Skocz do zawartości
Emyl

Kto wymieniał dwumas na jednomas ? słyszałem ze skrzynie padaja...

Rekomendowane odpowiedzi

pytanie do specjalistów, czy do awx po virusie i wyrzyganiu sprzęgła warto bawić się w jakieś hybrydy bądź zakładanie sprzęgieł z innych modeli, czy wystarczy wsadzić nowego seryjnego dwumasa awx (jeśli tak to jakiej firmy najlepsze?), zdania są różne, a chciałbym się dowiedzieć najlepiej od kogoś kto przerabiał temat i wie przez dłuży okres czasu/km jak to wygląda??? Drugie pytanie takie czy przy przebiegu ok 230 tyś warto się jeszcze bawić w wirusy, nie skróce mu życia :P a zamierzam jeszcze troche nim pojeździć ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pytanie do specjalistów, czy do awx po virusie i wyrzyganiu sprzęgła warto bawić się w jakieś hybrydy bądź zakładanie sprzęgieł z innych modeli, czy wystarczy wsadzić nowego seryjnego dwumasa awx (jeśli tak to jakiej firmy najlepsze?), zdania są różne, a chciałbym się dowiedzieć najlepiej od kogoś kto przerabiał temat i wie przez dłuży okres czasu/km jak to wygląda??? Drugie pytanie takie czy przy przebiegu ok 230 tyś warto się jeszcze bawić w wirusy, nie skróce mu życia a zamierzam jeszcze troche nim pojeździć
nowka sprzeglo i dwumass sasch daje rady bez problemu do 420nm a nawet i wiecej jak rozsadnie jezdzisz , nalatalem na takim zestawie ok 70tys km przy 420mn i ponad 20 tys km katowania przy 470 nm +wtrysk w/m ponad 500nm i sprzego jeszcze do nitow nie doszlo ale dwumas juz walil . obecnie od 19tys mam dqs z 228 kewlar i wzmocniony lekko docisc i znosi te 500nm bez problemu , u mnie na blacie 319 tys i dalej malo mocy .pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki rafał :ok, chyba się więc zdecyduje, obecnie najbliżej i najlepiej chyba do sebastiana do g-lab w łodzi się wybiorę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
do sebastiana do g-lab w łodzi

 

Dobry wybór.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Damian masz jakiś termin ustalony? też śni mi się chip to byśmy mogli razem pojechać;)

Polecany tu na forum jest też ten tuner http://www.brk-tuning.pl/ z Inowrocławia.

Dużo dalej nie jest i chyba ze 2 stówki nawet taniej jak na obecną chwilę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z cała odpowiedzialnością polecam BRK Inowrocław !!! Znam kilka osób co tam coś robiły i sam osobiście w następnym tyg wybieram się tam na program i wywalenie kompletne DPF'a mechanicznie jak i programowo ( nie będzie dziada :lol w cale pod maska tylko rurka i finito )

 

Co do G-Lab to o ile się nie mylę ( dowiem się w pon od kumpla czy to ta firma) można też jechać śmiało !!

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Damian masz jakiś termin ustalony? też śni mi się chip to byśmy mogli razem pojechać;)

Polecany tu na forum jest też ten tuner http://www.brk-tuning.pl/ z Inowrocławia.

Dużo dalej nie jest i chyba ze 2 stówki nawet taniej jak na obecną chwilę.

 

Konkretnego terminu jeszcze nie ustalałem, dzwoniłem z różnymi pytaniami, które mnie jeszcze dręczyły, itp. BRK też jest interesujące i cena atrakcyjniejsza. Dużo dalej rzeczywiście nie jest. :hmmi może na dwa auta jeszcze jakiś rabat uzyskamy dla forumowiczów ;)

Edytowane przez -ERNI-

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to odkladam siano i możemy się umawiać;)

jeśli mi sie silnik nie posypie:lol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to odkladam siano i możemy się umawiać;)

jeśli mi sie silnik nie posypie:lol

 

Ok, to zbieraj Marcinku powoli i pomyślimy :P ja tez musze na kartonie napisac, "zbieram na chip tuning" i posiedziec gdzies na promenadzie :lol aha i odbieraj telefony od kolegi z forum :P

Edytowane przez -ERNI-

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kurcze to Ty dzwoniłeś... zmieniłem chwilowo tel i Twój nr mi się nie skopiował ;) sie spiszemy jeszcze w temacie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
228 kewlar i wzmocniony lekko docisc i znosi te 500nm bez problemu

Rafał a na jakich kołach masz swojego paszczaka??? chodzi mi o rozmiar i ew firma opony???

ja mam u siebie 16 205.55 Michelin Primacy HP i na 2 czesto zrywa asfalt ...czy jak zmienie na 17 lepiej bedzie sie kleilł asfaltu???

moge miec ładny kpl 17 felgi + opony i sie zastanawiam..... zawias mam swiezy a amory nowe czekaja w garazu

I coraz czesciej mysle o kevlarze bo ori komplet długo nie pochodzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie 225 40 18 fela chicago 22,5kg z opona , obecnie toyo tr1 czy jakos tak i dla mnie najlepsze choc miekkie i znika szybko ,na zimowce 195 65 15 to ciut mokro i na 3 i4 muga esp ,u ciebie 225 powinno zalatwic sprawe choc nastaw sie ze spadna osiagi bo przybedzie kilka kilo na fege , obecnie na zime bede zakladal 17 50 205 i fela z allroda i tez wazy 22kg

I coraz czesciej mysle o kevlarze bo ori komplet długo nie pochodzi
przy twojej mocy jak nie jest zajechane sprzego to jeszcze dlugo pociagnie ,predzej zjeb..e sie dwumas i cos innego ,choc polecam kevlar od daron-a

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podpowie ktoś czy docisk z g60 podejdzie do auta z opisu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Marceli, nie podejdzie.

Żaden docisk (inne osadzenie, inne miejsca trzpieni i otworów na śruby), tarcza (23 zęby we wzdłużnym, 28 w poprzecznym) ani dwumas (wieniec z drugiej strony z racji rozrusznika montowanego w przeciwnym kierunku) z auta z poprzecznym silnikiem nie podejdzie do auta z wzdłużnym silnikiem.

Pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To że tarcza i zamach nie podejdzie to wiedziałem, zastanawiał mnie właśnie sam docisk. W takim układzie jaki docisk najrozsądniej wrzucić do skrzyni 5?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sachs AWX, najmocniejszy seryjny docisk do wzdłużnych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jest Konrad, kompletne sprzęgło AWX podchodzi do AHU/AFN/AHH/AVG/AVB bez żadnych przeróbek.

Dwumasa tylko Sachsa (za nic nie bierzcie luka) - wytrzymuje 500NM+ bez żadnych drgań czy wibracji, ale żeby przenieść takiego niutona trzeba mieć dobry docisk no i tarcze kevlar/spiek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlatego że nawet fabrycznie te koła przychodzą z luzami jak po 100tyś km, a gwarancje są notorycznie odrzucane (3tyg czekania, następnie negatywna odpowiedź bo koło było "po montażu").

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności