Skocz do zawartości
raff216

Po wybuchu gazu nie trzyma wolnych obrotów

Rekomendowane odpowiedzi

Auto juz od kilku dni było słabe i zamulone

Prawdopodobnie wyprzedzanie zapłonu nie działało....czyli albo regulator podciśnieniowy przy aparacie zapłonowym...albo czujnik przepustnicy...albo czujnik temp.....albo sterownik albo moduł zapłonu przy sterowniku....zależy co masz.

Inne przyczyny na samym LPG mało prawdopodobne...no chyba że bierze jednocześnie i gaz i benzynę lub spadła wydajność parownika..zatkany filtr gazu lub nawet powietrza lub inna usterka parownika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z przepływomierzem wszystko jest dobrze, klapka chodzi, pogieta nie jest, ale załatwiłem drugi i zaraz ide przekładać i bede wiedział napewno, jak nic nie da to poreguluje aparatem troszke bo znak na skrzyni i głowicy sie zgadza, awarie parownika wykreslam bo gaz ma troche ponad rok. dam znać czy coś zdziałałem jak nie bede pisał dalej :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak kicha to grype złapał :)

 

a tak na poważnie, u mnie były strzały rzadko ale były - do wymiany kable i świece zapłonowe,

może tej klapki przy przepływce nie miałeś antywybuchowej albo teraz gdzieś dziure masz w dolocie powietrza i wyszły powikłania,

jak masz przebicie na świecy to auto słabe.

 

jeśli zmieniałeś kable i świece to na jakiej firmy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Producenta kabli nie pamietam.. Ale z wiem ze z lepszych bo 130zł dałem, swiece ngk, wymieniałem to około poł roku temu. Przełozyłem inna przepływke, jakoś chodzi, na obroty sie wkreca dobrze, ale idealnie nie jest bo troszke jeszcze przerywa i jak sie nagrzeje to regularnie skaczą obroty od około 500-1200, 500-1200 i tak ciągle. Boje sie ze jeszcze raz mi strzeli bo jezdze na kumpla przepływce a tej klapki zabezpiieczjącej nie ma.. Metaliczny dzwiek w głowicy przy 3 tys obr. tez nie zniknął.. Rozrząd na 99.9% jest ustawiony dobrze. Jeszcze włożę inny krokowiec

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź napięcia czy są na sterowniku...a z tym metalicznym stukaniem to podejrzewam zapłon...oby nic gorszego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sprawdź napięcia czy są na sterowniku...a z tym metalicznym stukaniem to podejrzewam zapłon...oby nic gorszego.

 

Podejrzewam ze popychacz jeszcze mógłby ten hałas robic bo czasem stukał. silnik jest bezkolizyjny wiec chyba nic sie nie moze stac z rozrządem... ale podjade jutro do mechanika zeby mi dokładnie sprawdził zapłon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A filtr powietrza kiedy zmieniany? Mój PB strzelił mi raz w życiu z powodu właśnie filtra powietrza. Do tego guma na klapce antywybuchowej do poprawienia. Obroty falowały też przez filtr powietrza także od tego bym zaczął a później bym popatrzył na rozrząd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie jak walnęło w dolot, to do tej pory się zbieram.. Na początek sprawdź jak to łazi na benzynie, U mnie uwalony był czujnik Hall'a. Następnie sprawdź jednak ten rozrząd/zapłon - ja miałem rozrząd przestawiony o sporo stopni - znaki na kole jak w 2e, sugeruj się znakiem na kole przy głowicy po wewen. stronie. Dalej u mnie sprawdzałem kompa/sterownik - taki sam jak w 1/8 RP czyli powszechny.. i jeszcze mi został tylko silnik krokowy.. Mam nadzieję, że u Ciebie wyjdzie łatwiej i taniej ^^

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności