gracus85 Zgłoś #1 Napisano 25 Listopada 2011 Witam mam problem z moim paskiem wczoraj pojechałem do sklepu i auto na parkingu mi zgasło i juz nie chciało odpalić wywaliłem akum wiec wziolem zapasowy i przypadkiem przyłorzyłem klemy na odwrót i sie kapłem bo fes zaiskrzyło więc go dałem prawidłowo (wiem że nie ma tłumaczenia ale bylo ciemno ) i po załączeniu zapłonu zapaliła mi sie awaryjna skrzynia biegów dziś przepatrzyłem wszystkie bezpieczniki i ok auto nadal nie pali i w dodatku nie ma kontrolki od grzania świec podpiołem miernik po pompe w baku i proądu też nie dostaje uwaliłem kompa ?? czy ktos był w takiej sytuacji podkreślę że nie mam vaga i bede go musiał kupić poprosze o wskazówki jakiego z góry dzieki oby sie tylko zresetował Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zwierzak Zgłoś #2 Napisano 25 Listopada 2011 jesli samo zgaslo to mozliwe ze ci pompowtrysk padł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blop Zgłoś #3 Napisano 25 Listopada 2011 wywaliłem akum wiec wziolem zapasowy i przypadkiem przyłorzyłem klemy na odwrót i sie kapłem bo fes zaiskrzyło więc go dałem prawidłowo (wiem że nie ma tłumaczenia ale bylo ciemno ) i po załączeniu zapłonu zapaliła mi sie awaryjna skrzynia biegów dziś przepatrzyłem wszystkie bezpieczniki No to lipa straszna pomyśl na spokojnie czy WSZYSTKIE bezpieczniki sprawdziłeś? najważniejsze te pod maską,bo coś mi się wydaje że któryś główny poleciał Najlepiej miernik w łapkę i na spokojnie wszystkie bezpieczniki sprawdź raz jeszcze,a czy coś się upaliło,to bez podpiecia pod kompa i tak się nie dowiesz. pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darek_Free Zgłoś #4 Napisano 25 Listopada 2011 Witam Mam również problem z gasnącym Passatem B6 TDI 2.0 4MOTION, BKP 140KM. W moim przypadku znam przyczynę, pompa paliwa w zbiorniku (dostęp do niej z tylnej kanapy) raz pracuje, raz nie. Zanim podejmę decyzję o jej wymianie chciałbym sprawdzić ją po stronie elektrycznej, czy dostaje zasilanie elektryczne przy każdym załączeniu zapłonu czy też nie. W związku z tym moja prośba do Was jest taka, czy macie możliwość udostępniena mi schematu elektrycznego zasilania elektrycznego pompy paliwa. Czy załączenie pompy następuje poprzez przekaźnik? Jaki i gdzie on się znajduje? (Passat mojego brata) Z góry dziękuję. Pozdrawiam Darek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
idol23 Zgłoś #5 Napisano 25 Listopada 2011 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php/111711-B6-zrzera-pr%C4%85d...? Proszę może to coś pomoże. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gracus85 Zgłoś #6 Napisano 25 Listopada 2011 a gdzie jeszcze mogą być jakieś bezpieczniki bo znalazłem pod maska obok akum z boczku w desce sprawdziłem je i sa dobre pod maska mam taką skrzynkę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blop Zgłoś #7 Napisano 25 Listopada 2011 (edytowane) a gdzie jeszcze mogą być jakieś bezpieczniki bo znalazłem pod maska obok akum z boczku w desce sprawdziłem je i sa dobre pod maska mam taką skrzynkę Załączone miniatury A od strony pasażera sprawdziłeś w desce? tam są bardzo ciekawe bezpieczniki m.in od silnika masz tu rozpiską wszystkich jakie są w b6 do 2008r. https://sites.google.com/site/1810martin/passat-b6-fuse-assignment aaa i jakim cudem masz b6 z 2001r? Edytowane 25 Listopada 2011 przez Blop Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gracus85 Zgłoś #8 Napisano 25 Listopada 2011 w desce z boku tak jak od strony pasażera ?? czytałem że są też po szybą ale ja nie mam tam nic , ale na środku pomiedzy wycieraczkami zauważyłem że mam jakąś skrzynke jak by komputer sterownik idzie tam dużo kabelków ---------- Post added at 18:52 ---------- Previous post was at 18:21 ---------- rzeczywiście są tam bezpieczniki miałem spalony nr.24 wsadziłem sprawny i bez zmian Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anglik Zgłoś #9 Napisano 25 Listopada 2011 w desce z boku tak jak od strony pasażera ?? czytałem że są też po szybą ale ja nie mam tam nic , ale na środku pomiedzy wycieraczkami zauważyłem że mam jakąś skrzynke jak by komputer sterownik idzie tam dużo kabelków masz w srodku auta po lewej stronie i po prawej deski rozdzielczej(dokladniej boki deski) a takze w silniku kolo akumulatora taka dosc duza czarna skrzynka.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gracus85 Zgłoś #10 Napisano 25 Listopada 2011 dziwne że skrzynia wchodzi w awaryjny i że nie daje napięcia na pompkę w baku i świec nie grzeje gdzieś musi być jeszcze jakiś bezpiecznik tylko gdzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rob555 Zgłoś #11 Napisano 25 Listopada 2011 Jak swiece nie mrugna to znaczy sie ze nie ma komunikacji z ECU (komputerem silnika) Mozliwe ze sie upalil.... Dlatego skrzynia w trybie awaryjnym bo nie ma lacznosci z centrala... Dokladnie przejrzec bezpieczniki, pozniej alarm (on mogl sie pierwszy sfajczyc i nie pusszczac pradu do ECU) a pozniej tylko podszybie rwac i sterownik w lape. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gracus85 Zgłoś #12 Napisano 26 Listopada 2011 witam kupiłem vcds i nie łączy sie w ogóle z silnikiem a jak łącze z skrzynie to pokazuje mi że nie ma łocznosci z ecu wiec upalilo kompa. teraz pytanie czy moge kupic używanego i czy bede musiał skorzystać z aso aby go za adaptować ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #13 Napisano 27 Listopada 2011 Jedź do jakiegoś Tunera, zrobi Ci to najtaniej i najpewniej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GAZDA 67 Zgłoś #14 Napisano 29 Listopada 2011 witam.kurcze mam takze dziwnie i sporadycznie problem z odpaleniem b6ki 2.0 Tdi 140KM [2006r],,wciskam kluczyk auto jakby złapało przez ułamek sekundy i gasnie pojawia sie jakiś komunikat dokładnie nie pamietam całego ale FUEL ENGINE cos tam jeszcze i gdzies po trzeciej-czwartej próbie odpala i chodzi idealnie,nawet przez tydzien dwa tygodnie,jednak to wraca i mam obawy co to moze byc.??akumulator naładowany-auto garazowane,,macie jakis pomysł jak to sprawdzic o co chodzi?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jozef76 Zgłoś #15 Napisano 29 Listopada 2011 Może masz problem z blokada kierownicy daje wlaśnie podobne objawy poczytaj wątek o blokadzie kierownicy może to być to Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kimi01 Zgłoś #16 Napisano 4 Lutego 2012 Witam. Po długiej przerwie znowu poruszam temat. Nie wiem czy ja tak mam czy Wy wszyscy tez tak macie, ale to tragedia. Mam passata b6 2006. Juz na wstepie dodam ze aku 2 lata ma. Wrocmy do problemu. Zaczeło sie od mrozow auto stoi na dworze i od wczoraj nie chciało zapalic. A mianowicie rozrusznik kreci silnik tez jak by chciał zapalic ale nie pali! Podlaczam prostownik ładuje i po jakims czasie jak temp spadnie to zapala, ale tez ciezko i obroty odrazu na 1100 i charczy jak dzika swinia ( : Wczoraj nim jedziłem palił, wszytko ok. Rano do pracy i... to samo 3 razy krecony i nic! Własnie podpinam prostownik. Aha wczoraj sprawdone ładowanie i jest ok. Spotkaliscie sie z czymys takim? Bardzo prosze o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vadero Zgłoś #17 Napisano 4 Lutego 2012 to że aku ma dwa lata nie wyklucza tego, że zdechł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kimi01 Zgłoś #18 Napisano 4 Lutego 2012 (edytowane) aha i od dzis swieci sie kontrola zolta na lewych zegarach w instrukcji jest napisane uszkodzenie układu wydechowego. Co robic? Probowac odpalic? Pozdro Edycja: Zapalił ale temp pokazuje -12 a to nie sztuka zeby przy takim mrozie palił. Nie wiem co zrobic zeby sie to nie powtarzało. Kontrolka zgasła. Edytowane 4 Lutego 2012 przez Kimi01 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vadero Zgłoś #19 Napisano 4 Lutego 2012 polecam przeczytać instrukcję pojazdu - pewnie masz zapchany DPF - użyj szukajki i poczytaj o oczyszczaniu DPF Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kimi01 Zgłoś #20 Napisano 4 Lutego 2012 Vadero podałem ze rok 2006 a nie było wtedy DPF ( : po zapaleniu zgasło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach