Skocz do zawartości
marekbialek

[B6] Dołożenie czujników ciśnienia w oparciu o ABS

Rekomendowane odpowiedzi

Chce sobie dołożyć taki bajer do auta (lubie czasami podłubać)

jest fajna instrukcja na MyTouran, http://www.mytouran.de/html/reifendruckkontrolle.html

wiec wszystko w miare jasne.

natomiast czy ktoś wie czy w Passacie B6 wtyczka od ABS gdzie nalezy wpiąć pin 41 jest taka sama w Passacie jak i w Touranie?

oraz pytanei gratisowe gdzie w kodowaniu aktywować tą funkcję?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz kodowanie. Jesli masz dodane do kodowania 16384 to nie masz. Dodając guzik musisz odjąc to od kodowania. Podłaczenie jest inne dla ABSu MK6 i MK7, najlepiej porównac z Elsa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chce sobie dołożyć taki bajer do auta (lubie czasami podłubać)

jest fajna instrukcja na MyTouran, http://www.mytouran.de/html/reifendruckkontrolle.html

wiec wszystko w miare jasne.

natomiast czy ktoś wie czy w Passacie B6 wtyczka od ABS gdzie nalezy wpiąć pin 41 jest taka sama w Passacie jak i w Touranie?

oraz pytanei gratisowe gdzie w kodowaniu aktywować tą funkcję?

 

Ja chciałem wiele miesięcy temu podłączyć TPMS w oparciu o wspomnianą instrukcję. Niestety, moja wtyczka w ABS jest inna niż w touran'ie i Golfie V:-(

Nie wiem, w które piny się wpiąć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dlatego będę wdzięczny za pomoc kogoś kto posiada Elsę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a występowało w passacie w ogóle takie cudo, czy passat ma tylko sprawdzanie ciśnienia w oponach w oparciu o czujniki w kołach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a występowało w passacie w ogóle takie cudo, czy passat ma tylko sprawdzanie ciśnienia w oponach w oparciu o czujniki w kołach.

 

Są 2 wersje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja chciałem wiele miesięcy temu podłączyć TPMS w oparciu o wspomnianą instrukcję. Niestety, moja wtyczka w ABS jest inna niż w touran'ie i Golfie V

Nie wiem, w które piny się wpiąć.

 

Wojtek, tyle się nad tym zastanawialiśmy i nie wiedzieliśmy jak podłączyć :) a dziś od razu

Co najlepsze ja już mam przewód koło wtyczki ABS i koło przyciska od czujnika ciśnienia, tylko odpowiednio podłączyć. Wiedziałem że go prędzej czy później podłącze. Teraz jest motywacja bo wiadomo gdzie.

 

 

 

Oto schemat podłączenia :lol

 

Czyli wg schematu wpinamy się w wtyczkę do ABSu w pin 16

 

 

schematcisnieniaw.jpg

 

 

 

Foto wtyczki ABS

 

wtyczkaabs1.jpg

 

 

wtyczkaabs2.jpg

 

 

Foto pinu (000 979 025) wraz z uszczelnieniem (357 972 741 kolor niebieski, wymiary 5,6x7,8) który montujemy gniazdo 16 wtyczki ABS

 

wtyczkaabspin1.jpg

 

 

wtyczkaabspin2.jpg

 

---------- Post added 15-10-2011 at 00:01 ---------- Previous post was 14-10-2011 at 23:30 ----------

 

Sprawdz kodowanie. Jesli masz dodane do kodowania 16384 to nie masz. Dodając guzik musisz odjąc to od kodowania.

 

To kodowanie w sterowniku ABS?

Edytowane przez Bimbasz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest chyba to cudo. Dziś po zmianie na zimówki dało znać o sobie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
U mnie jest chyba to cudo. Dziś po zmianie na zimówki dało znać o sobie :)

 

To jesteś w lepszej sytuacji, bo już nie musisz montować instalacji do czujników ciśnienia :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Generalnie kazdy ABS pokaze jak bedzie duzy ubytek ciśniena w kołach ze jest problem z systemem trakcji. tak juz było w B5 kiedy miałem flaka i paliło się ESP. W tej wersji to tez za rewelacyjnie nie działa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sprawdz kodowanie. Jesli masz dodane do kodowania 16384 to nie masz. Dodając guzik musisz odjąc to od kodowania. Podłaczenie jest inne dla ABSu MK6 i MK7, najlepiej porównac z Elsa.

 

To jak z tym kodowaniem, w ABS?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To jak z tym kodowaniem, w ABS?

A jak ma byc ? Pomocnik kodowania się kłania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

własnie sprawdziłem w Etce numer włącznika i cene w necie

to nawet nie warto szukać na allegro

 

3C0927121 - u Gajosa 59 zł brutto

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To jesteś w lepszej sytuacji, bo już nie musisz montować instalacji do czujników ciśnienia :)

 

To żadna instalacja - moduł, uchwyt modułu i przewody. Plus samo kodowanie. Bo zakładam, ze jak się za to zabierasz to masz czujniki w kołach. I nie musisz montować przycisku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie o to chodzi, że kontrola w oparciu o abs nie wymaga czujników w kołach...

 

Czy schemat dla MY2008 jest inny?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
własnie sprawdziłem w Etce numer włącznika i cene w necie

to nawet nie warto szukać na allegro

 

3C0927121 - u Gajosa 59 zł brutto

 

to naprawdę nie ma co szukać na allegro, tylko brać oryginał

 

 

 

To żadna instalacja - moduł, uchwyt modułu i przewody. Plus samo kodowanie. Bo zakładam, ze jak się za to zabierasz to masz czujniki w kołach. I nie musisz montować przycisku

 

ale nie chodzi nam o czujniki które masz w kołach, tylko pomiar ciśnienia w oparciu o sterownik ABS. A do tego musisz już wykonać instalację, co prawda z jednego kabelka który biegnie do wtyczki ABS i 3 które pewno mogą mieć po 15cm każdy

 

 

Czy schemat dla MY2008 jest inny?

 

Dokładnie tak samo się łączy, 16 PIN w wtyczce ABS

Edytowane przez Bimbasz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to naprawdę nie ma co szukać na allegro, tylko brać oryginał

 

 

 

 

 

ale nie chodzi nam o czujniki które masz w kołach, tylko pomiar ciśnienia w oparciu o sterownik ABS. A do tego musisz już wykonać instalację, co prawda z jednego kabelka który biegnie do wtyczki ABS i 3 które pewno mogą mieć po 15cm każdy

 

 

 

 

Dokładnie tak samo się łączy, 16 PIN w wtyczce ABS

 

a wcześniej Marcin-przed październikiem 2006?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a wcześniej Marcin-przed październikiem 2006?

 

Dokładnie też ten sam schemat, sprawdziłem od 2006-2009 i tak samo się podłącza ten pin w 16 gniazdo.

Schemat zmieniony aby nie wprowadzał zamieszania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności