Skocz do zawartości
marekbialek

[Instrukcja] Montaż czujników ciśnienia w oparciu o ABS

Rekomendowane odpowiedzi

No tak....Nieźle.

Wg opisów obawiałem się jakiegoś rozszczelnienia, ale widać  że się da.

Nowy moduł trzeba kodować, czy jest P&P, a potem tylko  zabawa z modem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kodowanie to samo co było w starej pompie + aktywacja TPMS. Do tego oczywiście adaptacja i nastawy podstawowe jak przy wymianie pompy.  

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 7.09.2020 o 12:28, nTomek napisał:

W B7 z białymi zegarami jest tak:

IMG_20200623_210349_800x451.jpg.34383f1ce62887b273a0fc4785e8d4de.jpg

Gdzie różnica? Soft licznika?

IMG_20210510_160837.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, radekrp90 napisał:

Gdzie różnica? Soft licznika?

Może jak jest cieplej to pokazuje... ;-) A jaki masz soft? Mój jest taki:

   Part No SW: 3AA 920 870 J    HW: 3AA 920 870 J
   Component: KOMBI         H05 0705  
   Serial number: 00000000000000
   Coding: 161F00

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@nTomek

Part No SW: 3AA 920 870 N
HW: 3AA 920 870 N
Component: KOMBI H04 0811
Serial number: 00000000000000
Coding: 160F01

Może kodowanie pod TPMS w liczniku?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 10.05.2021 o 22:46, radekrp90 napisał:

Coding: 160F01

Aktualnie mam (prawie) takie samo: 161F01, czyli bit od ikony TPMS zaznaczony. Jedyna różnica to bit od symbolu samochodu bo mam "Wagon".

To co wkleiłem powyżej było za jakiegoś starszego skana.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli prawdopodobnie kwestia SW.

Ciekawe, bo raz kiedyś widziałem że ktoś to ustawiał (nie wiem czy tu na forum czy jakimś obcojęzycznym) ale mi to umknęło. Chyba, że to po stronie ABS ale Ty masz nowszy niż mój chyba.

Może nasi forumowi spece od liczników coś wiedzą więcej ale jak na razie ciekawostka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, radekrp90 napisał:

Chyba, że to po stronie ABS ale Ty masz nowszy niż mój chyba

Chyba ten sam:

   Oznaczenie elementu SW: 3AA 614 109 AQ    HW: 3AA 614 109 AQ
   Komponent: J104   C2 450M VDAA 0030  
   Weryfikacja: --H07---    Numer seryjny: 
   Kodowanie: 0003510

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A myślałem, że robiłeś aktualizację pod ACC softem 0042.

Czyli albo SW licznika, albo gdzieś jakaś adaptacja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@CULTUS3 robił pompę na sofcie 0042 jeśli dobrze pamiętam.

17 godzin temu, radekrp90 napisał:

Czyli albo SW licznika, albo gdzieś jakaś adaptacja.

Albo jakaś pierdoła w EEPROM'ie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak ja aktualizowałem do 0042.

Zawsze można wgrać eeporm 811 w licznik z 705 i zobaczyć. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

znajdz do passata b6 i bedzie git

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, radekrp90 napisał:

@Syjfek Ten się nada.

 

No to jeszcze pytanko, jak ktoś wie czy moim sterowniku da się to zakodować 

3C0614109J

W dniu 16.06.2012 o 12:02, jaraz napisał:

TPMS nie bedzie dzialal z tymi modulami:

3C0 614 095 M*

3C0 614 095 P*

3C0 614 109*

3C0 614 109 C*

3C0 614 109 J*

3C0 614 109 N*

 

A z tymi jest wszystko ok :

3C0 614 109 A*

3C0 614 095 Q*

3C0 614 095 S

3C0 614 109 A*

3C0 614 109 D*

3C0 614 109 P*

3C0 614 109 T*

3C0 614 109 K*

 

jak ktos ma dodatkowa informacje prosze o dodanie numerow sterownikow do podannych spisow.

Czyli jednak u mnie nie da rady zakodować;/

Czy może coś się zmieniło?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sam sobie już odpowiedziałeś jedynie wymiana elektroniki samego sterownika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymiana sterownika na taki z TPMS albo rozbiórka obecnego i przeprogramowanie na wersję z TPMS. Przy obecnych cenach sterowników z TPMS zdecydowanie lepiej kupić całą pompę (pewnie w około 30-40 zł się zmieścisz, choćby z końcówką AF).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jaki nr byś polecił,  przy okazji jak bym jeszcze chciał jakieś modyfikacje robić z autkiem związane z tym sterownikiem?

Edytowane przez mkpol
ostatni raz proszę, nie cytuj posta pod którym bezpośrednio odpowiadasz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja korzystałem z 3C0614109AF (w oryginale miałem AE).

Ważne aby wcześniej sprawdzić czy są kodowania, ale skoro i tak masz pompę "109" to kodowanie znajdziesz.

Co do modyfikacji, nie wiem co masz na myśli, i nie wiem co chcesz jeszcze dokładać i modyfikować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności