Grimson Zgłoś #1 Napisano 3 Grudnia 2011 Panie i Panowie, Czy ktoś posiada schemat mocowania ramienia tylnej wycieraczki do wałka silniczka? Oryginalna wycieraczka smętnie wisi na wałku, zauważyłem że gumowa/plastykowa tuleja na której ramię jest mocowane jest pęknięta:niekumam Ile kosztuje ramię wycieraczki jakby co? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #2 Napisano 3 Grudnia 2011 Grosze, chyba z 30,- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #3 Napisano 3 Grudnia 2011 Grosze, chyba z 30,- Chyba masz na myśli samo pióro wycieraczki tylnej Ramię 6Q6 955 707 C kosztuje ok 80zł A uszczelka między ramieniem a szybą 6Q6 955 758 to dość duży wydatek 4,90 zł dla dopełnienia wszystkiego pióro 280mm 3C9 955 425 to ok 42 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #4 Napisano 3 Grudnia 2011 Kiedyś na alle użytkownik "Magro_Czesci" sprzedawał zarówno pióra, jak i ramiona, w tych pieniądzach co napisałem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartizu Zgłoś #5 Napisano 17 Kwietnia 2016 Cześć. Pękło mi ramię tylnej wycieraczki. Konkretnie obudowa sworznia metalowego, który zakłada się na wałek silnika. Ramię zdjąłem. Śrubę mocującą odkręciłem po trzydniowym pryskaniu penetratorem. Na wałku silnika został mi metalowy sworzeń - element ramienia. Pryskam penetratorem od kilku dni i ani drgnie. Albo go będę wycinał albo kupię ściągacz za kilkanaście złotych. Pytanie - czy między ramieniem wycieraczki (sworzniem) na wałku silnika a uszczelką 6Q6955758A jest jeszcze jakaś podkładka czy nie ? Pytam, bo w nowym ramieniu mam jakby wgłębienie na podkładkę. A wałku silnika pod sworzniem też jakbym widział jakąś podkładkę. Upewniam się co mam ściągać albo ciąć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #6 Napisano 17 Kwietnia 2016 Nie ma żadnej podkładki. Diaksem delikatnie możesz spróbować choć uważam, że jak zlapiesz szczypcami za ten pierścień, który został to zejdzie z ramienia. Mi się tak już kilka razy udało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wilmar Zgłoś #7 Napisano 17 Kwietnia 2016 cześć, wymieniałem całe ramią w piątek, ten pierścień wciśnięty jest na wałeczek który na końcu jest lekko stożkowy z ząbkami - stąd masz problemy go ściągnąć, pryskanie wd nic nie pomogło, złapałem go mocniej, ale z wyczuciem szczypcami i złamał na pół. Przy montażu nowego posmarowałem wałek smarem miedziowym, powiedzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Orson Zgłoś #8 Napisano 17 Kwietnia 2016 Pryskam penetratorem od kilku dni i ani drgnie. Albo go będę wycinał albo kupię ściągacz za kilkanaście złotych. ja swoj cialem brzeszczotem, jak dobrze pamietam tam jest amelinum wiec lekko szlo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arkady375 Zgłoś #9 Napisano 18 Kwietnia 2016 wystarczy nakręcić nakrętkę i złapać ściągaczem do łożysk i sprawa załatwiona Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartizu Zgłoś #10 Napisano 21 Kwietnia 2016 Podszedłem do tematu optymistycznie i kupiłem na Allegroszu ściągacz do klem, łożysk. I co ? Echo, nawet nie drgnął. Między tym pierścieniem a wałkiem silnika jest w moim samochodzie silniejsza więź niż między Titanic'iem a dnem Atlantyku... Masakra jakaś. W sobotę do akcji wkroczy brzeszczot Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #11 Napisano 21 Kwietnia 2016 (edytowane) Podszedłem do tematu optymistycznie i kupiłem na Allegroszu ściągacz do klem, łożysk.I co ? Echo, nawet nie drgnął. Między tym pierścieniem a wałkiem silnika jest w moim samochodzie silniejsza więź niż między Titanic'iem a dnem Atlantyku... Masakra jakaś. W sobotę do akcji wkroczy brzeszczot No i to jest prawidłowa decyzja, przeszedłem tą samą drogę i skończyło się na brzeszczocie ☺. A i żeby ci nie przyszło do głowy zakup zamiennika, pękają przy pierwszym przykręceniu. Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka Edytowane 21 Kwietnia 2016 przez Zielas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tysszek Zgłoś #12 Napisano 22 Kwietnia 2016 Ja kupiłem zamiennik aero za 30zl i nie pękł. Ale i tak rozgladam sie za oryginalem bo ta jakoś mało solidnie wygląda. U mnie też nie chciała zejść. Cale WD wypsikałem przez dwie godziny co jakiś czas i zeszła jak po maśle Wysłane z mojego PE-TL10 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach