Skocz do zawartości
rycho

Czy z moim EGR-em wszystko w porządku?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Nie mam zbyt dużego doświadczenia w mechanice, mam nadzieję że mi pomożecie. Ostatnio zauważyłem że na zimnym silniku słabo się zbiera na niskich obrotach. W załączniku z cyferkami. Co to znaczy "EGR duty cycle". Podane są tam granice wartości, a mi pokazuje troszkę za dużo. Cóż to znaczy? Z góry dziękuję za odpowiedź. A przy okazji Wesołych Świąt.12910505_1107950109269031_232195307_n.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrób log BS grupy 003 i będzie wiadomo jak działa EGR.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zrób log BS grupy 003 i będzie wiadomo jak działa EGR.

 

Może otrzymam jakąś instrukcję jak to zrobić? Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Może otrzymam jakąś instrukcję jak to zrobić? Pozdrawiam

 

Cofnij się do działu Diagnostyka VAG i tam będzie temat "przyklejony" Samodzielna analiza TDI,autor Lukisio. Tam masz wszystko opisane. Wkleiłbym link,ale ciężko zrobić to na telefonie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mógłby ktoś zerknąć?:gwizdze W czasy jazdy przy pełnym bucie powyżej 3tyś dym, więc pomyślałem o egr w pierwszej kolejności więc sprawdzam.

 

 

http://vaglog.pl/log_256510.html Sama 3 grupa na rozgrzanym silniku

 

http://vaglog.pl/log_256464.html 1,2,3 grupa na nie do końca dogrzanym silniku

 

Pozdrawiam i proszę o komentarz :D

Edytowane przez Koperro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie co tutaj taka stypa? :niewiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

widać że erg działa zrób logi dynamiczne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

których grup?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie co tutaj taka stypa? :niewiem

 

nie zrobiłeś. logu BS grupy 003

Tu masz temat jak go zrobić

http://forum.vw-passat.pl/threads/51667-Samodzielna-analiza-TDI

 

A tak wygląda u mnie ten log

http://vaglog.pl/log_251607.html

Musisz niżej zejść na stronie.

 

U mnie na tym logu widać, że EGR nie działa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u ciebie to jest widoczne tym ze MAF sie nie zmienia po pomimo działania egr? Dobrze myśle?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie zmienia się MAF bo ma zaślepiony egr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak juz tak pytam :pardon

To jak zobaczyc czy działa poprawnie? ma sie zamykac do 0 i otwierać na maxa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś zrobiłem logi statyczne według poniższej instrukcji :dobrze

 

http://forum.vw-passat.pl/threads/50476-Co-logowa%C4%87-w-silnikach-TDI

 

Także:

 

000 http://vaglog.pl/log_258704.html MS/BS

001 http://vaglog.pl/log_258703.html

003 http://vaglog.pl/log_258710.html MS/BS (przepraszam za ąz tak długą listę :pardon )

004 http://vaglog.pl/log_258708.html MS/BS

007 http://vaglog.pl/log_258705.html

011 http://vaglog.pl/log_258707.html tu chyba tylko BS :dolamam

013 http://vaglog.pl/log_258709.html

023 http://vaglog.pl/log_258711.html

 

Mam nadzieje ze w miarę dobrze je zrobiłem żeby się połapać i coś odczytać z tego :D, nie wiem czy to ważne ale jest po chipie na 118 km i niecałe 290 Nm, musiałbym do wykresu zajrzeć, jeśli to ważne, to sprecyzuję, ale facet robił soft bezdymny, na tym nam zależało.

 

Dodam jeszcze ze ciekawości zrobiłem log dynamiczny 10 grupy :D

http://vaglog.pl/log_258706.html da sie cos wyczytać ?

 

Wybaczcie panowie nadgorliwość, ale dopiero co autko po ojcu nabyłem i chce wszystko sprawdzić czy wszystko pico bello

Edytowane przez Koperro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kąt wtrysku zdupy, egr działa, przepływka lekko już zaniża, turbo wstaje i pompuje ładnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kąt wtrysku zdupy, egr działa, przepływka lekko już zaniża, turbo wstaje i pompuje ładnie.

 

Sam dam rade ustawić kat wtrysku?

Oraz czy przepływka, albo kat wtrysku powoduje dymienie powyżej 3k obrotów?

Edytowane przez Koperro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A skąd mi wiedzieć, czy sam dasz radę ustawić? Nie znam Twoich umiejętności... Nie widać, czemu kopci bo logi są zrobione źle. Dynamiczne grup 4 z 10, 8 z 11. Wtedy coś można myśleć...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

poczytałem i mnie to przerasta :niewiem

Ok wezme sie za te logi i potem sie odezwe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności