mm8255 Zgłoś #81 Napisano 21 Stycznia 2013 Mam pytanie średnio przy jakim przebiegu wymienialiście dwumasę? tylko prosze konkretny realny przebieg bo ten z licznika nie zawsze jest prawdziwy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eltom Zgłoś #82 Napisano 21 Stycznia 2013 Tak uczciwie? 300 tysięcy. Przy czym służyłby dalej, gdyby nie katowanie go po programie. Mom zdaniem miał zadatki na to, żeby polatać jeszcze ze 100 tysięcy, tym bardziej że sprzęgło (fabryczne, rok produkcji 1999) nie było jeszcze zużyte. No ale zależy jak się jeździ. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mm8255 Zgłoś #83 Napisano 21 Stycznia 2013 kiedyśwłaśnie mechanik mi mówił że wytrzymuje ok 400 tyś km to by się zgadzalo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eltom Zgłoś #84 Napisano 21 Stycznia 2013 Ale 400 tysięcy przebiegu - to wytrzyma. Natomiast zważywszy że licznik takiego przebiegu nigdy nie osiąga, to wszyscy narzekają że pada poniżej 200 tysięcy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Scyzor.be Zgłoś #85 Napisano 22 Stycznia 2013 Taksówki w Brukseli wymieniają sprzęgła/dwumasy średnio co góra 100tys km. Dlaczego, nie muszę mówić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinL Zgłoś #86 Napisano 10 Lutego 2013 chłopaki szukam sprzegła- jednomasy... wyczytałem że ma być od 1z - znalazłem sachs o kodzie 80 3000 386 001 czy to podejdzie do mojego avb? ewentualnie podeślijcie odpowiednie nr katalogowe, please ps. tylu z Was zakładało jednomas zamiast dwu i nie jesteście chłopaki powiedzieć co???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #87 Napisano 12 Lutego 2013 Panowie, koledze siada dwumas w b5 afn, chce sobie założyć jednomas, co polecacie żeby wytrzymało wmiare długo? dodam że ma zrobony sam program do ok. 140km i nie wiem ile tam niutonów wyjdzie z 320 pewnie. Co potrzebne jest do tej przeróbki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #88 Napisano 13 Lutego 2013 Koło zamachowe 1Z,komplet sprzęgła G-60,nowe śruby docisku i koła zamachowego i kasa dla mechaniora. Oraz lektura http://forum.vw-passat.pl/threads/73716-Zmiana-2-massa-na-1-massa-%29-%28AHU-AHH-AFN-itd-%29 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #89 Napisano 13 Lutego 2013 dzięki już to przeczytałem;D ale z tego co czytałem to koła zamachowe są różnej wielkości tak? któro lepsze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #90 Napisano 13 Lutego 2013 Co ? czytaj jeszcze raz ! wszystko jest tam opisane krok po kroku a dodatkowo masz podane part numbery wszystkich części,czego jeszcze chcesz ? zrobić za ciebie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dekard Zgłoś #91 Napisano 26 Lutego 2013 Mi dwumas po założeniu wytrzymał z 15K, po czym znowu jest to samo. Wibracje przy 2-2,5 tys obrotów najbardziej wyczuwalne na 4 i piątym biegu po wciśnięciu mocniej gazu. Oczywiście auto po czipsie na 161 KM/367NM. Wymieniałem sprzęgło,dwumas i wysprzęglik na LUK`a nowego. Jedyna zmiana na lepsze to taka, że sprzęgło się nie ślizga. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #92 Napisano 26 Lutego 2013 dzięki już to przeczytałem;D ale z tego co czytałem to koła zamachowe są różnej wielkości tak? któro lepsze? Krynio jeśli nie będziesz szedł z mocą i niutonem w góre to poszukaj zamiennika ori dwumasa AFN firmy Valeo,to jest gotowy komplet jednomasowy sprzęgła i na pewno i na długo ci wystarczy. dekard możesz mi napisać co twój post wnosi do tematu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dekard Zgłoś #93 Napisano 26 Lutego 2013 Tyle wnosi, że było pytanie ile wytrzymuje dwumas. Mój wytrzymał mało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #94 Napisano 26 Lutego 2013 ok, niech będzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zelmerro Zgłoś #95 Napisano 17 Czerwca 2013 Witam, podepnę sie do tematu, czeka mnie wymiana sprzęgła w AWX (programowo 170 KM), czy sprzęgło od b4 wytrzyma taką moc?, czy warto robić zamiankę? wiadomo chodzi mi też o koszty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #96 Napisano 17 Czerwca 2013 AWX (programowo 170 KM), czy sprzęgło od b4 wytrzyma taką moc? A czy podpasi ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zelmerro Zgłoś #97 Napisano 17 Czerwca 2013 A czy podpasi ? prawdopodobnie, na 99% ---------- Dodano o 19:49 ---------- Poprzednia wiadomość o 19:47 ---------- Znajomy ma b4 i mówił ze tak, ze pasuje, wkładaja takie do b5 1,8 T Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #98 Napisano 17 Czerwca 2013 (edytowane) http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=82&p=4362672 Edytowane 17 Czerwca 2013 przez jaaano Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zelmerro Zgłoś #99 Napisano 17 Czerwca 2013 dzieki jaaaano! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #100 Napisano 17 Czerwca 2013 jaaaano! error "a" x3. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach