Skocz do zawartości
ciuciek

Bi-xenon skrętny - usterka?

Rekomendowane odpowiedzi

7 godzin temu, nicqo napisał:

Wymienilem wczoraj czesc  7L6 941 329A   taki numer mialem czesc wymienilem ja na 7L 941 330 bo to jest na prawa strone. (taka informacje znalazlem na internecie)

Powinieneś był wymienić na taki sam numer, jak miałeś. Bo oba moduły, o których wspomniałeś były do dwóch różnych generacji lamp.

Jedna generacja to 7L6941329 na jedną stronę i 7L6941330 na drugą stronę.

Druga generacja to 7L6941329A na obie strony.

Jedna generacja z drugą nie "zagada".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wymienilem modol na ten sam numer ...329 

 

Ogolnie po usunieciu bledow lewa strona doswietla sie a prawa nie. Wywala dwa rozne bledy na przemian

Nie idzie zrobic adaptacji, na koncu wywala blad. Podczas adaptacji swiatla nie kreca sie na boki i gora dol, kompetnie zero, zdaje mi sie ze slychac pykanie w prawej lampie.

Po usunieciu bledu lampy automatycznie zacznaja sie same poziomowac, ida gora dol pozniej na boki. Pukalem lekko  w lampe i soczewka jak by wpadala w drgania nie wiem czy to moje zludzienie czy tak jest.

Sunday,07,April,2019,16:35:32:39744
VCDS Version: Release 17.8.0 (x64) Running on Windows 7 x64
www.Ross-Tech.com

                Address 55: Headlight Range       Labels: 5M0-907-357-V2.lbl
Control Module Part Number: 5M0 907 357 B    HW: 5M0 907 357 B
  Component and/or Version: AFS-Steuergeraet    X024
           Software Coding: 2311169
            Work Shop Code: WSC 00028 028 00001
           Additional Info: 7L6941329A  AFS-Lst.-Modul l    0004   7L6941329A  AFS-Lst.-Modul r    0004   
                      VCID: 3362C48E42AE28DE47-8066
1 Fault Found 

01539 - Headlights Not Adjusted 
            005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation - MIL ON
             Freeze Frame 
                    Fault Status: 11100101
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 70
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame 
                        Invalid
                        Invalid
                        Invalid

Sunday,07,April,2019,18:20:49:39744
VCDS Version: Release 17.8.0 (x64) Running on Windows 7 x64
www.Ross-Tech.com

 

 

ten drugi blad wywala jak przeprowadze adaptacje

 

 

                Address 55: Headlight Range       Labels: 5M0-907-357-V2.lbl
Control Module Part Number: 5M0 907 357 B    HW: 5M0 907 357 B
  Component and/or Version: AFS-Steuergeraet    X024
           Software Coding: 2311169
            Work Shop Code: WSC 00028 028 00001
           Additional Info: 7L6941329A  AFS-Lst.-Modul l    0004   7L6941329A  AFS-Lst.-Modul r    0004   
                      VCID: 3362C48E52AE28DE47-8066
1 Fault Found 

02236 - Stationary Right Cornering Lamp (Right) (M52) 
            011 - Open Circuit - MIL ON
             Freeze Frame 
                    Fault Status: 11101011
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 70
                    Mileage: 257143 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2019.04.07
                    Time: 16:48:31

             Freeze Frame 
                    Voltage: 13.63 V
                    Speed: 0.0 km/h
                        ABS 1

 

czy przy kodowaniu musze pozmieniac kody? jesli tak to jakie, nigdzie nie znalazlem odpowiedzi

tutaj kilka fotek

IMG_20190407_100526.jpg

 

IMG_20190407_164048.jpg

IMG_20190407_160429.jpg

IMG_20190407_111325.jpg

IMG_20190407_111320.jpg

IMG_20190407_111144.jpg

IMG_20190407_111329.jpg

Edytowane przez nicqo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Padł mi silniczek w prawym bixenonie, gdzie mogę taki znaleźć, na alle pustki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego jakie masz błędy? Czy tak jak ja? Ja widziałem silniczki na aliexpres i allegro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Błąd mam w prawej lampie 02628 - Sensor for Swivel Module Position; Right moduł w lampie jest ok, jak możesz podrzuć link do ali i alle, ja szukałem konkretnie silniczka do lampy bixenon b6 i lipa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Silniczek regulacji lampy bi xenon passat wpisz

Edytowane przez nicqo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, nicqo napisał:

lampy biurkowe

To chyba nie to ;) 

Znalazłem tylko jakieś używki w średnim stanie :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Przeczytałem temat od początku ale nie było w nim poruszanej kwestii okablowania. Przy włączaniu długich mam błąd:

02498 - Left Low Beam Reflector Motor. (V294) 012 - Electrical Fault in Circuit.

Chciałbym wykluczyć najpierw usterkę wiązki. Czy może ktoś wskazać na którym przewodzie pojawia się napięcie do długich?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siemka. A gdy poziomowanie świateł działa ale ustawia światła za wysoko? Jak zapalam długie to jakby w niebo świeciły. A przy krótkich dwie osoby mi mrygały. Da się coś z tym zrobić w domu? Czy trzeba kompa?

Edytowane przez cezarekane42
Błąd w wyrazie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 godzin temu, cezarekane42 napisał:

Siemka. A gdy poziomowanie świateł działa ale ustawia światła za wysoko? Jak zapalam długie to jakby w niebo świeciły. A przy krótkich dwie osoby mi mrygały. Da się coś z tym zrobić w domu? Czy trzeba kompa?

Najpierw na SKP na przyrządzie ustawić  jak należy, koszt ze 20 zł więc .... Potem komp i ta procedura http://www.vag-com.pl/index.php?mod=site&id=7

Edytowane przez melo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje kolego za fajny opis miałem błąd asf wymontowałem lampę z auta i po otwarciu okazało się że mam luźna śrubę od cięgna silniczka myślałem że to była przyczyna błędu ale po złożeniu okazało się że błąd cały czas powraca wiec drugie podejście i tym razem wyciągnąłem cały ten silniczek z czujnikiem hella G474 i poprawiłem lutownica wszystkie luty na płytce po złożeniu okazało się ze błąd natychmiast znikł i xenon się wypoziomował i jak narazie wszystko gra jeszcze raz dziękuje.

E8FB202A-38B3-4775-8603-28D693A20681.jpeg

806D5679-EA9D-40F8-BFDF-6102C3FE1A27.jpeg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Borykam się z problemem w passacie b6 2005r 2.0fsi. Po wymianie modułu komfortu zaczęły mrugać mi światła (bixenon) prawy gaśnie, lewy sobie mruga. Kolega sprawdził, moduł ma adaptacje i jest zakodowany, a problem nadal występuje i nie umożliwia mi jazdy przeważnie nocą. Co może być przyczyną tego? Dodam, że mam dwa nowe żarniki założone. 

Edytowane przez Adrianovsky97

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Przejrzałem kilka tematów dotyczących problemu ze AFS ale dalej nie wiem w czym jest konkretnie problem. 

Wyświetla mi się błąd tylko jeden 

00471 Control module for Electric. Regulated Dampers J250

Nie posiadam zawieszenia adaptacyjnego tylko regulowana twardość. Błąd wyświetla się po przejechaniu kilku kilometrów i zazwyczaj na tych samych zakrętach. Po uruchomieniu auta ponownie jest wszystko wporzadku. 

Od czego zacząć ? Żadnych innych błędów nie mam. Kiedy błąd wystąpi to światła idą na max w dół. 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wrzuć autoscan lub przynajmniej jaki masz numer sterownika AFS i jego kodowanie. Na próbę odejmij od swojego kodowania wartość 2048. Po kodowaniu trzeba zrobić nastawy podstawowe (Basic Settings).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skan grupy 14 i 55 i będzie wiadomo co i jak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, mkpol napisał:

Skan grupy 14 i 55 i będzie wiadomo co i jak.

Błąd w grupie 55 już nie wystepuje dopiero wtedy kiedy ponownie się pojawi na desce. 

Natomiast w grupie 14

mamy dwa błędy

03262 - Comfort restrictions

000 - Intermittent

oraz 

01769 - Sensor for Vehicle Leaving: Front Right (G289) 

003- Mechanical failure - Intermittent 

 

Czyli mam rozumieć że wina leży w czujniku od zawieszenia ? Tylko po co te czujniki do DCC myslalem że tylko w adaptacyjnym będzie takie coś . 

Edytowane przez oczkopl7

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Błędu w grupie 55 nie będziesz miał, bo jakby był to by zapisał. Natomiast w autach z zawieszeniem adaptacyjnym (bo takie masz :)) ) system poziomowania obsługiwany jest przez sterownik zawieszenia. Padł ci czujnik poziomowania świateł, który jest na prawym przednim wahaczu (częsta sprawa). Kup i wymień. Tylko szukaj czujnika 3C0 ..... Nie daj se wmówić handlarzom, że się zamienia na inne i że są uniwersalne, bo nie są.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 7.02.2020 o 18:56, mkpol napisał:

Błędu w grupie 55 nie będziesz miał, bo jakby był to by zapisał. Natomiast w autach z zawieszeniem adaptacyjnym (bo takie masz :)) ) system poziomowania obsługiwany jest przez sterownik zawieszenia. Padł ci czujnik poziomowania świateł, który jest na prawym przednim wahaczu (częsta sprawa). Kup i wymień. Tylko szukaj czujnika 3C0 ..... Nie daj se wmówić handlarzom, że się zamienia na inne i że są uniwersalne, bo nie są.

Dziękuje serdecznie za pomoc czujnik zamówiony zobaczymy co będzie po wymianie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie. Dałem bi-xsenony z passata b6 do pomalowania odblaśników, po zamontowaniu okazuje się  ,że w prawej lampie nie działała długie światło (jest cisza przesłona nie rusza się ) a lewa po chwili wyłącza długie światło. Nie chcę dawać do tego samego warsztatu bo popsują jeszcze więcej. Proszę powiedzcie co mogło się popsuć , jakie części kupić , czy lepiej inną lampę.

Dziękuję

 

Edytowane przez kaisor01

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie pękła wtyczka od długich świateł lub ktoś jej nie założył na miejsce. Musisz zdjąć lampe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności