marekbialek Zgłoś #1 Napisano 14 Października 2011 Chce sobie dołożyć taki bajer do auta (lubie czasami podłubać) jest fajna instrukcja na MyTouran, http://www.mytouran.de/html/reifendruckkontrolle.html wiec wszystko w miare jasne. natomiast czy ktoś wie czy w Passacie B6 wtyczka od ABS gdzie nalezy wpiąć pin 41 jest taka sama w Passacie jak i w Touranie? oraz pytanei gratisowe gdzie w kodowaniu aktywować tą funkcję? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #2 Napisano 14 Października 2011 Sprawdz kodowanie. Jesli masz dodane do kodowania 16384 to nie masz. Dodając guzik musisz odjąc to od kodowania. Podłaczenie jest inne dla ABSu MK6 i MK7, najlepiej porównac z Elsa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #3 Napisano 14 Października 2011 ma ktos dostęp do Elsy aby to sprawdzić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fedwo Zgłoś #4 Napisano 14 Października 2011 Chce sobie dołożyć taki bajer do auta (lubie czasami podłubać) jest fajna instrukcja na MyTouran, http://www.mytouran.de/html/reifendruckkontrolle.html wiec wszystko w miare jasne. natomiast czy ktoś wie czy w Passacie B6 wtyczka od ABS gdzie nalezy wpiąć pin 41 jest taka sama w Passacie jak i w Touranie? oraz pytanei gratisowe gdzie w kodowaniu aktywować tą funkcję? Ja chciałem wiele miesięcy temu podłączyć TPMS w oparciu o wspomnianą instrukcję. Niestety, moja wtyczka w ABS jest inna niż w touran'ie i Golfie V:-( Nie wiem, w które piny się wpiąć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #5 Napisano 14 Października 2011 dlatego będę wdzięczny za pomoc kogoś kto posiada Elsę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #6 Napisano 14 Października 2011 a występowało w passacie w ogóle takie cudo, czy passat ma tylko sprawdzanie ciśnienia w oponach w oparciu o czujniki w kołach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elmiko Zgłoś #7 Napisano 14 Października 2011 a występowało w passacie w ogóle takie cudo, czy passat ma tylko sprawdzanie ciśnienia w oponach w oparciu o czujniki w kołach. Są 2 wersje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #8 Napisano 14 Października 2011 (edytowane) Ja chciałem wiele miesięcy temu podłączyć TPMS w oparciu o wspomnianą instrukcję. Niestety, moja wtyczka w ABS jest inna niż w touran'ie i Golfie VNie wiem, w które piny się wpiąć. Wojtek, tyle się nad tym zastanawialiśmy i nie wiedzieliśmy jak podłączyć a dziś od razu Co najlepsze ja już mam przewód koło wtyczki ABS i koło przyciska od czujnika ciśnienia, tylko odpowiednio podłączyć. Wiedziałem że go prędzej czy później podłącze. Teraz jest motywacja bo wiadomo gdzie. Oto schemat podłączenia Czyli wg schematu wpinamy się w wtyczkę do ABSu w pin 16 Foto wtyczki ABS Foto pinu (000 979 025) wraz z uszczelnieniem (357 972 741 kolor niebieski, wymiary 5,6x7,8) który montujemy gniazdo 16 wtyczki ABS ---------- Post added 15-10-2011 at 00:01 ---------- Previous post was 14-10-2011 at 23:30 ---------- Sprawdz kodowanie. Jesli masz dodane do kodowania 16384 to nie masz. Dodając guzik musisz odjąc to od kodowania. To kodowanie w sterowniku ABS? Edytowane 15 Października 2011 przez Bimbasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
morfeo11 Zgłoś #9 Napisano 14 Października 2011 U mnie jest chyba to cudo. Dziś po zmianie na zimówki dało znać o sobie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #10 Napisano 15 Października 2011 U mnie jest chyba to cudo. Dziś po zmianie na zimówki dało znać o sobie To jesteś w lepszej sytuacji, bo już nie musisz montować instalacji do czujników ciśnienia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #11 Napisano 15 Października 2011 Generalnie kazdy ABS pokaze jak bedzie duzy ubytek ciśniena w kołach ze jest problem z systemem trakcji. tak juz było w B5 kiedy miałem flaka i paliło się ESP. W tej wersji to tez za rewelacyjnie nie działa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #12 Napisano 15 Października 2011 Sprawdz kodowanie. Jesli masz dodane do kodowania 16384 to nie masz. Dodając guzik musisz odjąc to od kodowania. Podłaczenie jest inne dla ABSu MK6 i MK7, najlepiej porównac z Elsa. To jak z tym kodowaniem, w ABS? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #13 Napisano 15 Października 2011 dzięki, za info. szukam przycisku na allegro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #14 Napisano 15 Października 2011 To jak z tym kodowaniem, w ABS? A jak ma byc ? Pomocnik kodowania się kłania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #15 Napisano 15 Października 2011 własnie sprawdziłem w Etce numer włącznika i cene w necie to nawet nie warto szukać na allegro 3C0927121 - u Gajosa 59 zł brutto Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elmiko Zgłoś #16 Napisano 15 Października 2011 To jesteś w lepszej sytuacji, bo już nie musisz montować instalacji do czujników ciśnienia To żadna instalacja - moduł, uchwyt modułu i przewody. Plus samo kodowanie. Bo zakładam, ze jak się za to zabierasz to masz czujniki w kołach. I nie musisz montować przycisku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #17 Napisano 15 Października 2011 Właśnie o to chodzi, że kontrola w oparciu o abs nie wymaga czujników w kołach... Czy schemat dla MY2008 jest inny? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #18 Napisano 15 Października 2011 (edytowane) własnie sprawdziłem w Etce numer włącznika i cene w necieto nawet nie warto szukać na allegro 3C0927121 - u Gajosa 59 zł brutto to naprawdę nie ma co szukać na allegro, tylko brać oryginał To żadna instalacja - moduł, uchwyt modułu i przewody. Plus samo kodowanie. Bo zakładam, ze jak się za to zabierasz to masz czujniki w kołach. I nie musisz montować przycisku ale nie chodzi nam o czujniki które masz w kołach, tylko pomiar ciśnienia w oparciu o sterownik ABS. A do tego musisz już wykonać instalację, co prawda z jednego kabelka który biegnie do wtyczki ABS i 3 które pewno mogą mieć po 15cm każdy Czy schemat dla MY2008 jest inny? Dokładnie tak samo się łączy, 16 PIN w wtyczce ABS Edytowane 15 Października 2011 przez Bimbasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blop Zgłoś #19 Napisano 15 Października 2011 to naprawdę nie ma co szukać na allegro, tylko brać oryginał ale nie chodzi nam o czujniki które masz w kołach, tylko pomiar ciśnienia w oparciu o sterownik ABS. A do tego musisz już wykonać instalację, co prawda z jednego kabelka który biegnie do wtyczki ABS i 3 które pewno mogą mieć po 15cm każdy Dokładnie tak samo się łączy, 16 PIN w wtyczce ABS a wcześniej Marcin-przed październikiem 2006? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #20 Napisano 15 Października 2011 a wcześniej Marcin-przed październikiem 2006? Dokładnie też ten sam schemat, sprawdziłem od 2006-2009 i tak samo się podłącza ten pin w 16 gniazdo. Schemat zmieniony aby nie wprowadzał zamieszania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach