zdunvw Zgłoś #41 Napisano 22 Lutego 2012 N0 to chyba nie mam wyjścia i podjadę do nich. Choć czuję , że zostawię u nich 100 lub 200zł ( jak zawsze) bo wymienią milion rzeczy a problem pewnie będzie dalej, ale cóż metoda prób i błędów. A propos błędów: rozumiem, że te od centralnego zamka co wymieniłem nie mają znaczenia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #42 Napisano 22 Lutego 2012 A propos błędów: rozumiem, że te od centralnego zamka co wymieniłem nie mają znaczenia? Żadnego :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Misaki Zgłoś #43 Napisano 27 Lutego 2012 Cześć, ja mam problem w pasku b5 18.T 98r. Gdy auto osiąga temperaturę ok 90' zaczyna pikać 3 razy, żaden komunikat się nie pokazuje na tablicy, vag nie wykazuje żadnych błędów. Ktoś pomoże? Przypominam się w temacie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdunvw Zgłoś #44 Napisano 2 Kwietnia 2012 Noooooooo mój problem rozwiązany!!!!!!!!! Dźwięki które mi piszczały przed włączeniem silnika i po jego wyłączeniu to buzer czyli sygnał od instalacji LPG ( model STAG300) informujący o terminie przeprowadzenia przeglądu LPG.Macher od gazu wyłączył mi to w 3 sekundy.Takie przypomnienie, że trzeba podjechać zostawić 100zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #45 Napisano 2 Kwietnia 2012 Noooooooo mój problem rozwiązany!!!!!!!!! Dźwięki które mi piszczały przed włączeniem silnika i po jego wyłączeniu to buzer czyli sygnał od instalacji LPG ( model STAG300) Przecież ci napisałem już....nie wiem kiedy, że to buzer od LPG Czasem sie zastanawiam - po co ludzie pytania zadają :hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gumisiek Zgłoś #46 Napisano 30 Kwietnia 2012 Witam wszystkich i zapraszam do zapoznania się z moim problemem odnośnie ABS.Mam nadzieje ,że więcej mądrych głów pomoże w ustaleniu usterki.Może moje ustalenia pomogą innym z podobnym problemem,Pozdrawiam i zapraszam:http://forum.vw-passat.pl/threads/36683-Po-wymianie-wahacza-problem-z-ABS-Passat-b5?p=1658857#post1658857 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
filet84 Zgłoś #47 Napisano 16 Stycznia 2013 witam, pozwolę sobie na podpięcie się do tematu o problematycznym odpalaniu - nie mam niestety wyjścia gdyż ostatnie 2 godz. spędziłem na przeszukiwaniu forum i zerowym wyniku, a jako "świeżak" na forum nie mogę założyć tematu odrębnego. Sprawa ma się następująco: po przekręceniu kluczyka w stacyjce na pierwszą pozycję podświetlają się wskaźniki po czym zaczynają się dziać "cuda" kontrolka alternatora tli się kontrolka ABS tli się kontrolka układu hamulcowego mruga dodatkowo słychać trzykrotny sygnał dźwiękowy zazwyczaj silnik odpala po czym wszystkie kontrolki gasną i wszystko jest ok. natomiast dziś doszedł dodatkowy objaw, mianowicie po wszystkim opisanym powyżej wszystkie kontrolki zgasły oraz wskaźnik stanu paliwa spadł do 0 i nie dało rady zakręcić silnikiem. Po paru takich próbach w końcu zaskoczył. czym może to być spowodowane ? układ hamulcowy sprawdzony i jest ok akumulator naładowany i przetestowany pod kątem żywotności i pojemności alternator sprawdzony i jest ok. sprawa dotyczy Passata 1998 r 1,9 TDI 90 KM wrzucam dla zobrazowania 2 filmiki jakie dzisiaj nakręciłem, w drugim filmiku (słabo słyszalne) przed przekręceniem kluczyka słychać „pierdzenie” (nie wiem jak to nazwać) od strony komputera. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
djmisiek Zgłoś #48 Napisano 16 Lutego 2013 witam a ja mam taki problem iż odpalam na mrozie np albo po dluzszej przerwie zapala sie na chwile kontrolka z czerwonym wykrzyknikiem i jest potrojny sygnal dzwiekowy i nagle gasnie kontrolka jest cos nie tak czy to normalne ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jackrally Zgłoś #49 Napisano 16 Lutego 2013 witam a ja mam taki problem iż odpalam na mrozie np albo po dluzszej przerwie zapala sie na chwile kontrolka z czerwonym wykrzyknikiem i jest potrojny sygnal dzwiekowy i nagle gasnie kontrolka jest cos nie tak czy to normalne ??? Temat nieraz poruszany na forum. Zdycha Ci po prostu akumulator. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
djmisiek Zgłoś #50 Napisano 16 Lutego 2013 aha to dziekowka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
swatek111 Zgłoś #51 Napisano 27 Listopada 2013 witam jestem nowy na forum mam problem przy przekręceniu stacyjki pojawiają się 3 sygnały ostrzegawcze i komunikat którego nie mogę odczytać ponieważ mam rozlany ekranik w liczniku jest ktoś w stanie go odczytać ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #52 Napisano 27 Listopada 2013 Bremsflussigk.prufen - sprawdz płyn hamulcowy Bremsbelag prufen - spr.okładziny hamulcowe (zużyte) Olstand Motor prufen - uzupełnij olej w silniku Kuhlwasserst.prufen - spr. poziom płynu chłodzącego Na pewno jeden z tych :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
swatek111 Zgłoś #53 Napisano 27 Listopada 2013 płyn hamulcowy jest ok olej 2 dni temu wymieniałem razem z filtrem też jest ok reszte musze sprawdzić dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariusz90 Zgłoś #54 Napisano 26 Listopada 2014 Mam podobny problem poruszany w tym wątku. Przy odpalaniu są trzy sygnały dźwiękowe i mrugają kontrolki ABS, ESP i hamulca. Zarówno na zimnym jak i na ciepłym silniku. Samochód odpala od razu, bez problemu, niezależnie od temperatury na zewnątrz. Widać to na załączonym nagraniu. To samo było w zeszłą zimę, w lecie nic i od dwóch tygodni znów to samo. Akumulator wymieniany był 5 lat temu. Poziom płynu hamulcowego jest w porządku. Czyli jak to było mówione wcześniej - akumulator dogorywa? http://www.youtube.com/watch?v=oPtyyGNFHBo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sisio Zgłoś #55 Napisano 4 Stycznia 2018 Dnia 16.01.2013 o 20:33, filet84 napisał: kontrolka alternatora tli się kontrolka ABS tli się kontrolka układu hamulcowego mruga dodatkowo słychać trzykrotny sygnał dźwiękowy zazwyczaj silnik odpala po czym wszystkie kontrolki gasną i wszystko jest ok. natomiast dziś doszedł dodatkowy objaw, mianowicie po wszystkim opisanym powyżej wszystkie kontrolki zgasły oraz wskaźnik stanu paliwa spadł do 0 i nie dało rady zakręcić silnikiem. Po paru takich próbach w końcu zaskoczył. czym może to być spowodowane ? układ hamulcowy sprawdzony i jest ok akumulator naładowany i przetestowany pod kątem żywotności i pojemności alternator sprawdzony i jest ok. sprawa dotyczy Passata 1998 r 1,9 TDI 90 KM wrzucam dla zobrazowania 2 filmiki jakie dzisiaj nakręciłem, w drugim filmiku (słabo słyszalne) przed przekręceniem kluczyka słychać „pierdzenie” (nie wiem jak to nazwać) od strony komputera. Witam odgrzeję kotleta . Mam bardzo podobny problem tylko u mnie przy przekręceniu kluczyka gasną wszystkie kontrolki włącznie z zegarkiem i licznikiem a rozrusznik nie kręci . jeden raz zdarzyło się właśnie , że słyszałem owe "pierdzenie " z pod maski . Oczywiście problem zdarza się sporadycznie ale niestety coraz częściej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam9026 Zgłoś #56 Napisano 4 Stycznia 2018 (edytowane) to pierdzenie spod maski to pewnie ktorys przekaznik, słaby akumulator, ale na tyle dobry żeby kręcić rozrusznikiem. W tych passaatach juz przy dosc malym spadku napiecia sie tak robi. podepnij prostownik na jakiś czas i zobacz czy problem znika jak akumulator jest doładowany Edytowane 4 Stycznia 2018 przez adam9026 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sisio Zgłoś #57 Napisano 4 Stycznia 2018 Ok. możliwe zwłaszcza ,że sygnalizuje mi to 3 sygnałami dżwiękowymi więc mszę podładować , ale czy może to być przyczyną tego , że przy próbie odpalenia gaśnie cały licznik i rozrysznik nie kręci ? (problem sporadyczny) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mundy1 Zgłoś #58 Napisano 4 Stycznia 2018 Np zasiarczone klemy od aku, słaby styk masy z podwoziem.Poczyśc to. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach