viator Zgłoś #101 Napisano 7 Listopada 2016 Olej w Haldeksie tak jak w każdym innym silniku, co 60k km. Rozrządem chyba nie trzeba się przejmować. A przynajmniej ja się nie przejmuję Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gutek_24 Zgłoś #102 Napisano 8 Listopada 2016 Gazu nie wrto bo i tak będzie pobierał paliwo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikromekanikk Zgłoś #103 Napisano 9 Listopada 2018 Ja jestem zadowolony, auto zarówno do spokojnej jazdy z rodziną jak i dynamicznej drogi do pracy. Wymiana rozrządu to koszt 6tys. jednak silnik nie jest wysilony i z opinii innych użytkowników - BEZPROBLEMOWY. Spalanie przy 100km/h - 9l w miescie - 12.5l Autostrady jeszcze nie probiłem, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #104 Napisano 19 Grudnia 2018 Dnia 8.11.2016 o 21:45, gutek_24 napisał: Gazu nie wrto bo i tak będzie pobierał paliwo. To kwestia indywidualna - jak ktoś robi dużo km w trasie to warto mimo wszystko, bo i tak płacić za 10 litrów benzyny, a za 10 litrów gazu + 3 benzyny to różnica Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #105 Napisano 19 Grudnia 2018 Tylko dochodzi tu koszt instalacji i jej późniejszego serwisu. Wyższe ceny za przeglądy, ewentualne problemy z silnikiem i jego zużyciem. Zakaz wjazdu na parkingi podziemne, mniejsza przestrzeń w bagażniku itp itd Każdy musi sam wybrać i przekalkulować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #106 Napisano 19 Grudnia 2018 Ale przecież wiadomo, że to nie za darmo, a z tymi przeglądami to nie przesadzajmy Te garaże to też taki martwy zapis, bo jak auto nie ma pokazanego wlewu to "ochrona" co może zrobić? Pomijam kwestie bezpieczeństwa ale prawda jest taka, że deweloperzy oszczędzają na wentylacji i takie są tego efekty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DJ.Tuning Zgłoś #107 Napisano 6 Lutego 2019 Panowie i panie podejżewam że niektóre wasze 3,2 mają już wylatane grubo ponad 300kkm. Jak się sprawuje DSG przy takich przebiegach? wszyscy straszą że mechatronika w tych skrzyniach to max 200kkm i wymiana za 7-8 tysi. Ile w tym prawdy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #108 Napisano 6 Lutego 2019 Wszystko to kwestia eksploatacji, jak w każdym automacie - dużo jeździ po mieście? To często zmienia biegi, więc się szybciej zużyje. Co do cen,to chyba trochę już spadły i te 7 tysięcy to raczej o suchej DQ200. Poza tym - każdy dzisiejszy automat domaga się zaglądnięcia w okolicach 250-350 tysięcy km więc nie demonizowałbym tutaj DSG. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DJ.Tuning Zgłoś #109 Napisano 6 Lutego 2019 czyli te historie można między bajki wsadzić? A druga kwestia jak ten silnik znosi gas? i czy faktycznie nie da się go ustawić na samo LPG? musi coś podbierać PB? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #110 Napisano 6 Lutego 2019 Nie to, że między bajki ale ja bym raczej zaryzykował stwierdzenie, że psuje się nie mniej (a może nawet mniej) niż inne konstrukcje. Jest dużo lepiej jak w DQ200 (7-biego sucha z np.: 1.6 TDI czy 1.4 TSI) ale jednak do trwałości dobrych skrzyń ZF'a nie dociągnie Ale to ogromna skrzynia montowana wzdłużnie więc nie ma o czym dyskutować LPG - musi być z dotryskiem (liczy się około 0.3-0.5 litra na cylinder więc ~1.8-3.0 litry na 100 km, a reszta to gaz). Jest tego dość dużo na forum o LPG więc raczej się da i to działa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DJ.Tuning Zgłoś #111 Napisano 15 Lutego 2019 No i jak by co to będzie na was 3,2 FSI od poniedziałku stoi pod domem. Po przejechaniu z Warszawy do Sanoka muszę stwierdzić to auto daje naprawdę wiele frajdy z jazdy, Nie da się tego porównać z klasycznym automatem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #112 Napisano 15 Lutego 2019 pokaż go Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #113 Napisano 15 Lutego 2019 Już pokazał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RafalM90 Zgłoś #114 Napisano 9 Marca 2020 Odgrzewam temat jak zimne kotlety. Panowie mam pytanie co do Passata b6 3,2 FSI. Zastanawiam się nad jego zakupem, ceny ewidentnie spadły, ale i przebieg wzrósł. Większość z nich ma przejechane 200000 km. Za 22 - 24 tyś już można spokojnie dostać zarejestrowanego w Polsce. Pytanie do Was. Jak sprawują się te silniki przy takim przebiegu? Na co zwracać uwagę przy zakupie? Co warto wymienić i gdzie zajrzeć po zakupie? Przeczytałem całe forum, ale ostatni wpis jest z 2019, chciałbym się dowiedzieć czegoś więcej od czynnych użytkowników. Generalnie auto z przeznaczeniem na taxi i zamontowaniem gazu, może ktoś z Was śmiga na gazie? Tak, wiem, wiem, na taxi lepsze 1,6, ale szczerze to chciałbym po prostu coś mocniejszego Pomożecie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #115 Napisano 11 Marca 2020 @RafalM90 Pofatygowałeś się w ogóle aby przeczytać choć pobieżnie temat? Przebieg 200k jeszcze nie jest tragiczny o ile jest pewny i wiadomo czy i co było robione. Z "problemów" standardy współczesnych benzynowych silników VAG'a - rozrząd na łańcuchu, nastawniki faz rozrządu, nagar w dolocie i ewentualnie układ paliwowy (sprawdzenie pompy HP, weryfikacja wtryskiwaczy przy okazji czyszczenia dolotu z nagaru). Trzeba jednak pamiętać, że cena 20-25k to tylko zakup. Do tego dochodzi na lekko około 4-5k w pakiet startowy (na przykładzie R36 znajomego) w odniesieniu do ogarnięcia rozrządu, a gdzie przegląd DSG? Nie odradzam ale radzę zweryfikować budżet, bo jak w każdym aucie na zakupie auta się nie kończy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach