adek85 Zgłoś #61 Napisano 20 Listopada 2012 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adek85 Zgłoś #62 Napisano 20 Listopada 2012 Nowy zestaw sprzęgła do 1Z wzdłużnego od Sachsa to wydatek 400 zł więc sam oceń...u mnie taki zestaw lata od 2 miesięcy i jest OK. a mogłbyś podać dokładnie jaki numer kat montowałeś tego sprzęgła? wszysy montują tutaj sasch z 1Z od audi (sasch 80 3000 386 001) i taki zestaw faktycznie kosztuje w okolicach 400zł ale jarecki w swojej fotoporadzie: http://forum.vw-passat.pl/threads/73716-Zmiana-2-massa-na-1-massa-)-(AHU-AHH-AFN-itd-) montuje sprzegło dydykowane do passata i audi a4 po 96 czyli LUK 623 113 900 odpowiednik sasch SACHS 3000 722 002 i takie cieżko znaleśc poniżej 700zł czy to ma jaka kolwiek różnice? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adek85 Zgłoś #63 Napisano 22 Listopada 2012 zrezygnowałem z zakładania tej uzywki... teraz tylko proszę o pomoc czy mam do tego jednomasa 1z zakupic zwykła tarcze i odcisk od audi 80 1z taka na 23 228, czy to ma byc taka dedykowana pod passata na jednomasie? podpowiedzcie koledzy jakie montowaliście. Dodam tez, ze wizualnie niczym sie nie roznia na gołe oko... a rozniaca w c enie spora Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adek85 Zgłoś #64 Napisano 29 Listopada 2012 Witam ponownie. Mam problem podczas zakładania skrzyni na silnik... Skrzynia nie wchodzi do konca, brakuje około 1-2 cm. czy to moze byc wina nie rowno wsadzonej tarczy sprzęgłowej? starałem się ją wsadzić rowno, ale na oko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pol7777 Zgłoś #65 Napisano 29 Listopada 2012 Ktoś tak miał wcześniej i chyba wysprzęglik przeszkadzał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adek85 Zgłoś #66 Napisano 29 Listopada 2012 Ktoś tak miał wcześniej i chyba wysprzęglik przeszkadzał. sprawdziłem wysprzęglik i wydaje sie ok... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #67 Napisano 29 Listopada 2012 czy to moze byc wina nie rowno wsadzonej tarczy sprzęgłowej? Oczywiście, że tak ! Zrób/kup sobie przyrząd centrujący i po problemie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adek85 Zgłoś #68 Napisano 30 Listopada 2012 Oczywiście, że tak ! Zrób/kup sobie przyrząd centrujący i po problemie Dzięki kolego:) zrobiłem sobie przyrząd centrujący i wlazła jak ku... w masełko:D Niestety jednak to nie koniec przygody ze sprzęgłem:/ pierwsza jazda - wyjezdzam na obwodnice i na 4 i 5 biegu sprzęgło sie mocno ślizga:/ po przejechaniu około 10km jest o wiele lepiej, ale rewelacji niema:/ najgorzej jest w okolicach 1700 obr. wydaje mi sie ze jak jest zimny to bardziej sie ślizga:( PROSZĘ O POMOC!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #69 Napisano 30 Listopada 2012 Niestety jednak to nie koniec przygody ze sprzęgłem:/ pierwsza jazda - wyjezdzam na obwodnice i na 4 i 5 biegu sprzęgło sie mocno ślizga:/ po przejechaniu około 10km jest o wiele lepiej, ale rewelacji niema:/ Nie zapominaj, że masz nową tarczę a co za tym idzie na początku zawsze są uślizgi bo nie łapie całą powierzchnią. Musisz przejechać około 500km wtedy wierzchnia warstwa lekko się zetrze a sprzęgło ułoży i zacznie brać całą powierzchnią Nie katuj teraz auta z dołu, bo takimi uślizgami tylko zeszklisz tarczę która straci swoje właściwości cierne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adek85 Zgłoś #70 Napisano 30 Listopada 2012 Nie zapominaj, że masz nową tarczę a co za tym idzie na początku zawsze są uślizgi bo nie łapie całą powierzchnią. Musisz przejechać około 500km wtedy wierzchnia warstwa lekko się zetrze a sprzęgło ułoży i zacznie brać całą powierzchnią Nie katuj teraz auta z dołu, bo takimi uślizgami tylko zeszklisz tarczę która straci swoje właściwości cierne. Kolejny raz dzieki wielkie za pomoc. Dzisiaj wieczorem jezdziłem po mieście i juz jest ok. Jak się jeszcze ślizga to nawet nie czuć, ale narazie pośmigam spokojnie:) pozdrawiam!! Dodam tylko tyle, ze nie ma roznicy czy jest 2 mas czy 1mas:D nic nie częsie i nie szarpie... Jedynie na bardzo niskich obrotach czuc delikatne drgania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adek85 Zgłoś #71 Napisano 4 Grudnia 2012 przejechałem juz prawie 500 km i niestety dalej jest uślizg. najgorzej jest z rana na 4 i 5 jak sie da pedał w podłoge na niskich obrotach. po paru kilometrach znowu jest ok u tak codziennie... nie wiem czy to rozbierac;>?? ma ktoś jakiś pomysł na co zwrocić uwage? wątpie, zeby była to wina słabego odpowietrzenia, raczej by biegi nie wchodziły:>?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #72 Napisano 4 Grudnia 2012 na 4 i 5 jak sie da pedał w podłoge na niskich obrotach To jedna z przyczyn uślizgu,przy jakich obrotach jest szczyt momentu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adek85 Zgłoś #73 Napisano 4 Grudnia 2012 To jedna z przyczyn uślizgu,przy jakich obrotach jest szczyt momentu ? uślizg występuje rano (ale sprawdzam juz na rozgrzanym silniku do 90 stopni) po paru uślizgach przestaje, występuje na obrotach 1700 do 2200 na wyższych jest ok. Pasek nie był na hamowni ale czuc, ze moment jest wysoki juz z tak niskich obrotów po wymianie wtrysków na 216 przy pompie 11. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #74 Napisano 4 Grudnia 2012 występuje na obrotach 1700 do 2200 na wyższych jest ok. Pasek nie był na hamowni ale czuc, ze moment jest wysoki juz z tak niskich obrotów po wymianie wtrysków na 216 przy pompie 11. No to znasz już przyczyne,większe wtryski bez korekty programu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gaszka Zgłoś #75 Napisano 5 Grudnia 2012 (edytowane) Witam ponownie. Mam problem podczas zakładania skrzyni na silnik... Skrzynia nie wchodzi do konca, brakuje około 1-2 cm. czy to moze byc wina nie rowno wsadzonej tarczy sprzęgłowej? starałem się ją wsadzić rowno, ale na oko. Mialem podobnie u mnie gdy wymienialismy dwumase na jednomas. Ciezko bylo zalozyc, brakowalo minimalnie do skrecenia. Okazalo sie, ze blokowal wspornik ktory jest z boku skrzyni bo sa dwie dziury obok siebie i przykrecilismy nie do tej ktora miala byc i to blokowalo. Mysle, ze przed liftem jest tak samo z tym wspornikiem. Pozdrawiam Nie doczytalem, ze problem juz rozwiazany. A co do sprzegla to tak jak kolega wyzej, koretkta programu, delikatniej moment poprowadzic i powinno byc dobrze. Edytowane 5 Grudnia 2012 przez Gaszka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adek85 Zgłoś #76 Napisano 5 Grudnia 2012 No to znasz już przyczyne,większe wtryski bez korekty programu. to wygląda na to, ze to sprzęgło na 1 masie jest słabsze od tego na 2 masie... przez rok jezdzenia na 2 masie nic złego sie nie działo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafek_hon Zgłoś #77 Napisano 24 Grudnia 2012 Podepnę się pod temat. Chciałbym wymienić swoje sprzęgło na jednomas jakie polecacie cały zestaw. Prosiłbym o jakies orientacyjne aukcje czy namiary na kogoś- z góry dziękuje Oznaczenie mojej skrzyni to DUK (5 biegowa) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wydra Zgłoś #78 Napisano 24 Grudnia 2012 to wygląda na to, ze to sprzęgło na 1 masie jest słabsze od tego na 2 masie... przez rok jezdzenia na 2 masie nic złego sie nie działo. Większe wtryski bez korekty programu powodują gwałtowny przyrost momentu w dolnej partii obrotów, po korekcie powinno dawać radę, na forach mozna wyczytać ze taki 1-mas wytrzymuje ok 360-380 NM więc to raczej wartość nierealna po samej wymianie wtrysków. Sam mam u siebie taki zestaw juz ok 20tys ok 140/300 program dosyć mocny z dołu i sprzęgło daje rade. Założyłem używane sprzęgło sachs w komplecie z kołem z bardzo małym przebiegiem z audi 80 1z, pierwsze kilkaset km się ślizgało, starałem się wtedy delikatnie je dotrzeć i teraz jest OK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #79 Napisano 25 Grudnia 2012 fajnie, że wymieniacie sprzęgła, ale nie wymieniacie wysprzęglików, które nadają się na złom. to kosztuje 1xx złotych i nie warto oszczędzać, a ubywa jeden element, który powoduje problemy po złożeniu. u mnie przedłużył życie sprzęgła o rok!!! na starym grały sprężyny, a teraz błoga cisza. w trakcie montażu sprzęgła proszę o poluzowanie śrub wysprzęglika, bo powoduje on niepotrzebny napór na łapę - problem ze złożeniem skrzyni z silnikiem. oczywiście mowa o skrzyni 5 biegowej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinL Zgłoś #80 Napisano 16 Stycznia 2013 (edytowane) Panowie czytam to wszystko i tak na prawdę nie wiem co się bardziej opłaca założyć w moim autku. czy 1z jednomas czy może komplet od awx. Mam pytanie czy to mojego AVB podejdzie właśnie to? KOŁO ZAMACHOWE JEDNOMAS DO SILNIKA 1,9 TDI SYMBOL 037105273C TARCZA 038141032 DOCISK SPRZĘGŁA 045141025A ODPOWIEDNIK 045141025AX a wtryski lepiej VAG: 038130073 BA czyli ori od 130KM czy może 038130073AJ pzdr dzięki i pozdrawiam Edytowane 16 Stycznia 2013 przez marcinL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach