ufogrzesiak Zgłoś #41 Napisano 13 Grudnia 2011 Nie wszystkie;) Nie wszystkie ale zdarzają się przypadki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #42 Napisano 14 Grudnia 2011 jak będziesz wymieniał nagrzewnicę to zwróć uwagę na gąbkę na klapach sterujących powietrzem czy się nie rozleciała co jest bardzo prawdopodobne przy wycieku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kszysiozeszcze Zgłoś #43 Napisano 14 Grudnia 2011 jak będziesz wymieniał nagrzewnicę to zwróć uwagę na gąbkę na klapach sterujących powietrzem czy się nie rozleciała co jest bardzo prawdopodobne przy wycieku. a propo klap jak juz będziesz kleił tą gąbkę to uważaj bo u mnie słabym ogniwem okazały sie zawiasy na klapie , lekko ruszyłem i jeden pękł i sterowanie góra - dół - boki padlo musiałem całą rozdzielnię zamówic z allegro , w końcu wczoraj 13 - ego ehhh jak pech to pech . . . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatkomariusz Zgłoś #44 Napisano 14 Grudnia 2011 Właśnie zakończyłem walkę ze swoją nagrzewnicą i okazało sie że winny był zaworek zwrotny na węzu nagrzewnicy, jeżeli są takie u ciebie to sprawdź to w perwszej kolejności . Winiłem pompe wody którą wymieniłem na nową i dalej ledwo grzało. Już myślałem o uszczelce pod głowicą a tu taka pierdoła . W miejsce zaworu wstawiłem kawałek rurki i grzeje aż miło.http://moto.allegro.pl/vw-golf-ii-passat-b3-zawor-ogrzewania-191819911a-i1990722540.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ufogrzesiak Zgłoś #45 Napisano 15 Grudnia 2011 Właśnie zakończyłem walkę ze swoją nagrzewnicą i okazało sie że winny był zaworek zwrotny na węzu nagrzewnicy, jeżeli są takie u ciebie to sprawdź to w perwszej kolejności . Winiłem pompe wody którą wymieniłem na nową i dalej ledwo grzało. Już myślałem o uszczelce pod głowicą a tu taka pierdoła . W miejsce zaworu wstawiłem kawałek rurki i grzeje aż miło.http://moto.allegro.pl/vw-golf-ii-passat-b3-zawor-ogrzewania-191819911a-i1990722540.html kolego nie przypominam sobie żebym miał coś takiego jak ty wskazałeś w linku, moim problemem jest wyciek:/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamfor200 Zgłoś #46 Napisano 17 Grudnia 2011 panowie nie mam cieplego powietrza na luzie nagrzewnica ok na 100% jak jade to leci jak stane na chwile to juz leci zimne co to moze byc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makumba50 Zgłoś #47 Napisano 17 Grudnia 2011 (edytowane) na nawiew włączasz? (1-2-3-4) Bo jak go nie włączysz i się zatrzymasz to nie będzie Ci dmuchać, bo nie ma już siły (odśrodkowej chyba), która wpycha to powietrze to wnętrza;) P.S. Nie chcę zrobić z Ciebie głupka, ale z różnymi przypadkami się już spotkałem.... Edytowane 17 Grudnia 2011 przez makumba50 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #48 Napisano 18 Grudnia 2011 nie będzie Ci dmuchać, bo nie ma już siły (odśrodkowej chyba), która wpycha to powietrze to wnętrza Kamfor - zapewne masz lpg podpięte trójnikami pod nagrzewnicę. Wywal trójniki, parownik podłącz szeregowo i będzie grzało na wolnych obrotach. Można też zrobić zwężkę w przewodach do parownika, żeby mniej wody szło w parownik i więcej w nagrzewnicę, ale z umiarem bo parownik może zamarznąć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kszysiozeszcze Zgłoś #49 Napisano 18 Grudnia 2011 Właśnie wymieniłem swoją i teraz pytanie , na pewno czegos nie podłączyłem tylko czego i gdzie - nie dziala poswietlenie , zegarów ,oraz nawiewów rozumiem że nie wpiąłem którejś kostki tylko pytanie której ....??? Rozbierałem w sumie po ciemku dlatego nie moge dojść co i jak , jak którys z panów kontaktuję co i jak to byłbym wdzięczny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #50 Napisano 19 Grudnia 2011 Właśnie wymieniłem swoją i teraz pytanie , na pewno czegos nie podłączyłem tylko czego i gdzie - nie dziala poswietlenie , zegarów ,oraz nawiewów rozumiem że nie wpiąłem którejś kostki tylko pytanie której ....??? Rozbierałem w sumie po ciemku dlatego nie moge dojść co i jak , jak którys z panów kontaktuję co i jak to byłbym wdzięczny zapewne pominołeś takie pokrętło przy włączniku świateł (regulacja natężenia oświetlenia wewnętrznego) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kszysiozeszcze Zgłoś #51 Napisano 19 Grudnia 2011 zapewne pominołeś takie pokrętło przy włączniku świateł (regulacja natężenia oświetlenia wewnętrznego) ale tam wchodzi jakaś wtyczka ?? bo szczerze to albo słabo patrzyłem albo nic tam nie było ?? ---------- Dodano o 09:58 ---------- Poprzednia wiadomość o 09:33 ---------- zapewne pominołeś takie pokrętło przy włączniku świateł (regulacja natężenia oświetlenia wewnętrznego) ale tam wchodzi jakaś wtyczka ?? bo szczerze to albo słabo patrzyłem albo nic tam nie było ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #52 Napisano 19 Grudnia 2011 ale tam wchodzi jakaś wtyczka ?? bo szczerze to albo słabo patrzyłem albo nic tam nie było ?? ano tak bo to jest na jednej wtyczce razem ze włącznikiem świateł, może jakiś kabelek się w tej wtyczce obluzował? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kszysiozeszcze Zgłoś #53 Napisano 19 Grudnia 2011 do regulacji ciemniej - jasniej idzie osobny kabelek czy wszystko jest w tej jednej wtyczce ?? bo jak w jednej to jest wszystko ok . . . ---------- Dodano o 13:04 ---------- Poprzednia wiadomość o 13:03 ---------- najlepiej jak bym miał jakiś schemat który kabel jest od czego to metoda prob i błędów bym doszedł . . . ---------- Dodano o 13:05 ---------- Poprzednia wiadomość o 13:04 ---------- bo bezpiecznika to chyba swojego nie ma co ?? bez sensu małe napięcie to raczej bym wątpił . . . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #54 Napisano 19 Grudnia 2011 tak , kabelki szary i szaro- niebieski. Zewrzyj je jakąś żaróweczką jak się pojawi oświetlenie to poszedł ci regulator. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #55 Napisano 19 Grudnia 2011 [mam jakiś od ormowcaVW_PASSAT_35i_(B3)_1988-1993_UKLAD_ELEKTRYCZNY.pdf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kszysiozeszcze Zgłoś #56 Napisano 19 Grudnia 2011 tak ,kabelki szary i szaro- niebieski. Zewrzyj je jakąś żaróweczką jak się pojawi oświetlenie to poszedł ci regulator. a jak nie to ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #57 Napisano 19 Grudnia 2011 a jak nie to ?? no to pozostaje ci sprawdzenie czy przy żarówkach pojawia się napięcie. Jeżeli tak to padły żarówki. Jeżeli nie ma napięcia to pozostaje ci szukać po kabelkach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kszysiozeszcze Zgłoś #58 Napisano 19 Grudnia 2011 (edytowane) no to pozostaje ci sprawdzenie czy przy żarówkach pojawia się napięcie. Jeżeli tak to padły żarówki. Jeżeli nie ma napięcia to pozostaje ci szukać po kabelkach regulator jasności sprawdzony , żaróweczka się nie zapaliła , prąd do włącznika na kablu szarym i szarym z niebieski paskiem dochodzi bo po włączeniu włącznika próbnik się zapalił , czyli kable też ok , co do żarówek to nie za bardzo chce mi się wierzyć aby nagle padły wszystkie żarówki w liczniku i w panelu pokręteł a wszystkie przed wymianą nagrzewnicy działały ehhh . . . Jeszcze jakies pomysły ?? bezpieczniki sprawdzone , przekaźniki dociśnięte , (może to cos pomoże podświetlenie przycisku grzania tylnej szyby i przeciwmgielnych działa chociaż z tego co wiem to ma swoje podświetlenie ale może sie mylę) Edytowane 19 Grudnia 2011 przez kszysiozeszcze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ufogrzesiak Zgłoś #59 Napisano 20 Grudnia 2011 witam też jestem po wymianie nagrzewnicy ciepełko że aż miodzio też nie działała mi oświetlenie nawiewu ale chyba wiem czemu bo została mi jedna kostka wolna z kabelkiem brązowym i niebieskim PS. jeśli odkręcicie korek zbiorniczka wyrównawczego i nie da się poruszać ani okrecić wnętrzem korka to jest on uszkodzony tak ja to zdiagnozowałęm jeśli się mylę proszę o poprawke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #60 Napisano 20 Grudnia 2011 PS. jeśli odkręcicie korek zbiorniczka wyrównawczego i nie da się poruszać ani okrecić wnętrzem korka to jest on uszkodzony tak ja to zdiagnozowałęm jeśli się mylę proszę o poprawke ja się tym korkiem nie zajmowałem ale może napisz co się dzieje że zastanawiasz się nad jego działaniem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach