StreamHD Zgłoś #1881 Napisano 28 Czerwca 2017 Panowie - wczoraj zaświeciła się kontrolka aby zmienić klocki, a dziś w trasie nagły spadek mocy. Przyśpieszałem jak bym jechał czołgiem bez gąsienic. Żadnej kontrolki. Zgasiłem, odpaliłem i resztę dystansu - 130 km pojechałem normalnie. Czy wczorajszy komunikat o klockach i dzisiejszy nagły spadek mocy w trasie może mieć ze sobą związek ? Chciałbym wierzyć, że tak ale wszystko mi mówi, że to nie ma sensu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tipp-ex Zgłoś #1882 Napisano 29 Czerwca 2017 niestety raczej nie ma nic wspólnego, mi to wygląda na tryb awaryjny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pawlitto Zgłoś #1883 Napisano 29 Czerwca 2017 Aleosuza, powiedz mi skad wziales stwierdzenie ze to krzywe tarcze? Jak to stwierdziles?. Byc moze jezeli masz praktycznie prawie cale nowe zawieszenie i stwierdzam ze dobrze zrobiona geometrie kol, to moze wina przy nie zbyt dobrze zrobionym montazu, albo tarcze zalozone na zle oczyszczona piaste-kolo centrujace, wybite lub krzywe prowadnice zacisku, zle wyczyszczone jarzmo w miejscu styku klocka lub wykrzywione samo jarzmo. Byc moze nie jest to wina ukladu hamulcowego tylko ukladu zawieszenia. Jezeli wymieniles praktycznie cala zawieche wraz ze zrobieniem geometrii, byc moze wina sroi po stronie piasty, najlepiej sprawdzic luz lozyska, ewentualnie cala plaszczyzne piasty gdzie styka z tarcza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aleosuza Zgłoś #1884 Napisano 30 Czerwca 2017 Aleosuza, powiedz mi skad wziales stwierdzenie ze to krzywe tarcze? Jak to stwierdziles?. Byc moze jezeli masz praktycznie prawie cale nowe zawieszenie i stwierdzam ze dobrze zrobiona geometrie kol, to moze wina przy nie zbyt dobrze zrobionym montazu, albo tarcze zalozone na zle oczyszczona piaste-kolo centrujace, wybite lub krzywe prowadnice zacisku, zle wyczyszczone jarzmo w miejscu styku klocka lub wykrzywione samo jarzmo. Byc moze nie jest to wina ukladu hamulcowego tylko ukladu zawieszenia. Jezeli wymieniles praktycznie cala zawieche wraz ze zrobieniem geometrii, byc moze wina sroi po stronie piasty, najlepiej sprawdzic luz lozyska, ewentualnie cala plaszczyzne piasty gdzie styka z tarcza Łożyska sprawdzone, pół roku od zakupu tarcz było idealnie, a i po montażu mierzone było odchylenie tarczy, było prawie idealnie. A wiem, że to zwichrowane tarcze bo łatwo poznać, podczas dohamowywania powolnego szarpie delikatnie i buja kierownicą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
acmeus Zgłoś #1885 Napisano 25 Lipca 2017 Zakupiłem sobie zestaw tarcze + klocki Textara (przód i tył). Obserwując ten wątek zastanawia mnie podejście sporej częście użytkowników. Dlaczego mając komplet tarcze + klocki jednego producenta, wielka część użytkowników miesza tarcze i klocki różnych producentów. Jestem w stanie zrozumieć, kiedy dany producent robi tylko tarcze i trzeba dobrać jakieś klocki. Przecież producentowi najbardziej zależy żeby te dwa elementy pasowały jak najbardziej do siebie, by miały największą skuteczność (twardość, pylenie itp..). Może ktoś mi wytłumaczyć ten fenomen? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krepa Zgłoś #1886 Napisano 25 Lipca 2017 racja chłopie , tez sie dziwie czemu ludzie tak robia ? szukaja kombinuja moze tak jest juz w genach polaków by cos ulepszac poprawiac , moze beda lepiej hamowały , tez mam ten zestaw od ponad roku robie po 30 tys km rocznie i naprawde super hamuja i nieraz mi fure uratowały przed bum bum , po co przepłacac za znaczek innej firmy .. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #1887 Napisano 26 Lipca 2017 po co przepłacac za znaczek innej firmy dobre haha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adek25 Zgłoś #1888 Napisano 29 Lipca 2017 Czesc ,jestem nowy ,niechce zakladac nowego tematu ,moze tu ktos pomorze...wymienilem tzn. Mechanik zmiebil mi tarcze i klocki z przodu u z tylu klocki ,odrazu byl problem z tarciem z przodu pojechalem okazalo sie ze tarcze byly za duze ,zmienił na odpowiednie i hamulce sie bardzo grzeja po kilku kilometrach az lekko dymia ,pedal hamulca chodzi normalnie ,pojechałem do niego dzis ,mowi ze zaciski było wszystko dobrze ,werze tez i mowi ze trzeba wymienic pompe h2amulcowa ,plyn i odpowietrzyc ze to na pewno pomoże..co o tym myślicie...aha i na tych za duzych tarczach pomimo tarcia nic nie dymilo ,moje auto to passat b5 1997 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertfx10 Zgłoś #1889 Napisano 29 Lipca 2017 (edytowane) Zmień mechanika , nie wiadomo czy dobrze wszystko dobrał , no i jeśli poszedł po taniości montując najtańsze noname no to..... . Bywa że znanych producentów klocki trzeba szlifować z nadmiaru farby mimo dobrze oczyszczonych zacisków. Edytowane 29 Lipca 2017 przez robertfx10 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adek25 Zgłoś #1890 Napisano 29 Lipca 2017 No właśnie zamontowal jakies maxgear wszystko ,to lipa chyba jest ,tylko co mam wymienic pompe itp a jak dalej tak bedzie...no slabo sie znam ale cos mi mowi ze to nie pompa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertfx10 Zgłoś #1891 Napisano 29 Lipca 2017 ale cos mi mowi ze to nie pompa Zmień go , bo on Ci nie pompę zmieni tylko klocki na inne a skasuje za pompę , podłączenie do kompa , adaptacje, płyny , odpowietrzenia i t.p. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #1892 Napisano 30 Lipca 2017 moze tu ktos pomorze... Ja na przykład pomorze... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adek25 Zgłoś #1893 Napisano 30 Lipca 2017 No to pomogles....ortograf hehe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xplo Zgłoś #1894 Napisano 30 Lipca 2017 A ja Ci polecam żebyś sobie poczytał manuale, pooglądał filmiki jak się wymienia klocki, tarcze i samemu zaczął robić przy aucie. Tyle co ja się spłukałem na tarczach przez błędy pseudo mechaników to szkoda gadać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adek25 Zgłoś #1895 Napisano 30 Lipca 2017 No wlasnie trzeba bedzie tak zrobic bo naprawde to jest nie do wiary.....dzis z przodu nic sie nie dzialo ,z tylu przydymilo. Pojeździlem bo chcialem sprawdzic co sie bedzie dzialo bo nie wierze ze to pompa...i co spokoj nic nie dymi ale piszcza hamulce teraz podczas jazdy a gdy zachamuje przestaja...rece opadaja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mRs Zgłoś #1896 Napisano 16 Sierpnia 2017 Witam Czy może ktoś mi sprawdzić wymiary tarczy tylnej po VIN? WVWZZZ3BZ5E172075 Podejrzewam że 245mm - jednak wolałbym być pewien na 100% Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ramzes2000 Zgłoś #1897 Napisano 2 Września 2017 Siema wszystkim jestem tu nowy i chciałbym się dowiedzieć co sądzicie o nawiercanych tarczach? Chce wymienić cały komplet hamulców łącznie z płynem i jakiej firmy najlepiej tarczę i klocki aby złączyć to w dobry zestaw. Jeżdżę passatem b5 1.9Tdi 110KM Pzdr Ramzes Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #1898 Napisano 3 Września 2017 Tarcza nawiercana szybciej będzie zużywała klocki. Ze zwykłych polecam Textar. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #1899 Napisano 3 Września 2017 A to ci ciekawe, ja mam na przedniej osi zimmermann sport (nawiercana), klocki maja przejechane 75 tysięcy i nadal istnieją Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #1900 Napisano 3 Września 2017 Zależy jakie klocki do tego założysz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach