lancer83 Zgłoś #641 Napisano 25 Listopada 2011 teraz na nowym czujnikiu nadal tutaj (Instruments 003) jest te cholerne 30 stopni... Co robić? Instalacja? Czy tak ma być? Gdzieś wyczytałem (parę postów wyżej), że skala dla licznika się zaczyna od 30 st i dlatego takie jest najniższe wskazanie, ale coś mi się nie chce wierzyć... ale kto wie, mam małą nadzieję, że tak jest i mam sprawne to cholerstwo Bardzo proszę o pomoc, pozdrawiam Kolego nie szukaj dziury w całym, u mnie też tak jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymin89 Zgłoś #642 Napisano 25 Listopada 2011 Nie myslalem ze bede mial problem z tak banalna sprawa jak czujnik temp. plynu chlodniczego ale jednak... Wyskoczyl mi blad czujnika g62 16502 Czujnik temperatury silnika wysokie napiecie brak osprzetu / nie zwi1zany ze sprzetem pojechalem do serwisu vw, 32 euro, oczywiscie pozalowalem i kupilem w normalnym sklepie za 19 euro ale firmy Topran i do tego koloru zielonego a nie niebieskiego, czujnik jest identyczny tylko kolor sie rozni. Silnik grzeje sie prawidlowo, dosyc czybko, temp jest stala ale tylko 70 stopniC- na blacie i na Vag'u. Stary czujnik Na liczniku pokazywal dobrze z tym ze dosyc dlugo trwalo wskazanie tych 90 stopni i czasami swirowal, wahlowal od 30 do 90 w zaleznosc od predkosci. Pompa wody nowa wiec ja odrazu wykluczam. No i pytanie;) Nowy czunik jest wadliwy czy kupilem nie to co trzeba? Auto to pasek 1.8 adr, 1998. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lancer83 Zgłoś #643 Napisano 25 Listopada 2011 oczywiscie pozalowalem i kupilem w normalnym sklepie za 19 euro ale firmy Topran I tu kolego popełniłeś błąd. Jak chcesz mieć spokój to wymień na oryginał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymin89 Zgłoś #644 Napisano 25 Listopada 2011 Tez tak wlasnie mysle, czyli powiedzenie ze skapy dwa razy placi jest jak najbardziej na miejscu. Jutro poinformuje o efekcie wymiany na ori;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
holker Zgłoś #645 Napisano 25 Listopada 2011 Patrick nie chciałem Cię urazić ani nic jeśli tak to odebrałeś... Po prostu czytałem takie opinie kiedyś, że jeśli wskazania się różnia to czujnik do wymiany i tak samo jest w poradniku do samodiagnozy TDI, więc czytałem częściej o tym i mi się tak utrwaliło. Odpuszczam sobie to jak jest i zakładam, że jet dobrze. Po prostu poszedłem za głosem większości, a jak widać nie zawsze to dobry wybór. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #646 Napisano 26 Listopada 2011 Patrick nie chciałem Cię urazić ani nic jeśli tak to odebrałeś... Po prostu czytałem takie opinie kiedyś, że jeśli wskazania się różnia to czujnik do wymiany i tak samo jest w poradniku do samodiagnozy TDI, więc czytałem częściej o tym i mi się tak utrwaliło. Odpuszczam sobie to jak jest i zakładam, że jet dobrze. Po prostu poszedłem za głosem większości, a jak widać nie zawsze to dobry wybór.Pozdrawiam Nie no spoko-ja się nie obrażam Nie mam o co zresztą. A jak już temperatura cieczy osiągnie te 30 stopni, to wtedy jak najbardziej możesz je porównywać. A na zimno możesz porównać czujnik cieczy dla ecu z czujnikiem paliwa na przykład-jak zapewne wiesz, temperatury powinny być zbliżone do temperatury otoczenia. Sam tak miałem, że było 5 stopni na dworze, a czujnik temp paliwa pokazywał 25 po całej nocy postoju. Wymiana i jet jak powinno być. Także metoda porównania jest jak najbardziej ok, tyle tylko, że nie porównasz temp z licznika na zimnym, bo tak sobie ktoś wymyślił z tymi 30st i tak jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
holker Zgłoś #647 Napisano 26 Listopada 2011 Także metoda porównania jest jak najbardziej ok, tyle tylko, że nie porównasz temp z licznika na zimnym, bo tak sobie ktoś wymyślił z tymi 30st i tak jest więc może warto to dodać do tego tematu o analizie TDI? Bo jak widać to jest baaaardzo istotna informacja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #648 Napisano 26 Listopada 2011 Raczej powinno być to tam, bo to tylko wprowadza ludzi w błąd... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
asik82 Zgłoś #649 Napisano 28 Listopada 2011 (edytowane) Jak w temacie mam pytanie. Gdzie jest? Szukalem oczywiscie ale odpowiedzi sa tak rozbierzne ze postanowilem sam poszukac pod maską stad pytanie czy czujnik na zał.obrazku odpowiada temu w temacie Co wazne posiadam silnik AVF- 130KM rok 2001 Wiadomo o co chodzi wskazowka na zegarach chodzi jak obrotomierz :mlask czas na wymiane http://imageshack.us/photo/my-images/221/p10206121600x1069m.jpg/ cala komora http://imageshack.us/photo/my-images/847/p10206231600x1069.jpg/ Edytowane 28 Listopada 2011 przez asik82 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek1987 Zgłoś #650 Napisano 28 Listopada 2011 Tak, to jest czujnik cieczy chłodzącej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
asik82 Zgłoś #651 Napisano 28 Listopada 2011 Dzieki ....bo ludzie takie rzeczy wypisuja ze hoho Skoro juz wiem .to poprosil bym o jakis sprytny sposob zeby go wymienic i dokladnie jak to zrobic bo kreci sie a nie wychodzi. Sorry ale nie wymienialem jescze takich rzeczy w swoim aucie nie mowiac o innych pozostalych z ktorymi juz mialem doczynienia :dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genzo7 Zgłoś #652 Napisano 28 Listopada 2011 Dzieki ....bo ludzie takie rzeczy wypisuja ze hoho Skoro juz wiem .to poprosil bym o jakis sprytny sposob zeby go wymienic i dokladnie jak to zrobic bo kreci sie a nie wychodzi. Sorry ale nie wymienialem jescze takich rzeczy w swoim aucie nie mowiac o innych pozostalych z ktorymi juz mialem doczynienia :dobrze jest kilka tematow na ten temat gdzie jest, dokladne zdjecia i jak wymienic ten czujnik wystarczy troche poszukac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #653 Napisano 28 Listopada 2011 Dzieki ....bo ludzie takie rzeczy wypisuja ze hoho Skoro juz wiem .to poprosil bym o jakis sprytny sposob zeby go wymienic i dokladnie jak to zrobic bo kreci sie a nie wychodzi. Sorry ale nie wymienialem jescze takich rzeczy w swoim aucie nie mowiac o innych pozostalych z ktorymi juz mialem doczynienia :dobrze Powinna być przy czujniku obejma zabezpieczająca,którą zapewne powinieneś umiejętnie zdjąć.Wymieniaj naturalnie na zupełnie zimnym silniku.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek1987 Zgłoś #654 Napisano 28 Listopada 2011 Tak jak kolega weak_michael napisał jest tam taka plastikowa spinka musisz ją zsunąć, najlepiej mieć już nowy czujnik i oczywiście oring. Jesli podmienisz to szybko to niewiele płynu wyleci, (nie zapomni później dolać). Nr. czujnika 059919501A Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #655 Napisano 28 Listopada 2011 Tak jak kolega weak_michael napisał jest tam taka plastikowa spinka musisz ją zsunąć, najlepiej mieć już nowy czujnik i oczywiście oring. Jesli podmienisz to szybko to niewiele płynu wyleci, (nie zapomni później dolać). Nr. czujnika 059919501A Zapomniałeś dodać,iż należy mieć szybkie palce...:marecek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chemik Zgłoś #656 Napisano 28 Listopada 2011 U mnie problem taki. Czujnik wymieniony na nowy, pojawia się błąd w Vagu - G2/G62, wskaźnik temperatury stoi na 0, na Vagu temperatura silnika po nagrzaniu 90-91 stopni. Kupiłem walnięty czujnik? Czy gdzie indziej szukać problemu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymin89 Zgłoś #657 Napisano 28 Listopada 2011 Co do mojego problemu to czujnik Topran okazal sie ok,, za to wymiana termostatu pomogla bolaczkom. U mnie problem taki. Czujnik wymieniony na nowy, pojawia się błąd w Vagu - G2/G62, wskaźnik temperatury stoi na 0, na Vagu temperatura silnika po nagrzaniu 90-91 stopni. Kupiłem walnięty czujnik? Czy gdzie indziej szukać problemu? A Ty kolego sprawdz miernikiem czujnik, byc moze jest tak jak myslisz i czujnik jest uszkodzony, ewentualnie cos w instalacji nie laczy i stad ten blad. Jak bylo na poprzednim czujniku? Cos wskaznik pokazywal? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Abe's Zgłoś #658 Napisano 30 Listopada 2011 Witam. Od jakiegoś czasu wskaźnik na desce rozdzielczej wydawał mi się podejrzany. Obecnie wskazówka podczas rozgrzewania silnika nie idzie do 90°C tak jak kiedyś. W sterowniku deski rozdzielczej pojawiły się błędy: 01039 - czyli G2 01314 - Engine Control Module Zastanawia mnie związek pomiędzy tymi dwoma błędami. Czy są to nie powiązane błędy? Jak ten drugi interpretować? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba1988 Zgłoś #659 Napisano 5 Grudnia 2011 witam!! mam pytanie:posiadam paska 1.9 TDI 115 KM 2000R i muszę wymienić czujnik cieczy chłodzącej ale podobno jest kilka rodzai, jak go znależć i jaki aktualnie posiadam?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adam204 Zgłoś #660 Napisano 5 Grudnia 2011 (edytowane) ale podobno jest kilka rodzaitak jest kilka tzn 2 z tego co się orientuje ori jest zielony oto przykład http://www.autosklep-car-man.pl/produkt-17066.html a co do usytuowania czujnika to jest dużo tematów i łatwo znaleźć np http://forum.vw-passat.pl/showthread.php/2243-Czujnik-temperatury-cieczy-ch%C5%82odz%C4%85cej? http://forum.vw-passat.pl/showthread.php/36935-TDi-DUZO-PALI-NO-W%C5%81ASNIE-CZEMU? Edytowane 5 Grudnia 2011 przez Adam204 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach