zacek Zgłoś #1 Napisano 4 Października 2011 Witam, niestety będzie konieczność zaspawania w moim Passacie dziur w podłodze:/ Będę musiał wymontować fotele, całą tapicerkę na podłodze do gołej blachy i tutaj moje pytania: Czy istnieje może jakiś opis jak się do tego zabrać co po kolei ściągać tak aby niczego nie uszkodzić? Proszę o szybką pomoc Pozdrawiam Szanownych Forumowiczów P.S. Może macie też jakieś propozycje jak zabezpieczyć blachę po spawaniu? farbą, bitexem, matą bitumiczną? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin007 Zgłoś #2 Napisano 4 Października 2011 Ja jak spawałem dziury w podłodze w swoim to wyciagnołem tylko fotel i plastikowy prog,a wykładzina z podłogi dała sie podwinac,co do zabezpieczenia blachy to polecam srodek do konserwacji podwozia na pędzel firmy boll,dawałem to na zewnatrz jak i do srodka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #3 Napisano 4 Października 2011 Ale pod bolla jeszcze podkład epoksydowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #4 Napisano 5 Października 2011 bitexem? nie polecam, po zimie nie będzie po nim śladu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablosr Zgłoś #5 Napisano 5 Października 2011 Mam pytanie jakiej farby użyć do podkładu bo także czeka mnie spawanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alex360 Zgłoś #6 Napisano 5 Października 2011 Mam pytanie jakiej farby użyć do podkładu bo także czeka mnie spawanie. Nie rozumiem pytania, ale jeżeli chodzi o podkład to: Wersja na szybko - minia i jakiś baranek Wersja droższa- epoxyd lub reaktywny, po reaktywnym podkład akrylowy i jakiś baranek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek.sz7 Zgłoś #7 Napisano 5 Października 2011 U siebie jak miałem dziury - to poszła żywica epoksydowa i włókno, na to podkład i baranek od spodu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pawelele Zgłoś #8 Napisano 5 Października 2011 Nie lepiej było dać pod żywice lakier w razie jakby woda podeszła? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablosr Zgłoś #9 Napisano 5 Października 2011 Nie rozumiem pytania, ale jeżeli chodzi o podkład to:Wersja na szybko - minia i jakiś baranek Wersja droższa- epoxyd lub reaktywny, po reaktywnym podkład akrylowy i jakiś baranek. I o to mi chodziło zwykłą minie czy coś innego typu chlorokauczuk lub jeszcze inna farba. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zacek Zgłoś #10 Napisano 7 Października 2011 Super, czyli już sobie zaplanowałem podkład epoksydowany i bolla pod samochodem. A do wewnątrz na gołą blache też dać podkład epoksydowy z bollem? Planuje jeszcze pare mat APP położyć do środka to w jakiej kolejności kłaść? Jaka jest wydajność tego podkładu epoksydowego? na allegro zlokalizowałem puszki 1.1 KG za 31 zł(+wysylka) http://allegro.pl/t4w-podklad-epoksydowy-samochodowy-antykorozyjny-i1838062644.html i bolla za 70 zł(+wysyłka) http://allegro.pl/4-sztuki-baranek-boll-pistolet-sico-pro-gratis-i1851880469.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #11 Napisano 8 Października 2011 Do wewnątrz już bym nie dawał Bolla, schnie tak sobie i będzie śmierdział-daj podkład i na to lakier. Ten podkład jest bardzo wydajny, na to co będziesz robił starczył by na kilka/naście razy Cztery puszki Bolla powinny styknąć na podwozie, z tego co pamiętam ja zużyłem 5 opakowań. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach