ru-dy Zgłoś #21 Napisano 12 Lutego 2012 Vadero podałem ze rok 2006 a nie było wtedy DPF ( : po zapaleniu zgasło. nie ? A ja mam 2006 i mam DPF. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Sparrow55 Zgłoś #22 Napisano 12 Lutego 2012 witam mam problem z odpalniem 2.0 170 km w manualu. auto jest powypadkowe i mialo wyciagany silnik, wszystko jest juz zrobione i silnik siedzi znow w aucie, zostalo wszystko podlaczone ale silnik kreci i nie odpala - paliwo dochodzi i swiece tez grzeja. w czym moze byc problem?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrecki Zgłoś #23 Napisano 25 Lutego 2012 Witam, Goszczę na forum po raz pierwszy. Kupiłem niedawno paska 2.0 tdi DSG-08. Wczoraj niestety odmówił posłuszeństawa. Nie chce odpalić. Pojawiło się szereg komunikatów: 1. Parking brake fault. 2. AFS inoperative. 3. Mruganie PRNDS - na wyświetlaczu. 4. Pod długim kreceniu rozrusznikiem - Oil pressure, engine off. Samochód nawet nie drgnie. Czy ktoś ma pomysł co mu dolega. Pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #24 Napisano 25 Lutego 2012 VCDS prawde Ci powie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alkad Zgłoś #25 Napisano 25 Lutego 2012 Proponuje porzadnie przeskanować kabelkiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrecki Zgłoś #26 Napisano 25 Lutego 2012 Rozumiem, że bez wizyty w ASO sie nie obędzie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #27 Napisano 25 Lutego 2012 nie musisz dylać do ASO, wystarczy że znajdziesz ogarniętego człowieka z VCDS, zrób pełen skan auta i wrzuć na forum, a resztę Ci już postaramy powiedzieć. Po pełnym skanowaniu zazwyczaj wiadomo już w 80% gdize leży problem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrecki Zgłoś #28 Napisano 25 Lutego 2012 OK, po sprawdzeniu dam znać co i jak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrecki Zgłoś #29 Napisano 6 Marca 2012 Witam,Goszczę na forum po raz pierwszy. Kupiłem niedawno paska 2.0 tdi DSG-08. Wczoraj niestety odmówił posłuszeństawa. Nie chce odpalić. Pojawiło się szereg komunikatów: 1. Parking brake fault. 2. AFS inoperative. 3. Mruganie PRNDS - na wyświetlaczu. 4. Pod długim kreceniu rozrusznikiem - Oil pressure, engine off. Samochód nawet nie drgnie. Czy ktoś ma pomysł co mu dolega. Pzdr Witam ponownie, Niestety byłem zmuszony odholować auto do ASO. Nie udało mi sie znaleźć osoby z VCDS w pobliżu mojego miejsca zamieszkania. Autko już jest na chodzie. Okazało się, że problem tkwił w zasilaniu kompa na jakimś PIN - uszkodzony kabelek w wiązce. Naprawa wiązki pomogła. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk Zgłoś #30 Napisano 2 Czerwca 2016 (edytowane) Witam, nie moge zapalic mojego auta, nie moge zamknac drzwi kluczem, co sie stalo... auto nie reaguje na nic, pokazuje caly czas ze lewe drzwi sa otwarte, i key not forund, mimo, ze jest w srodku, mial ktos taki objaw, nawet sie kontrolki nie pokazuja jak wsadze kluczyk, jakbym chcial zapalac auto, pomocy... myslicie, ze to wina rozladowanego akumulatora? Edytowane 5 Czerwca 2016 przez rainman777 Przeniesiony reg.pkt. 2.1.a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
joy19 Zgłoś #31 Napisano 3 Maja 2017 Panowie proszę o pomoc. Samochód nie zapala. scan z VCDS bez usterek. kontrolki świecą , świece żarowe gasną a w II położeniu kluczyka silnik nie odpala brak rozruchu z rozrusznika. Czy może ma ktoś diagram kolejności cyklu - co powinno być połączone aby rozrusznik pracował. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ru-dy Zgłoś #32 Napisano 3 Maja 2017 a elektromagnes "wrzuca" rozrusznik na koło zamachowe ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
joy19 Zgłoś #33 Napisano 3 Maja 2017 a elektromagnes "wrzuca" rozrusznik na koło zamachowe ? Napięcie nie dochodzi do rozrusznika. Po włożeniu kluczyka w II położenie gaśnie radio a t.z ,że odłącza wszystkie odbiorniki . ON mi zgasł po zapaleniu i już nie odpalił. Błędów VCDS nie wykrywa w sterowniku ECU ani C. Elektrycznej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ru-dy Zgłoś #34 Napisano 3 Maja 2017 (edytowane) jedyne co przychodzi mi do głowy to sprawdzić bezpiecznik/przekaźnik od elektromagnesu rozrusznika oraz jeśli masz dodatkowy alarm to czy czasem coś w tym alarmie nie rozłącza obwodu rozrusznika Edytowane 3 Maja 2017 przez ru-dy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atmosferyczny Zgłoś #35 Napisano 3 Maja 2017 Położenie kluczyka II oznacza rozruch? Kolega pytał czy elektromagnes dociąga rozrusznik, piszesz, że gaśnie radio w tym drugim położeniu... Jeżeli klapie elektromagnes, to może oznaczać, że dociąga cewka elektromagnesu i zwarcie może robić sam rozrusznik - akumulator nie daje rady, za mocno spada napięcie i odmawia rozruchu. Jeżeli nie klapie elektromagnes i w ogóle cisza, to rzeczywiście przyczyna może być w bezpieczniku. Jeżeli piszesz, że wcześniej odpalił i sam zgasł po odpaleniu, to jakiś błąd powinien być. Chociażby immo blokuje i kluczyk na czerwono się świeci albo coś... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
joy19 Zgłoś #36 Napisano 4 Maja 2017 jedyne co przychodzi mi do głowy to sprawdzić bezpiecznik/przekaźnik od elektromagnesu rozrusznika oraz jeśli masz dodatkowy alarm to czy czasem coś w tym alarmie nie rozłącza obwodu rozrusznika No, właśnie -niemiecka jakość brak schematu obwodu elektrycznego rozrusznika. W spisie bezpieczników nie widzę takiego bezpiecznika.Moim zdaniem to m. komfortu elektronicznie odpowiada za konieczność spełniania tych warunków. Na forach i literaturze piszą ,ze jest to podstawowa usterka tego "udanego B6" Już nie mam pomysłu !. - - - - - aktualizacja - - - - - Na szczęście co dzień jeżdżę Laguną - królową lawet. Tam nie ma takich cudów. Samochód tam gdzie stanie tam odpali nawet przy -30 C. bo ma udany sil. 1,9 dci. W Passacie IMMO spełnia warunki-kierownica (czerwona kontrolka) gaśnie, świece żarowe pracują, w sterowniku sil. brak błędów wg VCDS, akumulator sprawny a dalej cisza. Tak, ta awaria była sygnalizowana wcześniej przypadkowymi gaśnięciami w czasie jazdy. Trudny rozruch. Cos już w tedy zle łączyło. Wg mnie nie ma tu cudów. Dwa obwody- jeden elektroniczny z m. komfortu oraz obwód prądowy rozrusznika sterowany z jakiego przekaźnika jego Nr ,który otrzymuje impuls napięciowy )skąd na jego cewkę -nie do elektromagnesu-bo to jest bezpośredni wykonawczy. Serwis VW też jest cienki- Okręg Warszawski a tu taki knot Panowie dajcie jakąś rade co dalej! - - - - - aktualizacja - - - - - No, właśnie -niemiecka jakość brak schematu obwodu elektrycznego rozrusznika. W spisie bezpieczników nie widzętakiego bezpiecznika.Moim zdaniem to m. komfortu elektronicznie odpowiada za konieczność spełniania tych warunków. Na forach i literaturze piszą ,ze jest to podstawowa usterka tego "udanego B6" Już nie mam pomysłu !. - - - - - aktualizacja - - - - - Na szczęście co dzień jeżdżę Laguną - królową lawet. Tam nie ma takich cudów. Samochód tam gdzie stanie tam odpali nawet przy -30 C. bo ma udany sil. 1,9 dci. W Passacie IMMO spełnia warunki-kierownica (czerwona kontrolka) gaśnie, świece żarowe pracują, w sterowniku sil. brak błędów wg VCDS, akumulator sprawny a dalej cisza. Tak, ta awaria była sygnalizowana wcześniej przypadkowymi gaśnięciami w czasie jazdy. Trudny rozruch. Cos już w tedy zle łączyło. Wg mnie nie ma tu cudów. Dwa obwody- jeden elektroniczny z m. komfortu oraz obwód prądowy rozrusznika sterowany z jakiego przekaźnika jego Nr ,który otrzymuje impuls napięciowy )skąd na jego cewkę -nie do elektromagnesu-bo to jest bezpośredni wykonawczy. Serwis VW też jest cienki- Okręg Warszawski a tu taki knot Panowie dajcie jakąś rade co dalej! w załączeniu schemat poglądowy schemat IMMO Pasat B6.pdf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stibi1995 Zgłoś #37 Napisano 17 Września 2017 Witam. Posiadam VW passata b6 2.0 TDI 170 KM DSG , mam taki problem. gdy samochod jest zimny ciezko kreci ale odpali, gdy sie juz zagrzeje to odpala normalnie, lecz gdy znowu stoi dlugo np cala noc znowu jest problem z odpalniem, na kompie byl słaby 4 wtrysk dalem go do regeneracji ( 450zł) to sa wtryski simensa, lecz to nie pomogło dalej to samo. Wymieniłem vacum pompe jednak dalej to samo. pompka w baku daje paliwo... ktoś ma jeszcze jakies rady? bo juz nie wiem co dziłać.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniujr Zgłoś #38 Napisano 17 Września 2017 ciężko kręci to może aku słabe... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sanczez Zgłoś #39 Napisano 19 Września 2017 witam. mam passata b6 2.0 tdi 140 bmp 2008 rmój problem polegał na tym ze raz palił na strzała innym razem ciężko nawet bardzo ciężko odpalal nie bylo reguły czy zimny czy ciepły. Wymieniłem pompe paliwa bez rezultatu. Pompe vacum bez rezultatu rozrusznik bez rezultatu i ostatecznie zabralem sie za pompowtryski wymienilem uszczelki tzn wszyskie oringi i jak reka odjąć pali na dotyk .panowie zacznijcie od tego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xSenseix Zgłoś #40 Napisano 21 Września 2017 (edytowane) Dnia 17.09.2017 o 18:00, Stibi1995 napisał: Witam. Posiadam VW passata b6 2.0 TDI 170 KM DSG , mam taki problem. gdy samochod jest zimny ciezko kreci ale odpali, gdy sie juz zagrzeje to odpala normalnie, lecz gdy znowu stoi dlugo np cala noc znowu jest problem z odpalniem, na kompie byl słaby 4 wtrysk dalem go do regeneracji ( 450zł) to sa wtryski simensa, lecz to nie pomogło dalej to samo. Wymieniłem vacum pompe jednak dalej to samo. pompka w baku daje paliwo... ktoś ma jeszcze jakies rady? bo juz nie wiem co dziłać.... Kolego, Miałem to samo. Okazało się, że rozrusznik wymagał regeneracji - przegrzał się "szczotkotrzymacz". (koszt 150zł (części + robocizna)) Pozdrawiam, Edytowane 21 Września 2017 przez xSenseix Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach