
                    Wew.licznik błędów: 154
                    Wskaźnik czasu: 0

             Ramka zamrożona:
                        nieważny
                        nieważny
                        nieważny

02657 - Końcówka mocy (J668) prawego reflektora; niezakodowana
            000 - - - MIL zapalona
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 11100000
                    Priorytet błędu: 2
                    Częstość błędu: 1
                    Wew.licznik błędów: 154
                    Wskaźnik czasu: 0

01539 - Reflektory nie zostały wyregulowane
            005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja - MIL zapalona
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 11100101
                    Priorytet błędu: 3
                    Częstość błędu: 1
                    Wew.licznik błędów: 154
                    Wskaźnik czasu: 0

Czy bylibyście mi w stanie mnie nakierować jakoś ?

Z góry dziękuję za pomoc ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 4.02.2021 o 16:06, Kajo napisał:

Dzień dobry,

obserwuje forum od dłuższego czasu aż pozbyłem się Passata na rzecz Leona II 2012 fr z bi-xenonami z funkcją doświetlania zakrętów.

Niestety po zakupie okazało się, że świeci się błąd oświetlenia, a lampy nie wykonują funkcji auto testu po odpaleniu. Dodam, że lampy świecą i nie mają problemu z przełączaniem się z dziennych na żarniki. Po podłączeniu VCDSa wyskakują mi takie błędy:

Czy bylibyście mi w stanie mnie nakierować jakoś ?

Z góry dziękuję za pomoc ;)

nie masz zakodowanych lamp, nie masz zrobionej regulacji oraz przetwornice do sprawdzenia  - tak po krótce i na szybko ;)

 

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/02234

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01042

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/02656

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/02657

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01539

 

 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam problem z prawym xenonem . Zacznę może od początku , kupiłem pół roku temu vw Cc z 2014 r z niedziałającym xenonem. Sprawdziłem żarnik , przetwornice zamieniając lampy stronami i lampa świeci. Następnie wypiąłem wszystkie przekaźniki które mam pod kierownicą założyłem je następnie wypiąłem moduł BCM i po chwili wpiąłem. Po skasowaniu błędów komputera lampa ożyła i działała jakieś pol roku aż do teraz. Dodam ze sprawdziłem znowu zarnik jest sprawny  . Co może być przyczyna jeszcze zakładając że przetwornica i zarnik jest sprawny? Z góry dziękuję za informacje 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Poleciał mi w moim VW CC 2012 czujnik poziomowania prawy przód. W VCDS pokazywał cały czas 50%. Na zegarach nie maiłem żadnego błędu.. Wymieniłem go i zaczął pokazywać wartości. Odkryłem dziwną rzecz. Kiedy podnoszę samochód czujnik z lewej strony (ten oryginalny sprawny) zmniejsza swoje procenty, natomiast ten nowy z prawej strony działa odwrotnie zwiększa swoją wartość. Nie ma możliwości aby go obrócić o 180 stopni. Wtyczki także nie można inaczej wsadzić.

W vcds lewy pokazuje około 78 % a ten nowy prawy około 20 %

Czy on tak się powinien zachowywać ?

Pozdr

Sebastian

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć.

Pomocyyy. Mam problem z prawym bi-xenonem. Wywala mi błąd:
02628 - Sensor for Swivel Module Position; Right
            014 - Defective - MIL ON

Wyciągnąłem silniczek z czujnikiem ale za cholerę nie mogę znaleźć tej części w żadnym sklepie. Wygląda to tak:
IMG_20210422_192941.thumb.jpg.e0417cfe3072e8c7c7ed2072f419a42e.jpgIMG_20210422_192959.thumb.jpg.876c8f8e419576a056cdd5b4d183d782.jpgIMG_20210422_191335.thumb.jpg.8697659d088aff6e5ab54fa9844d2f58.jpgIMG_20210422_191345.thumb.jpg.f626ce0e889645f408701573a05c766e.jpg

Czy ktoś ma może namiary na ten czujnik i silniczek? Jakiekolwiek informację?
Co dziwne, ten silniczek odpowiada za ruch prawo lewo a oba xenony są ciągle opadnięte. Wygląda to tak jakby cały proces ustawiania xenonów był stopowany przez ten czujnik.

Edytowane przez goliat26

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Łapie błąd i wpada w tryb awaryjny pracy - czyli przede wszystkim nie oślepiać.

Skoro masz to na wierzchu to wymyj płytkę, oczyść z korozji, polutuj dobrze i powinno banglać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, radekrp90 napisał:

Łapie błąd i wpada w tryb awaryjny pracy - czyli przede wszystkim nie oślepiać.

No ja rozumiem ale ciężko jeździć gdy światła świecą 2m przed auto:). Pytałem bardziej o jakieś namiary na silniczek/czujnik bo tak jak pisze, prawie nie da się jeździć z takimi światłami.
Do tej pory udało mi się ustalić, że czujnik jest chyba dobry. Podłączając go "na stole", daje stan niski na wyjściu gdy ręką poruszam kosz soczewki prawo/lewo i natrafiam na pozycję w której jest czujnik więc raczej jest ok. Czyżby to była wina silniczka?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś rano po przelutownaiu elementów podłączyłem reflektor i niestety znów to samo. Po pierwszym przekręceniu stacyjki co prawda błąd się nie pojawiał ale kontrolka dalej migała. Po odpaleniu silnika błąd wrócił i znów pojawia się od razu po przekręceniu stacyjki.

Czy w tym przypadku to może być silniczek/sterownik? Właściwie, skoro błąd pojawia się od razu po przekręceniu stacyjki to chyba bardziej sterownik? Bo silniczek chyba się nie rusza od razu po przekręceniu stacyjki a dopiero w momencie ustawiania xenonów?

Edytowane przez goliat26

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności