Skocz do zawartości
StefanTG

Podświetlenie przycisku świateł awaryjnych-dlaczego nie działa ?

Rekomendowane odpowiedzi

Mam taki nietypowy problem, nie działa mi podświetlenie przycisku świateł awaryjnych w "trybie czuwania", tzn wszystko się świeci poza tym przyciskiem. Jak włączę światła awaryjne to mruga normalnie.... podmieniałem na inne przekaźniki, ale dalej tak samo . W czym tkwi problem ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Brak napięcia na przewodzie zasilającym lampkę w stanie czuwania?

Miernik w łapkę kolego. :)

Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A dla osoby nie mającej zielonego pojęcia na ten temat? Jak to naprawic bo mam ten sam problem co kolega:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miernik i sprawdzić napięcie na pinie, do którego dochodzi przewodzik niebiesko-szary.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I co wtedy gdy okaże się ze nie podaje ten kabel impulsu? Pociągnąć z innego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie, nie. To wtedy wyciągniesz radio i klimatronik i poszukasz jakiejś przerwy w obwodzie. Skoro podgrzewanie tylnej szyby jest podświetlone, ESP, ew. grzane fotele też są podświetlone, to przerwa musi być gdzieś blisko. Gdyż ten przewodzik niebiesko-szary odchodzi od włącznik podgrzewania tylnej szyby do awaryjek.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki serdeczne za pomoc:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 3.12.2011 o 00:38, zima18 napisał:

Nie, nie. To wtedy wyciągniesz radio i klimatronik i poszukasz jakiejś przerwy w obwodzie. Skoro podgrzewanie tylnej szyby jest podświetlone, ESP, ew. grzane fotele też są podświetlone, to przerwa musi być gdzieś blisko. Gdyż ten przewodzik niebiesko-szary odchodzi od włącznik podgrzewania tylnej szyby do awaryjek.

Trochę odgrzeję temat.

Czy to oznacza,że mogę wychodzący kabelek z kostki od podgrzewania tylnej szyby - ten niebiesko szary - połączyć nowym kabelkiem z kablem też niebiesko szarym wchodzącym do kostki od awaryjnych i będę miał jego  podświetlenie po zapłonie ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Włącznik OK. Jutro będę rozbierał jeszcze raz ponieważ u mnie do kostki od grzania tylnej szyby, do pinu 4 dochodzą dwa kabelki niebiesko-szare. Jeden grubszy drugi cieńszy. Ja połączyłem te grubszy z niebieskim,który wchodzi do włącznika awaryjnych. Podświetlenie się pojawiło tylko jest mały problem,bo zapaliła się w zegarach kontrolka kierunkowskazów przyczepy  jak włączam światła. Mam oryginalny hak.

Jak dotykałem tylko kabelkiem pinu to wszystko było OK, tzn. podświetlenie było a kontrolka nie świeciła się.

I jeszcze jedno - do kostki awaryjnych u mnie nie dochodzi kabelek niebiesko-szary. Jest tylko cały niebieski,taki grubszy i właśnie do niego podłączyłem ten niebiesko-szary od ogrzewania tylnej szyby.

Jutro spróbuję wpiąć się w ten cieńszy kabelek i zobaczę czy kontrolka będzie się dalej świecić.

Edytowane przez mkpol
nie cytuj posta pod którym bezpośrednio odpowiadasz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wpięcie się w cieńszy kabelek nic nie zmieniło Kontrolka też świeci przy włączonych światłach - postojówkach też.

Wpiołem się w grzane dupska,bo tak jest tylko jeden kabelek niebiesko-szary,ale kontrolka też świeci. Pomyślałem,że zdupcony włącznik awaryjnych z Superba więc wymieniłem go na ten który był od Passata. Podświetlenie w nim działa, ale kontrolka też się świeci.

No i zonk.  ?  Idzie  tą kontrolkę jakoś wyłączyć kompem, czy zostaje tylko wydłubanie z licznika  ???

273201047_2320270594771758_4600293068138210623_n.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Porobione. 

Niebieski kabelek jeżeli dochodzi do pinu 4 w kostce awaryjnych to auto jest wyposażone w fabryczny hak. Ten kabelek idzie do licznika i jest odpowiedzialny za kontrolkę kierunków przyczepy. Wymieniłem w pinie 4 ten kabelek na doprowadzony od grzanych stołków kabelek niebiesko-szary . Ikonka już się nie świeci a podświetlenie jest po włączeniu świateł.

I jeszcze taka ciekawostka,że włączniki awaryjnych nie różnią się numerami jeżeli chodzi o auto z fabrycznym hakiem i auto bez haka,ale różnią się literami na końcu tych numerów. Literki A albo B to auto bez haka, a litery C lub D to auto z fabrycznym hakiem.

Niebieski kabelek nigdzie nie podpinam,bo mi nie potrzebny.

Amen.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności