Skocz do zawartości
selega1

Jak sprawdzić czy pompa paliwa daje odpowiednie ciśnienie paliwa

Rekomendowane odpowiedzi

Jak sprawdzić czy pompa paliwa daje odpowiednie ciśnienie paliwa, auto ciezko odpala nad ranem...czasami jakby przerywalo przy podjazdach...myśle ze moze to pompa paliwa, ale nie chce kupować nowej dopóki nie sprawdze starej...przy przekreceniu kluczyka słychac ze pompa chodzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego ja też tak miałem, po wymianie filtru paliwa ustąpiło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

NO ALE JA WLAŚNIE WYMIENIŁEM WSZYSTKIE FILTRY I OLEJ :niekumam WIEC MYSLE ZE CHODZI O POMPE

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam kolego pompka paliwa ma ci podac tylko paliwo ona zadnego cisnienia nie robi,wstepnie pompa vacum robi cisnienie a pozniej jak sama nazwa pompowtryski robia swoje, a autach z zwykła pompą to ona daje paliwo pod cisnieniem a u PD to pompowtryski, poczytaj na temat cofajacego sie paliwa bo moze byc wiele przyczyn ciezkiego palenia rano ,ale napewno nie jest to pompka paliwa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok...dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Która pompa odpowiada za podanie paliwa z baku do silnika? Auto słabo pali rano bo słabo idzie paliwo...trzeba długo krecic az paliwo dojdzie do silnika...jaka pompa za to odpowiada? Pozniej cały dzien auto pali na dotyk bo paliwo nie ucieknie , nie cofnie sie. Wiec raczej maja racje ze wina jest pompy...auto odpoala caly dzien az do momentu dlugiego postoju(powyzej 6 godzin). Czy chodzi o pompe vacum czy pompe paliwa?

Auto stoi u mechanika, najprawdopodobniej to jakas pompa.... Wole jeszcze was spytac dla pewności bo mechanik pewnpości dzisiaj raczej nie miał .. Z gory dziekuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pompa vacum (nr 038145209Q)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pompa ze zbiornika podaje ciśnienie wstępne do vacum, więc najpierw posłuchaj czy ta w baku śmiga, słychać bardzo dobrze po każdym przekręceniu zapłonu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość maszp

selega1

 

No i co? Pali już? Co mechanik poradził? Co było przyczyną????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak jest w benzynie? Mam passata B5 FL 2001r 1.6 ALZ włożyłem gaz. Gdy kupiłem w trakcie jazdy śmierdziało benzyną. Po długich wojażach stwierdziłem brak gumowego pierścienia uszczelniającego pod przykręcanym deklem pompy paliwa w baku w bagażniku. Przypuszczam, że ktoś celowo to wyjął bo auto długo stało. Gdy kupiłem ów pierścień gumowy w serwisie VW zaczęły pojawiać się problemy z odpalaniem. Auto nie pali rano (po dłuższych postojach choć nie jest to regułą) na wszystkie tłoki, kicha, prycha, nie chce wejść na obroty dopiero za którymś razem załapie i jest ok. W trakcie jazdy nie było różnicy czy gaz czy benzyna. Po przejechaniu ok 30tys km przestało jeździć na benzynie, dziwnie reaguje na gaz, szarpie, przyspiesza z opóźnieniem. Wymieniony transformator zapłonowy, świece i przewody bo pojawiały się błędy wypadania zapłonu. Błędów nie ma ale na benzynie nie chodzi tak jak powinien. Nieraz pali na dotyk a nieraz z 15 razy muszę odpalać żeby wszedł na obroty. Podejrzewano odpowietrzenie zbiornika, jeździłem bez korka wlewu - bez zmian. Filtry wymieniane kilkakrotnie, zatankowane do pełna lepszego paliwa, uszlachetniacze czyszczące wtryski też nie pomogły. Dodam, że na gazie auto śmiga rewelacyjnie, pojawił się tylko problem z odpalaniem i pracą silnika na benzynie. Gazownik podejrzewał, że rozjechała się mapa benzyny od gazu, wyzerowanie nic nie dało. Jakieś rady, sugestie, może ktoś ma/miał podobny problem? Ktoś wie jak sprawdzić pompę paliwa w zbiorniku, ponoć powinna dawać ciśnienie 4 bar??? Dodam, iż auto jeździło normalnie zarówno na benzynie jak i na gazie a wszystkie problemy z odpalaniem itp. pojawiły się gdy zamontowałem pierścień uszczelniający pompy paliwa bo śmierdziało bardzo w aucie benzyną. Po przekręceniu kluczyka słychać pompę w baku. Za 2,3,4 przekreceniu kluczyka już nie, chyba, że auto załapie, kicha, szarpie, prycha tak jak by nie paliło na wszystkie tłoki to wtedy za którymś tam razem słychać, że pompa znowu się załącza po przekręceniu kluczyka. Dziwny jest fakt, że zimą auto odpala normalnie, największy problem jest w letnich temp. - czujnik temp. w głowicy też wymieniony z tym, że na zamiennik EPS bo akurat taki mieli w sklepie a kolega, który podłączał kompa mówi, że daje dobry odczyt.

Edytowane przez Marcin_M86

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciśnienie najlepiej sprawdzić na listwie wtryskowej, powinien być kruciec do podpięcia manometru

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ciśnienie najlepiej sprawdzić na listwie wtryskowej, powinien być kruciec do podpięcia manometru

 

A posiadasz wiedzę ile powinno wynosić ciśnienie na listwie wtryskowej? Czy potrzebny jest jakiś specjalny manometr, przyrząd?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakoś w passatach nie ma krućca na listwie.Wypadało by dorobić jakiś trojak na zasilaniu i podpiać manometr, Gwint na listwie jest calowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy niektórych silnikach takowy króciec jest(w VR6 miałem ),w zestawach z manometrem są elementy do jego wpięcia w zasilanie.

Co do ciśnienia to pompa podaje 4bary, a ciśnienie po regulacji 3,5bara

Edytowane przez marcin007

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odswieze temat.

Ma ktoś jakieś fotki gdzie i jak się wpiąć manometrem? Czy trzeba coś przerabiać? Czy zwykły zestaw do sprawdzania ciśnienia paliwa za 50zł z allegro wystarczy, czy trzeba coś jeszcze kombinować :)? 1.8T Apu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podbijam temat.. Jaki trzeba miec adapter do wkrecenia w pompe paliwa zeby zmierzyc cisnienie paliwa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy to koniecznie pompa? Mój AVF jak się ostatnio zimno zrobiło to zaczął ciężej palić po dłuższym postoju. Zabrałem się za wymianę uszczelniaczy na pompkach i na dwóch sztukach pęknięte były te uszczelki na dole pompek. Paliwo nocą ściekało przez pęknięcie co powodowało że dłużej kręcił i musiał ten nadmiar wydymić.  Może zacznijcie od tego. Po wymianie pali od strzała :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności