jackrally Zgłoś #1481 Napisano 3 Kwietnia 2015 może jest jakaś zajezność kierunku klocka z tym zagłębieniem Jest różnica kierunku. Klocek na zdjęciu kolegi tauka powinien być założony na lewe koło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
OuTcAsTno1 Zgłoś #1482 Napisano 15 Kwietnia 2015 Ja polecam Ate PD klocki tez ate, tyl zwykle ate i klocki tez, 40 tys zrobione i klocki dalej zyja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daniel40 Zgłoś #1483 Napisano 19 Kwietnia 2015 Przetoczyłem tarcze i zamontowałem klocki polskiego producenta - zapomniałem nazwy. Niebieski pudełko produkowane w okolicach Warszawy. Przejechałem 1000km i narazie jeszcze tarcze się dotarły do końca - nie są jeszcze gładkie. Mimo to hamulce jak najbardziej ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #1484 Napisano 19 Kwietnia 2015 Przejechałem ok 1000km na klockach trw, hamulce sie popwawiły względem poprzednoch klocków bosch ale trw cholernie pyli:kwasny Po trasie 500km nie mogłem poznać przednich felg, coś czuje że szybko się zetrą i bede szukał czegoś innego mimo że hamowanie na nich jest naprawde dobre. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arkady375 Zgłoś #1485 Napisano 19 Kwietnia 2015 W poprzednim pasku B5 FL mialem ATE Ceramic i rewelacja duzo mniej pyla od standartowych, teraz nabylem JURID white polecane i przetestowane przez Wesa i Lysego zobaczymy potestujemy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elemenateur Zgłoś #1486 Napisano 20 Kwietnia 2015 bardzo dobry wybór, sprzedajemy mnóstwo i klienci bardzo chwalą. Lata textar ferodo i jurid white który w kategorii klocków "ceramicznych" odznacza się także najlepszą ceną. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacek1986sz Zgłoś #1487 Napisano 4 Maja 2015 Witam, jako że moje tarcze pomału kończą swój żywot przymierzam się do zakupu nowych tarcz+klocki. Mam na oku taki zestaw http://allegro.pl/zimmermann-sport-tarcze-klocki-przod-vw-passat-b5-i4908973696.html http://allegro.pl/zimmermann-tarcze-klocki-tyl-vw-passat-b5-i4969508297.html Jak myślicie będzie to dobry wybór do mojego autka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elemenateur Zgłoś #1488 Napisano 4 Maja 2015 tarcza zimmermann to dobry temat , klocki szajs. Jeśli nie zależy Ci na tarczy perforowanej rozważ textara lub gładkiego zimmermanna + ferodo. Unikaj klocków zimmermann. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacek1986sz Zgłoś #1489 Napisano 4 Maja 2015 elemenateur mógłbyś podać dokładną nazwę tych klocków ferodo lub jakiegoś linka do sklepu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #1490 Napisano 5 Maja 2015 (edytowane) Ferodo Premier Edytowane 5 Maja 2015 przez pietrek_g Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hamulcesklep Zgłoś #1491 Napisano 5 Maja 2015 Bardzo dobry wybór ale podeślij VIN to sprawdzę czy to odpowiednie rozmiary do Twojego auta - - - - - aktualizacja - - - - - tarcza zimmermann to dobry temat , klocki szajs. Jeśli nie zależy Ci na tarczy perforowanej rozważ textara lub gładkiego zimmermanna + ferodo. Unikaj klocków zimmermann. Ciekaw jestem kiedy w końcu zdobędziesz odrobinę wiedzy z branży hamulców i załapiesz, że bardzo często klocki Ferodo i OZ lecą z jednej taśmy Mowa oczywiście o tym co na aftermarket, poczytaj o takiej firmie jak Saxid to może Ci się cosik rozjaśni. Bo klocki produkowane przez Zimmermanna trafiają na 1szy montaż do BMW czy Porsche także nie wiem czy takie marki pchały by shit Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzesiekk20 Zgłoś #1492 Napisano 5 Maja 2015 Panowie mam już nowe tarcze przód 288mm Bosh tył TRW 245mm teraz zastanawiam się nad klockami. Celowałem w komplet TRW ale gość w sklepie powiedział że TRW już to nie to co kiedyś i nie poleca. Polecił coś miekkiego na tył i teraz się zastanawiam co kupić. Przód może textar (widzę że tu polecają) a tył kraft (tył polecił sprzedający)? Czy może przód i tył textar? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hamulcesklep Zgłoś #1493 Napisano 5 Maja 2015 Przód i tył Textar, TRW, Ferodo, Zimmermann Cokolwiek nie weźmiesz to będziesz zadowolony. Krafta to niech sam sobie ten sprzedawca montuje w aucie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzesiekk20 Zgłoś #1494 Napisano 5 Maja 2015 Przód i tył Textar, TRW, Ferodo, Zimmermann Cokolwiek nie weźmiesz to będziesz zadowolony. Krafta to niech sam sobie ten sprzedawca montuje w aucie. A które najlepiej będą hamować? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #1495 Napisano 5 Maja 2015 Textar nie powala mocą. Typowy średniak. Pomyśl o Ferodo DS performance Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #1496 Napisano 5 Maja 2015 Pomyśl o Ferodo DS performance przejechałem na tym klocku narazie 38tys km w połączeniu z tarczą zimmermann sport - bardzo fajnie to hamuje tylko cena trochę odstrasza Passat B4 VR6 288mm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzesiekk20 Zgłoś #1497 Napisano 5 Maja 2015 przejechałem na tym klocku narazie 38tys km w połączeniu z tarczą zimmermann sport - bardzPo fajnie to hamuje tylko cena trochę odstrasza Passat B4 VR6 288mm Poszukałem na necie i cena na przód w granicach 350+. Albo jest za późno albo za bardzo zmęczony jestem i nie mogę nic sensownego zlokalizować. Ostatnio ATE Ceramic za 250 zł gość mi proponował ale myślę coś w granicach do 180 na przód. No i o tyle trzeba pomyśleć od razu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #1498 Napisano 6 Maja 2015 To ja bym celował w Ferodo Premier lub ATE. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #1499 Napisano 6 Maja 2015 U mnie bardzo fajnie sprawdza się tarcza Ate + jurid white ceramic. No i felga nie jest taka brudna jak przy zwykłych klockach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elemenateur Zgłoś #1500 Napisano 6 Maja 2015 Lewian ja wiem czym był saxid który już od 4 lat nie istnieje bo został wykupiony przez federal mogul. Jestem w stanie się z Tobą zgodzić także że w zimmermannie klocki zdarzają się te same które są w ferodo, pomijasz jednak fakt o tym że są to np referencje BMW, Porsche które nijak się mają do forum Passata Pokaż mi kto robi klocki do Passata czy innych bardziej popularnych niż Porsche samochodów, wtedy okaże się że jest to np Lumag czyli Breck a jak ma się Lumag do textara czyli tmd lub ferodo czyli federal mogul? Napiszesz że caddy mają brecka na 1 montaż? Sytuacja jest jak z Filtronem i ich produkcją filtrów na 1 montaż tylko Tobie jako dystrybutorowi lepiej pisać że to klocek pierwszego montażu niż klocek w 3% referencjach na pierwszym montażu Bardzo dobry wybór ale podeślij VIN to sprawdzę czy to odpowiednie rozmiary do Twojego auta - - - - - aktualizacja - - - - - Ciekaw jestem kiedy w końcu zdobędziesz odrobinę wiedzy z branży hamulców i załapiesz, że bardzo często klocki Ferodo i OZ lecą z jednej taśmy Mowa oczywiście o tym co na aftermarket, poczytaj o takiej firmie jak Saxid to może Ci się cosik rozjaśni. Bo klocki produkowane przez Zimmermanna trafiają na 1szy montaż do BMW czy Porsche także nie wiem czy takie marki pchały by shit - - - - - aktualizacja - - - - - Textar nie powala mocą. Typowy średniak. Pomyśl o Ferodo DS performance porównujesz Andrzeju klocek o zastosowaniu torowym - fds do textara czyli produktu oe. Tutaj chyba z góry wiadomo jak będzie? Klocki FDS to zupełnie inne mieszanki, inne ceny i przede wszystkim oczekiwania od produktu. Textar w stosunku do FDS w AAA to 1/3 ceny więc chyba zupełnie nie ta kategoria i stosowanie FDS w typowym tdi AFN to lekki przerost formy nad treścią. Oczywiście to zależy od temperamentu kierowcy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach