Gość zuQ Zgłoś #1 Napisano 8 Grudnia 2006 cze jestem nowy trafiłem na forum bo potrzebuje pomocy mam paska B3 2.0 16V silnik 9A, 1990 chcę tanio i bezboleśnie zczytac usterki, bo autem nie da sie jeżdzić moje pytanie: czy mozna to zrobic za pomocą diody LED jesli tak to jak podłączyć i co zmasować złącze diagnostyczne 2x2 jest przy lewarku kostka czarna: przewód czerwony przewód brązowy kostka biała: przewód żółty przewód biału z szarym paskiem na forum jest kilka opisów Ale nie znalazłem dla silnika 9A i powyższego złącza Za wszelką pomoc z góry DZIĘKI Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość zuQ Zgłoś #2 Napisano 9 Grudnia 2006 no dobra przekopałem forum i znalazłem http://www.forum.vw-passat.pl/topics14/kody-blyskowe-w-sterowniku-silnika-2e-r1991-vt3904.htm?highlight=kod próbowałem i mi nie wychodzi : robię tak 1. dioda led pomiedzy pin1(+12) i pin3(przewód danych L) 2. załaczam zapłon 3. masuję pin3 (L) na 5 sekund i nic sie nie dzieje (LED się lekko jarzy) Może ktoś wie co robić? A może silnik 9A nie ma kodów błyskowych? Pozdro Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #3 Napisano 10 Grudnia 2006 Z 9A nawet z 90 roku powinien pojsc na kompie przez vwtool - a co ci sie konkretnie dzieje? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość zuQ Zgłoś #4 Napisano 10 Grudnia 2006 pierwsze primo znam sie na mechanie na elektronice początkuję drugie primo zalezy mi na zczytaniu tylko usterek tak jak to robiłem np w omedze A ale jeśli jest możliwość uzyć vwtool i laptopa to potrzebuję jeszcze jakis kabelek (podobno do złącza 2x2 jest niedrogi lub można samemu cos zmontować) możesz mi to wyjaśnić co potrzebuję trzecie primo lista usterek jest długa zaczelo sie od zatankowania bardzo złego paliwa silnik przestał chodzić po wymianie filtra paliwa i rozdzielacza wtrysku z przepływomierzem silnik orzył lecz 1. ciężko pali jak jest ciepły (zimny super) 2. nie trzyma wolnych obrotów (500-1000) 3. po wyrzuceniu podczas jazdy na luz obroty pływają (500-2200) dopuki się nie zatrzymam, a po jakimś czasie się stabilizują i sa w granicach jak w pkt. 2 4. szarpanie podczas jazdy (ale to kwestia wyregulowania skladu mieszanki) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakafoto Zgłoś #5 Napisano 10 Grudnia 2006 . nie trzyma wolnych obrotów (500-1000) 3. po wyrzuceniu podczas jazdy na luz obroty pływają (500-2200) silnik krokowy do wyczyszczenia zamoczyc na dobe w benzyne ekstrakcyjnej - uwaga na elektronike- pisiknac wd40 lub mobil penetroloil i zamontowac ewentualnie kupic nowy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość zuQ Zgłoś #6 Napisano 10 Grudnia 2006 z tym czyszczeniem to pokombinuję natomiast rozruch na ciepło to chyba czujnik temperatury ale chcę jakos to sprawdzić co to jest "interfejs na bazie MAX 232" bo chyba tego potrzebuje Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakafoto Zgłoś #7 Napisano 10 Grudnia 2006 zuQ, lambde masz sprawna? odlacz i zobacz jak auto dziala, jest to sposob na krotka mete Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość zuQ Zgłoś #8 Napisano 10 Grudnia 2006 pakafoto ja niechce wróżyc z fusów jak zalełem benzyny z rozpuchem to i moze lambda padła i nie tylko chce sprawdzić co mówi sterownik jak nie LEDEM to przez jekis interfejs tylko nie wiem jaki bedzie mi potrzebny czy VAG K-line (max232) czy VAG K+L line (opto) sie poczytało, sie wie wydaje się że w swoim pasku mam linie K i linię L Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #9 Napisano 11 Grudnia 2006 Pisze: K+L na opto u mnie idzie na allegro za 44,90 zł jak ciepłu odepnij wtrysk rozruchowy i zobacz jak pali, mam tak samo juz zmieniałem czujniki i cały czas wyskakuje błąd G62 taj ze tylko wiązki pozostało mi posprawdzać i bedzie wiadomo. Jak odepniesz rozruchowy i na ciepłym zapali bez problemu to 101 czujnik dwu pinowy padlina albo wiązka sie sypła. Ja juz mam powoli dosc kemotronika i kompletuje sie na digi II Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość zuQ Zgłoś #10 Napisano 11 Grudnia 2006 z jakim programem? możesz podesłać [email protected] a co do innych: odłączyłem wtrysk rozruchowy → to samo odłączyłem czujnik temeratury (ten od strony skrzyni) → pali za kazdym razem odłaczyłem krokowy → i nie sprawdziłem bo nie chce mi sie dziś jeżdzić ale odpalił i chodził dobrze lambde też odłacze Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach