Skocz do zawartości
ChRzAnIu

Turbo KKK z BRD - potrzebna pomoc :)

Rekomendowane odpowiedzi

Widzisz Sagon, Ty sobie możesz robić co chcesz, u mnie w firmie gdy wymieniamy turbinę to tylko na fabrycznie nową, ewentualnie świeżą używkę czy turbo po fabrycznej regeneracji jaką robi np. garett. Klient sobie może włożyć co chce ale jesli potem jest problem przy strojeniu bo turbo regenerował Zdzichu w stodole to nie jest mój problem tylko klienta. Gdybyś trochę takich aut miał u siebie to też byś podchodził do tematu asekuracyjnie. Co innego robić dla siebie, a co innego dla klienta.

 

Barti-CC, turbo od 170ki czy tam z kołem od 170ki do tego program i masz jakieś 200-210Hp. Nie musisz do tego robiąc wydechu a tym bardziej wsadzać jakiegoś badziewnego filtra powietrza bo jest to przerost formy nad treścią....to jest tylko diesel ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to jedź do firmy, która tuninguje auta - zrobią kompleks, kupią części a Ty zapłacisz i dostaniesz gwarancję. jak coś się spiep... będziesz miał do kogo wrócić z reklamacją, a tak...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej,

 

Kmink - z takiego założenia własnie wychodziłem - jak kupować to tylko nowe firmowe itp. (O ile samemu sie tego zrobić nie umie i nie ma kogoś "z rodziny" w branży).

 

serek - wiem że tak jest lepiej ale 2x drożej. Same turbo 3500-4000 a kupowane samemu 2500 (oczywiście nowe, nie regenerowane, nie używane producenta KKK czyli tego co VW w stocku), oczywiście plus robocizna, plus program 1500 i tak całość w firmie ok. 5500 samemu 4500... no i wyszedł mi niby tylko tysiak ... daje do myślenia ... może żeczywiście firmie dać ... Tylko ja bym chciał moje turbo z powrotem nie zostawiać bo ma dopiero 38k najechane czyli nic.

 

Ps. dzieki chłopaki za zainteresowanie tematem, zaczął bym nowy post ale nie mioge zakładać (mam nadzieje że na razie tylko) :)

 

Pzdr, all

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
serek - wiem że tak jest lepiej ale 2x drożej. Same turbo 3500-4000 a kupowane samemu 2500 (oczywiście nowe, nie regenerowane, nie używane producenta KKK czyli tego co VW w stocku), oczywiście plus robocizna, plus program 1500 i tak całość w firmie ok. 5500 samemu 4500... no i wyszedł mi niby tylko tysiak ... daje do myślenia ... może żeczywiście firmie dać ... Tylko ja bym chciał moje turbo z powrotem nie zostawiać bo ma dopiero 38k najechane czyli nic.

 

odpowiem tylko, że mając na raz taki budżet - wydałbym na przeróbkę w firmie. Wiesz mi, jak nie masz pojęcia to nie doprowadzisz do ładu auta po modzie, albo uda się od razu albo będziesz szukał miesiącami przyczyny problemu i tracił nerwy. Nie warto!.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
u mnie w firmie gdy wymieniamy turbinę to tylko na fabrycznie nową, ewentualnie świeżą używkę

 

Wyjaśnij mi proszę,czym będzie się różniła ta turbina którą ma obecnie,od tej,którą wsadzi po przerzutce koła kompresji??

Przecież to będzie ta sama turbina,tyle tylko,że z innym kołem kompresji.Ten sam wałek,łożysko,uszczelnienia,geometria,korpusy,kora,tylko inne koło kompresji.

Ale jak widzę,już się czaisz na strojenie tego auta i chcesz iść po najmniejszej linii oporu.

 

Uwierz mi kochany,przerzuciłem już kilka regenerowanych turbin,które dmuchały tyle,ile Ty w życiu byś nimi nie dmuchał i jakoś żadna o dziwo nie odleciała.Dlatego ja będę wsadzał regenerowane rękoma znakomitego fachowca na częściach melleta.

Ale,niech kupuje nawet w aso,mnie to lotto.Jak mu się dobrze radzi,to szuka kwadratowych jajek.Powtórzę,za 2500 nie kupi dobrej turbiny,nie ma takiej opcji.

To są tzw odpady,które z pewnych względów nie przeszły testów.Swego czasu sprzedawali nowe bv43(brd) za 1500 zeta,nowe.Skoro nowa bv43a kosztuje +-3500,to ile będzie kosztowała taka,jakiej kolega szuka,taka od 170tki?

 

 

z takiego założenia własnie wychodziłem - jak kupować to tylko nowe firmowe itp.

 

Kupuj i goń na strojenie do tuneforce,już zacierają ręce.

 

Same turbo 3500-4000 a kupowane samemu 2500

 

Bo tyle kosztują takie turbiny(+-3500),nowe w pełni sprawne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sagon czy ty masz jakieś kompleksy, że wiecznie na jakimś forum musisz udowadniać jaki to jesteś genialny?

My wkładamy nowe turbiny, koniec kropka jak klient chce coś innego to niech sobie zakłada ja mu nie bronię.

Fabrycznie nowa turbina, nie żaden odpad jak tu sugerujesz kosztuje ok 2500zł brutto, my takich turbin wymieniamy kilkanaście w roku i wszystkie chodzą bez problemu...z regenerowanym dziadostwem nie chce mieć nic wspólnego.

 

Za 1000-1200zł można dorwać ładną używkę, która będzie sto razy lepsza niż regenerowane/rzeźbione turbo do tego dojdzie koszt wymiany i strojenie, jak dobrze to wszystko ogarnie to w 2,5-3k spokojnie się zmieści.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sagon czy ty masz jakieś kompleksy, że wiecznie na jakimś forum musisz udowadniać jaki to jesteś genialny?

 

Mylisz udowodnianie z czymś,co się nazywa autopsją.Napisałem,że może nawet w aso tę turbinę kupić,jego sprawa,ma kasę,doradcę,niech buli.Ja jedynie sugerowałem,że może mieć za dużo mniejsze pieniądze taką samą,jakiej szuka,co najlepsze na bazie swojej,czyli domniemam,że idealnej sztuki.

Rozumiem,że sracie w gacie,bo najlepiej wsadzić niby nówkę,skasować gościa i papa.Ale nie wszyscy chodzą w pampersach.

Powtórzę ostatni raz,za te pieniądze nie kupi się fabrycznie sprawnej turbiny.Jak się dowiesz,ile kosztuje zestaw naprawczy melleta do takiej sztuki,to pewnie to zrozumiesz.Poniżej trzech klocków takie turbiny nie schodzą.A wy jak to zwykle bywa,zawsze macie rację.

Wkładacie setki sztuk,stroicie ich tysiące i zero problemów,szacun,takich firm ze świecą szukać.

 

Dla mnie dziwne jest tylko jedno,mianowicie to,że zdecydowana większość firm ładuje albo używki,albo regenerowane.Być może w Krakowie mieszkają sami milionerzy,to ich stać na nówki sztuki.Inni jadą na regenerowanych,na używkach i podobnie jak wy z nowymi,nie mają z nimi problemów.

Pokaż mi jakikolwiek projekt na gtb22 z nówką sztuką.Rozumiem,że wy łądujecie tylko nówki gtb22?

 

Znasz firmę BARTPOL?

Regenerują turbiny masowo.Zapytaj ich,dlaczego wciskają ludziom taki szit,skoro mogą wrzucać nówki sztuki za 2500.

Przecież regenerowana nie ma prawa bytu,dmuchać też nie może.To zwyczajny złom.

 

Kolega ma firmę,identyczną jak wasza,czipy,dpf/fap,mechanika,elektronika i jedzie na regenerowanych od Bogdana już ze dwa lata.Jak do dzisiaj nie było żadnej reklamacji,a szły w różne silniki,seryjne,modyfikowane.

Nie każdego stać na nówkę sztukę za 2500.

 

Jaką mi dasz gwarancję,że używka za 1500 będzie w 100u procentach sprawna?

Na taką,jaką by mógł mieć nasz bohater,Bogdan daje gwarancję(wrzuca nowe koło,doważa i tyle w nią ingerencji).

Co do Twoich doświadczeń,to jeżeli faktycznie miałeś turbiny od Zdzicha,to rozumiem Twój zawód,ale nie każdemu psu na imię azor.Ja zaopatruję się u Bogdana,a to zupełnie inna bajka,inny piesek.

 

Kończmy tę dysputę,bo kolega zdaje się być już zdecydowany,więc szkoda czasu na wymianę doświadczeń.

Edytowane przez sagon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie spokojnie nie mam zamiaru wprowadzać stanu wojennego :) zdecydowany nie jestem ale moja obecną turbinę chce zostawić i tyle. Wolę kupić inna poczmychac trochę a potem wsadzić swój oryginał. Nie znam się na tym dlatego wolałem zasięgnąć waszego zdania. Mam budżet co nie oznacza ze będę go wydawał na prawo i lewo. Wolę wiadomo kupić taniej bo wtedy mogę np. kupić sportowy układ dolotowy za tą różnicę. I myślę żę obecne 140 km. po wymianie turbiny (nowa czy tam inna :) na zgodę) plus pełny wydech millteka czyli już nie catback a pełny wraz z kolektorem bez DPF, nowy układ dolotowy zmienia moją ospałą czarnulkę w rasowego byczka :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie potrzebuję szybkiej pomocy... Ma ktoś schemat BV43a?? :D konkretnie szukam "miejsca dla podkładki" miedzianej...

 

Jak skręce wirnik to nie da się nim obrócić... Wymieniałem uszczelnienia.. I teraz chciałbym poskładać :D$_57.jpg konkretnie ta w kółku :D

 

 

A najlepiej jakby ktoś miał jakiś pDF do bv43/50

Edytowane przez arsen

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A to przypadkiem nie pod restryktor?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam panowie potrzebuję szybkiej pomocy... Ma ktoś schemat BV43a?? :D konkretnie szukam "miejsca dla podkładki" miedzianej...

 

Jak skręce wirnik to nie da ię nim obrócić... Wymieniałem uszczelnienia.. I teraz chciałbym poskładać :D [ATTACH=CONFIG]135863[/ATTACH] konkretnie ta w kółku :D

 

 

A najlepiej jakby ktoś miał jakiś pDF do bv43/50

 

Witam, gdzie kupiłeś te uszczelnienia czy uszczelki?bo moja turbina wciąga olej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności