neoeinz Zgłoś #21 Napisano 13 Czerwca 2013 Turbo wyczyszczone....zaluzje sie przycinaly o strone goraca, jezeli to nie pomoze to ja juz strace pomysly do konca...na chwile obecna sie nie wypowiadam i nie zapeszam do piatku, az je zamontuje. Co do dziury egt i wezykacto wszystko jest jak powinno Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #22 Napisano 15 Czerwca 2013 (edytowane) Info dla kolegow nie ma dojscia do kierownic w BRD a dokladniej do tego pierscienia z ktorym dotykaja sie kierownice...calosc jest jakos zanitowana....a nie rozkrecana, co za tym idzie, nie ma jak zeszlifowac tego pierscienia aby nic sie nie zacinalo ale walki ciag dalszy trwa zdjecia z auckji http://www.ebay.co.uk/itm/Turbo-Nozzle-Ring-Assembly-Audi-A4-2-0-TDI-B7-2005-2008-170-Hp-BRD-BVA-/330790474578 Edytowane 15 Czerwca 2013 przez neoeinz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #23 Napisano 24 Czerwca 2013 (edytowane) Ja z kolegą wrzucamy niebawem turbinkę od brd z kutym kołem kompresji od turbosprężarki z silnika caha.Koło jest kute,nie tak,jak w brd odlewane,zatem lżejsze,trwalsze i dużo wydajniejsze z racji 6ciu podwójnych wyższych łopat.Dodatkowo takie koło powoduje szybsze budzenie się turbinki.Same zalety. Edytowane 24 Czerwca 2013 przez sagon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LADA Zgłoś #24 Napisano 25 Czerwca 2013 brd z kutym kołem kompresji od turbosprężarki z silnika caha.smigam na tej turbinie prawie rok bez najmnieszych problemow , wstaje o ok 200 szybciej od poprzedniej brd , dodatkowo zrbilem porting co zmniejszylo znaczaco egt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arsen Zgłoś #25 Napisano 25 Czerwca 2013 zrbilem porting całości? (kolektor,głowica itd) czy tylko turbiny? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daniels18 Zgłoś #26 Napisano 25 Czerwca 2013 smigam na tej turbinie prawie rok bez najmnieszych problemow , wstaje o ok 200 szybciej od poprzedniej brd , dodatkowo zrbilem porting co zmniejszylo znaczaco egt[ATTACH=CONFIG]104645[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]104646[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]104647[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]104648[/ATTACH] gdzie lub u kogo można taką turbinkę dostać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #27 Napisano 25 Czerwca 2013 Co z tego jak geometria jest zanitowana na stale ?? I w razie rys, wrzerow na elemencie na ktorym kuerownice sie poruszaja zaczna sie przycinac...najwazniejsze aby dalo sie rozebrac geometrie bo bez tego kibel... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LADA Zgłoś #28 Napisano 25 Czerwca 2013 całości? (kolektor,głowica itd) czy tylko turbiny?tak wszystko co sie dalo jest lizniete , glowica i kolektory w/d pod uszczelke , turbo o kilka mm zwlaszcz laczenie z kolektorem ,dolot do filtra i turbo ,przeplywka gdzie lub u kogo można taką turbinkę dostać? ja bralem od olka-wrocl ,jest rowniez oferta na allegro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #29 Napisano 25 Czerwca 2013 a gdzie zakładają te kute koła kompresji ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daniels18 Zgłoś #30 Napisano 25 Czerwca 2013 A jak z wytrzymałością takiej turbiny? nie chciałbym żeby mi sie po 50tyś km rozpadła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #31 Napisano 25 Czerwca 2013 myślę , że znacznie więcej niż zwykła BRD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #32 Napisano 25 Czerwca 2013 Ile dmuchasz tą turbiną LADA? A cena takiej turbiny u Olka jest co najmniej niepoważna.U naszego dostawcy można taką kupić za około 1000 zeta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LADA Zgłoś #33 Napisano 25 Czerwca 2013 Ile dmuchasz tą turbiną LADA1.60 i egt 860 przy 210 km/h dosc lajtowy program bo to awx a dwumass zaczyna telepac i sa plany na dqs wtedy dokoksujje , na poprzedniej brd 1.65 . co do ceny to wiele wiecej nie dalem ale kto wiedzial ,sagon mozesz na pw napisac mi co nieco o,, przedłużona skrzynia 5ty bieg 0.658,, dzinks i pozder Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Scyzor.be Zgłoś #34 Napisano 25 Czerwca 2013 Sagon, Nie wszyscy w tym kraju to chciwi zdziercy żerujący na ludzkiej niewiedzy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #35 Napisano 25 Czerwca 2013 Masz może logi z tej bv43/43a? Powiedz mi,jakie odczucia w porównaniu do ori bv43,bo teoretycznie musi być znaczna poprawa,na taką liczę,bo tak mnie dostawca zapewniał. U mnie będzie to w vp,więc nieco inna charakterystyka,ale liczę,że na 220 z wałkiem sdi musi dmuchnać.Takie 1.75 raczej większego wrażenia na niej nie zrobi. Toteż nie wszyscy muszą od razu zedrzeć z człowieka za taką turbinę.Ja tam wiem,że za 1000 można taką mieć.Zwracając starą,zapłaciłym dużo mniej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LADA Zgłoś #36 Napisano 25 Czerwca 2013 (edytowane) [video=youtube_share;ofLK5UXskug] nowe brd vs stare[video=youtube_share;FC1OnYH-i4A] Edytowane 25 Czerwca 2013 przez LADA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #37 Napisano 25 Czerwca 2013 gdzie lub u kogo można taką turbinkę dostać? a gdzie zakładają te kute koła kompresji ? Dzwońcie do Bogdana Takie 1.75 raczej większego wrażenia na niej nie zrobi. Ja na VC od roku dmucham 1.75-1.8 do 4tyś, potem 1.6b przy 4.5tyś i nie ma widać zużycia więc te kute koło w BRD spokojnie da sobie radę z takimi ciśnieniami. Niestety minusem tak małych turbin jest pojemność cieplna oraz przepływ muszli...i niestety VC zaczyna się gotować przy takich ciśnieniach, a jego zwiększenie przyniesie stratę mocy zamiast przyrostu. Na BRD będzie to lepiej wyglądało, sagon 220hp powinna dać radę ale nie liczyłbym że będzie to akceptowalny dymnie soft do codziennej jazdy.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daniels18 Zgłoś #38 Napisano 25 Czerwca 2013 A jak ze wstawaniem tych turbin robionych u Bogdana? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #39 Napisano 26 Czerwca 2013 to co, Bogdan sprzedaje BRD z kutym kołem za ok. 1kpln a Olek ma takie za prawie 2kpln ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #40 Napisano 26 Czerwca 2013 (edytowane) tych turbin robionych u Bogdana sorry za głupie pytanie ...a kto to ten Bogdan ? jakiś link allegro albo coś ? orientuje się ktoś co to za turbo jest ?? i jak to się ma do GTB ?? http://allegro.pl/turbo-turbina-audi-a4-b7-a6-c6-3-0-tdi-233-240-km-i3309903601.html albo to tylko fota "poglądowa" Edytowane 26 Czerwca 2013 przez Rosa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach