kajos Zgłoś #21 Napisano 19 Stycznia 2016 ogolnie jak wszystko ok to kompresja powinna byc taka sama (minimalne roznice) jak bedzie jakis zawor pogiety to nie bedzie wcale kompresji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wilku213 Zgłoś #22 Napisano 21 Stycznia 2016 ale w tym przypadku i tak głowica do zrzucenia, nie ma innej opcji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #23 Napisano 21 Stycznia 2016 moze jemu nie pogielo warto sprubowac sie pobawic przed zdjeciem glowicy - - - - - aktualizacja - - - - - to kupię 3 szklanki ( bo tylko te są połamane), ustawie rozrząd i zobaczymy co będzie. Jednak przed tą czynnością spróbuję pożyczyć manometr i zmierzę kompresję bez zakładania wałka jak juz wymieniasz szklanki to wszystkie w komplecie bo koszt nie duzy a ta sama robota oczywiscie nie zapomnij o nowych uszczelniaczach na zaworach ktore kosztuja grosze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lancer83 Zgłoś #24 Napisano 21 Stycznia 2016 Kolego kajos czytałeś co kolega chce zrobić ? On chce mierzyć kompresje ze zdemontowanym wałkiem rozrządu. Uszczelniaczy na zaworach też sam raczej nie da rady wymienić. Po pierwsze nie ma pewnie przyrządu do wyciągania zabezpieczeń , a po drugie trzeba wiedzieć jak ustawić tłoki żeby zawory do środka nie wpadły. Uszczelniacze wymieni jak mu głowice będą planować bo bez zdjęcia czapki moim zdaniem się nie obejdzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #25 Napisano 22 Stycznia 2016 Kolego kajos czytałeś co kolega chce zrobić ? On chce mierzyć kompresje ze zdemontowanym wałkiem rozrządu.Uszczelniaczy na zaworach też sam raczej nie da rady wymienić. Po pierwsze nie ma pewnie przyrządu do wyciągania zabezpieczeń , a po drugie trzeba wiedzieć jak ustawić tłoki żeby zawory do środka nie wpadły. Uszczelniacze wymieni jak mu głowice będą planować bo bez zdjęcia czapki moim zdaniem się nie obejdzie. sorki nie doczytalem ze chce mierzyc to z zdemontowanym walkiem kolega Wiktorek nie ma zielonego pojecia jednak o zasadzie dzialaniu silnika spalinowego wiec niech lepiej nie tyka tego :ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #26 Napisano 11 Lutego 2017 Witam po latach mam pytanie koledze posypał sie pasek alternatora dostał sie pod dolne kółko rozrządu i pasek przeskoczył tz góra zablokowana dół znak na 9 ta Zrzuciłem pasek ustawiłem spowrotem przekręciłem silnikiem nic sie nie blokowało wiec spróbowałem odpalić i nic Do sedna mam pytanie czy ma znaczenie w która stronę próbowałem ustawić wszystko spowrotem ? Tz góra był zablokowana i dół ustawiłem kręcąc z ruchem wskazówek zegara może miałem kręcić odwrotnie ? Jest różnica w obrotach między dołem a góra 2do1 Mnóstwo wymieniłem rozrzadow ale tak jeszcze nie ustawiałem teraz sie zastanawiam czy nie ma to znaczenia (używałem ori blokad vw ) Z góry dziękuje za podpowiedz silnik 2.0 tdi BMT passat 2011 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jackrally Zgłoś #27 Napisano 12 Lutego 2017 (edytowane) Mnóstwo wymieniłem rozrzadow ale tak jeszcze nie ustawiałem teraz sie zastanawiam czy nie ma to znaczenia Nie ma znaczenia jak kręciłeś, ważne żeby znaki się zgadzały i blokady pasowały. Wałem trzeba było spróbować kręcić jak jeszcze pasek był po przeskoczeniu, wiedziałbyś wtedy czy była kolizja. Edytowane 12 Lutego 2017 przez jackrally Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #28 Napisano 12 Lutego 2017 zawory pogielo panie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #29 Napisano 12 Lutego 2017 Tak tez myśle za dużo było przestawione Mam tez pytanie ile w Polsce kosztuje około zrobienie tego ? W uk koszt ok 900 do 1 funtów jest opcja ze auto pojedzie do pl ( ktoś go kupi ) próbujemy kalkulować Dziękuje za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #30 Napisano 12 Lutego 2017 kompresje sprawdz jak bedzie ok to zawory nie dostaly Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #31 Napisano 12 Lutego 2017 Nie ma co sprawdzać ustawiłem rozrząd spowrotem i nie opala Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #32 Napisano 12 Lutego 2017 Robota glowicy u mnie powiat Mlawski ti 700zl z planowaniem zaworami ktore dostaly i ogolnie do zalozenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #33 Napisano 12 Lutego 2017 Nie ma co sprawdzać ustawiłem rozrząd spowrotem i nie opala ze nie odpala to nie znaczy ze zawory dostaly spruboj na placka odpalic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #34 Napisano 13 Lutego 2017 Kajos przeskok o 2 zeby to juz granica a 3 i wiecej zawory pogiete. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bilat91 Zgłoś #35 Napisano 13 Lutego 2017 Pytanie czy rozrząd był zakładany z użyciem blokad czy "na oko" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #36 Napisano 13 Lutego 2017 co za roznica byle na znaki to i na oko zapali. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #37 Napisano 13 Lutego 2017 co za roznica byle na znaki to i na oko zapali. no wlasnie nie zapali chyba ze na placka to wtedy z trudem bedzie sie odzywal ale to bedzie oznaczac ze kompresja jest znaki musza byc prawie idealnie ustawione blokjada na kole pompy,walka rozrzadu i znak na kole zamachowym pozniej dopiero dokladne ustawienie na VAGinie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #38 Napisano 13 Lutego 2017 Kajos on pisze o 2.0 tdi 8v co tam blokowac? Walek na znak bez blokad albo wlozyc wiertlo i wal na znak,to nie jest prom kosmiczny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #39 Napisano 13 Lutego 2017 Kajos on pisze o 2.0 tdi 8v co tam blokowac? Walek na znak bez blokad albo wlozyc wiertlo i wal na znak,to nie jest prom kosmiczny a sorki :umm nie zauwazylem tego myslalem ze TDI VP:niekumam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #40 Napisano 18 Lutego 2017 Rozrząd ustawiony z blokadami wiec mowy o pomyłce nie ma a rozrząd przestawiony o więcej niż 3 zeby wiec głowica do wyciagnięcia Mam pytanko do auto jest w uk i tu nie jak rozrząd sie zmienia nie zmienia sie paska alternatora przy wymianie rozrządu chyba ze jest popękany tz nosi ślady zużycia jakie jest wasze zdanie tz robicie to przy każdej wymianie ? Vw tego nie każe robić książka tez nie wiec jakie sa wasze opinie - - - - - aktualizacja - - - - - no wlasnie nie zapali chyba ze na placka to wtedy z trudem bedzie sie odzywal ale to bedzie oznaczac ze kompresja jest znaki musza byc prawie idealnie ustawione blokjada na kole pompy,walka rozrzadu i znak na kole zamachowym pozniej dopiero dokladne ustawienie na VAGinie Tz ze co ma teraz z plakiem jeździć ? Blokady były włożone wiec nic już lepiej nie będzie niestety Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach