marcin_pesel Zgłoś #1921 Napisano 4 Października 2017 (edytowane) nie montowałem ale dobre opinie ma firma HEL Edytowane 4 Października 2017 przez marcin_pesel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
floron777 Zgłoś #1922 Napisano 4 Października 2017 312mm są w 2.5tdi.posiadam zestaw textar+textar i najlepsze hamulce.do.tej pory.choć klocki troche.pyla.na.przodzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
drift pl Zgłoś #1923 Napisano 6 Października 2017 Ja mam 345 mm tarcze z s4 b7 i ogarniają Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damiangarca Zgłoś #1924 Napisano 8 Października 2017 312 leciały w paskach 2,5 tdi , mocniejszych leonach, octaviach itd. Sam zaciski mam z TT , jedynie inne jest mocowanie przewodu elastycznego Tarcze Zimmerman sport i klocki Galfer sport. Jeszcze niestety nie wiem jak to lata Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #1925 Napisano 8 Października 2017 1 godzinę temu, damiangarca napisał: 312 leciały w paskach 2,5 tdi , mocniejszych leonach, octaviach itd. Sam zaciski mam z TT , jedynie inne jest mocowanie przewodu elastycznego. Tylko Leon, Octavia czy Gulf IV R32 miały rozstaw 5x100, a w pasku mamy 5x112 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Siema_CoTam Zgłoś #1926 Napisano 9 Października 2017 Dzień dobry, przepraszam, że tak się wtrącę do tematu, ale już mi się pomieszało w głowie. Ostatnio zmieniałem opony w samochodzie i stwierdziłem, że prawa tarcza jest od zewnątrz zupełnie nie ścierana, a lewa tylko około 2 cm od środka tarczy. Nigdy nie zauważyłem, aby samochód "źle hamował". Na przeglądzie powiedziano mi tylko, żebym trochę mocniej pohamował czasem, bo mam tarcze z nalotami rdzy. Posłuchałem, ale nic to chyba nie zmieniło. Co może być powodem "tego nierównego hamowania na kołach"? Na razie wymieniłem płyn hamulcowy, ale wątpię, aby to był powód. Na wklejce pod kołem zapasowym znalazłem tylko "1ZJ - Hamulce tarczowe przód: 282x25mm (280x22mm) LUCAS (Disc brakes, front (Geomet D)". O tylnych nic nie ma. Zastanawiam się nad wymianą z tyłu tarcz i klocków z nadzieją, że poprawi zużycie tarcz. Proszę o opinię i opisy swoich doświadczeń. Pozdrawiam. Wyczyść i nasmaruj prowadniczki, bardzo dokładnie wyczyść miejsce styku jarzma z klockiem (klocek ma chodzić luźno). No i można zerknij do samego zacisku czy wszystko z tłoczkiem jest ok. Koleknym razem staraj się lepiej wpasować w temat ze swoim problemem ///adams Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ralf Zgłoś #1927 Napisano 28 Października 2017 Myślę że czyszczenie i smarowanie prowadnic rozwiąże twój problem. Czy jest tu ktoś kto po nr vin może sprawdzić jakie mam tarcze z przodu,wiem że występowały 288mm i 312mm zmierzył bym ale samochód jest u syna ,a w następny wekend chciałbym wymienić.nr vin wvwzzz3bz2p049126 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Podkopnik Zgłoś #1928 Napisano 15 Listopada 2017 Ja podepnę się do tematu jakie tarcze na przód do 1.8 125km ??? Chodzi mi o srednice bo w necie jest kilka.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MMichał Zgłoś #1929 Napisano 15 Listopada 2017 Napisz do Marcina zapytanie na PW i podaj swój vin to dostaniesz ofertę i informację co i jak. U mnie idzie 280mm, wstawiłem zimmermann + klocki trw (nie najtańsze). Generalnie efekt jest taki, że klocka sporo jeszcze (w kołach 70kkm) a tarcza za cienka na toczenie (biją mi powyżej 100 przy delikatnym heblowaniu). Na tył wsadziłem komplet textara i powiem ci że z wiosny wywalam przód na złom i wstawiam komplet textara. Pyli ale bardzo ładnie hebel "bierze". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #1930 Napisano 15 Listopada 2017 Ja mam cały zestaw Textara przód i tył. Naprawdę nieźle hamują jak na 280mm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krepa Zgłoś #1931 Napisano 15 Listopada 2017 dokładnie jak pisza koledzy . zakładaj textary , super hamują , tarcza 280 min na przód , mam tez cały zestaw , polecam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZyWiecki Zgłoś #1932 Napisano 15 Listopada 2017 Każdy klocek jeśli pyli to znaczy że dobry, moim zdaniem oczywiście. Bynajmniej wiemy że te koło hamuje Mam textary ponad rok i jest w porządku. Hamują jak trzeba i nie biją. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jihad Zgłoś #1933 Napisano 15 Listopada 2017 4 godziny temu, Podkopnik napisał: Ja podepnę się do tematu jakie tarcze na przód do 1.8 125km ??? Chodzi mi o srednice bo w necie jest kilka.... Wyszukaj np. tu: https://www.trwaftermarket.com/pl/catalogue/ Kody PR masz we wlepce w bagażniku albo ks. serwisowej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kenczorf Zgłoś #1934 Napisano 15 Listopada 2017 Ja kupilem teraz Ate tarcze plus ich klocki ceramiczne. Zobaczyny co i jak bo textar dobry do normalnej jazdy ale przy ostrzejsze jezdzie puchna. Lubia popiskiwac jak już zapyla Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #1935 Napisano 16 Listopada 2017 Najlepiej napisz do Marcina @elemenateur, on Ci dobierze odpowiednie i zrobi dobrą cenę do tego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kenczorf Zgłoś #1936 Napisano 17 Listopada 2017 (edytowane) Tydzień temu zalałem Motula RBF600 i dziś mialem okazje testować na autostradzie z dużymi prędkościami oraz trochę wymuszonych testów na bocznej drodze. Powiem tak....albo ten płyn jest taki dobry, albo przy zmianie wcześniejszej wlali mi gówno, albo spaprali odpowietrzenie? Wcześniej, żeby się ABS włączył trzebabyło naprawdę mocno zachamować. Teraz wystarczy po prostu mocniej. Wcześniej abs działał słabo ospale, a teraz napierdziela jak szalony Do tego hampel zrobił sie ostrzejszy - naprawde jest poprawa. Nie puchnie przy dohamowaniu z dużej prędkości itp. Tarcze musiały mieć jakiś nalot a nie przypalenie, bo po dzisiejszej jeżdźie praktycznie wyczyściło całą tarczę. Teraz jestem ciakwy o ile lepiej będzie po zmmianie tarczy na 312mm Edytowane 17 Listopada 2017 przez kenczorf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jankus Zgłoś #1937 Napisano 19 Listopada 2017 @kenczorfMówisz że ten Motul jest taki dobry? Muszę nad tym pomyśleć przy swapie hebli z tyłu. Ile ci zeszło na cały układ hamulcowy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kenczorf Zgłoś #1938 Napisano 19 Listopada 2017 Jestem mega zadowolony. Dodam, że przewody pozostaly fabryczne. Kupiłem litre i jeszcze zostało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #1939 Napisano 19 Listopada 2017 Tak przy okazji, zapaliła mi się własnie kontrolka zużycia klocków, ile orientacyjnie mam jeszcze do przejechania? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZyWiecki Zgłoś #1940 Napisano 19 Listopada 2017 10 minut temu, The_Saint napisał: Tak przy okazji, zapaliła mi się własnie kontrolka zużycia klocków, ile orientacyjnie mam jeszcze do przejechania? Zależy jak jeździsz.. Miasto, autostrada ? DO 10 może Ci wystarczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach