zbyszekmor Zgłoś #41 Napisano 27 Marca 2016 Witam Nie mam zbyt dużego doświadczenia w mechanice, mam nadzieję że mi pomożecie. Ostatnio zauważyłem że na zimnym silniku słabo się zbiera na niskich obrotach. W załączniku z cyferkami. Co to znaczy "EGR duty cycle". Podane są tam granice wartości, a mi pokazuje troszkę za dużo. Cóż to znaczy? Z góry dziękuję za odpowiedź. A przy okazji Wesołych Świąt. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #42 Napisano 29 Marca 2016 Zrób log BS grupy 003 i będzie wiadomo jak działa EGR. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbyszekmor Zgłoś #43 Napisano 29 Marca 2016 Zrób log BS grupy 003 i będzie wiadomo jak działa EGR. Może otrzymam jakąś instrukcję jak to zrobić? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #44 Napisano 29 Marca 2016 Może otrzymam jakąś instrukcję jak to zrobić? Pozdrawiam Cofnij się do działu Diagnostyka VAG i tam będzie temat "przyklejony" Samodzielna analiza TDI,autor Lukisio. Tam masz wszystko opisane. Wkleiłbym link,ale ciężko zrobić to na telefonie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koperro Zgłoś #45 Napisano 31 Marca 2016 (edytowane) mógłby ktoś zerknąć?:gwizdze W czasy jazdy przy pełnym bucie powyżej 3tyś dym, więc pomyślałem o egr w pierwszej kolejności więc sprawdzam. http://vaglog.pl/log_256510.html Sama 3 grupa na rozgrzanym silniku http://vaglog.pl/log_256464.html 1,2,3 grupa na nie do końca dogrzanym silniku Pozdrawiam i proszę o komentarz Edytowane 31 Marca 2016 przez Koperro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koperro Zgłoś #46 Napisano 14 Kwietnia 2016 Panowie co tutaj taka stypa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kedpol Zgłoś #47 Napisano 14 Kwietnia 2016 widać że erg działa zrób logi dynamiczne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koperro Zgłoś #48 Napisano 14 Kwietnia 2016 których grup? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #49 Napisano 15 Kwietnia 2016 Panowie co tutaj taka stypa? nie zrobiłeś. logu BS grupy 003 Tu masz temat jak go zrobić http://forum.vw-passat.pl/threads/51667-Samodzielna-analiza-TDI A tak wygląda u mnie ten log http://vaglog.pl/log_251607.html Musisz niżej zejść na stronie. U mnie na tym logu widać, że EGR nie działa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koperro Zgłoś #50 Napisano 15 Kwietnia 2016 u ciebie to jest widoczne tym ze MAF sie nie zmienia po pomimo działania egr? Dobrze myśle? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kedpol Zgłoś #51 Napisano 15 Kwietnia 2016 nie zmienia się MAF bo ma zaślepiony egr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koperro Zgłoś #52 Napisano 16 Kwietnia 2016 jak juz tak pytam :pardon To jak zobaczyc czy działa poprawnie? ma sie zamykac do 0 i otwierać na maxa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koperro Zgłoś #53 Napisano 16 Kwietnia 2016 (edytowane) Dziś zrobiłem logi statyczne według poniższej instrukcji :dobrze http://forum.vw-passat.pl/threads/50476-Co-logowa%C4%87-w-silnikach-TDI Także: 000 http://vaglog.pl/log_258704.html MS/BS 001 http://vaglog.pl/log_258703.html 003 http://vaglog.pl/log_258710.html MS/BS (przepraszam za ąz tak długą listę :pardon ) 004 http://vaglog.pl/log_258708.html MS/BS 007 http://vaglog.pl/log_258705.html 011 http://vaglog.pl/log_258707.html tu chyba tylko BS 013 http://vaglog.pl/log_258709.html 023 http://vaglog.pl/log_258711.html Mam nadzieje ze w miarę dobrze je zrobiłem żeby się połapać i coś odczytać z tego , nie wiem czy to ważne ale jest po chipie na 118 km i niecałe 290 Nm, musiałbym do wykresu zajrzeć, jeśli to ważne, to sprecyzuję, ale facet robił soft bezdymny, na tym nam zależało. Dodam jeszcze ze ciekawości zrobiłem log dynamiczny 10 grupy http://vaglog.pl/log_258706.html da sie cos wyczytać ? Wybaczcie panowie nadgorliwość, ale dopiero co autko po ojcu nabyłem i chce wszystko sprawdzić czy wszystko pico bello Edytowane 16 Kwietnia 2016 przez Koperro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #54 Napisano 16 Kwietnia 2016 Kąt wtrysku zdupy, egr działa, przepływka lekko już zaniża, turbo wstaje i pompuje ładnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koperro Zgłoś #55 Napisano 16 Kwietnia 2016 (edytowane) Kąt wtrysku zdupy, egr działa, przepływka lekko już zaniża, turbo wstaje i pompuje ładnie. Sam dam rade ustawić kat wtrysku? Oraz czy przepływka, albo kat wtrysku powoduje dymienie powyżej 3k obrotów? Edytowane 16 Kwietnia 2016 przez Koperro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #56 Napisano 17 Kwietnia 2016 A skąd mi wiedzieć, czy sam dasz radę ustawić? Nie znam Twoich umiejętności... Nie widać, czemu kopci bo logi są zrobione źle. Dynamiczne grup 4 z 10, 8 z 11. Wtedy coś można myśleć... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koperro Zgłoś #57 Napisano 17 Kwietnia 2016 poczytałem i mnie to przerasta Ok wezme sie za te logi i potem sie odezwe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach