Skocz do zawartości
maślak

Czy warto szukać b6 z silnikiem 3.2 FSI ?

Rekomendowane odpowiedzi

ASO nie pomoże. Zanim znalazłem warsztat, uruchomiłem znajomości w Anglii i Niemcowni. Już prawie zamówiłem z Niemiec komplet łożysk. Generalnie na naszym rynku już nie są dostępne. Polityka VW = zmusić do wymiany całej skrzyni. Z polecenia trafiłem do fachowców od lat robiących automaty. Łożysko chyba sprowadzali z Holandii. Niestety nie mam numeru i danych. Jest to jedyne wadliwe łożysko kulkowe w skrzyni. Całość, łącznie z nowym olejem, filtrami wyszła 2200.

Edytowane przez adiaudi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ASO nie pomoże. Zanim znalazłem warsztat, uruchomiłem znajomości w Anglii i Niemcowni. Już prawie zamówiłem z Niemiec komplet łożysk. Generalnie na naszym rynku już nie są dostępne. Polityka VW = zmusić do wymiany całej skrzyni. Z polecenia trafiłem do fachowców od lat robiących automaty. Łożysko chyba sprowadzali z Holandii. Niestety nie mam numeru i danych. Jest to jedyne wadliwe łożysko kulkowe w skrzyni. Całość, łącznie z nowym olejem, filtrami wyszła 2200.

 

A moze podpowiesz ktore to lozysko jest takie trefne. Troche sie zmartwilem tymi nowosciami. Ale popytam w Aso moze do mojej skrzyni KGU jest jakies inne. Czytalem gdzies ze do 3.2 wkladali troche inna skrzynie a ja mam 2.0 ,ale chyba tylko sie łudzę. Mozesz podac namiar na tych magikow od skrzyn na pw lub forum to na przyszlosc sie tez komus przyda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z forum Touarega;"Głuchów 62 koło Grójca. Grzesiek 503848556, Krzysiek 696463238. Chłopaki mają pojęcie co i jak. " Goście na poziomie, z wiedzą i doświadczeniem. Widziałem jakie auta robią i skrzynie. Po za tym zadowolony jestem z ich usługi, trafiłem do nich z polecenia, nie tylko z info na forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Z forum Touarega;"Głuchów 62 koło Grójca. Grzesiek 503848556, Krzysiek 696463238. Chłopaki mają pojęcie co i jak. " Goście na poziomie, z wiedzą i doświadczeniem. Widziałem jakie auta robią i skrzynie. Po za tym zadowolony jestem z ich usługi, trafiłem do nich z polecenia, nie tylko z info na forum.

 

Dziękuję bede walczyl z tym wyciem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A najlepsze jest to że kupujecie benzynę żeby nie bawić się w wymianę dwumasy w Dieslu.

cytat z tune up "Nowy rozrzad, koło dwumasowe i od razu czyszczenie kanałów ssacych...." same specjalisty :hehe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W moim aucie nie ma nagaru. Sprawdzane, widziane, bez 'upierania się'... 'Specu'...

Edytowane przez adiaudi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W moim aucie nie ma nagaru. Sprawdzane, widziane, bez 'upierania się'...

 

Oj tam niech się cieszy swoim "bezawaryjnym" TDI ;) przecież ON wie lepiej :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Specem nie jestem i pewnie dlatego dałem się nabrać że V6 ma sztywne koło. Nie mówię że TDI jest bezawaryjne (zwłaszcza mój egzemplaż bo trochę kasy włożyłem), ale nie ma co czarować że w 3,2 nic nie trzeba robić.

Uważam, że 3,2 jest fajny ze względu na moc i dźwięk silnika więc żeby nie było że go potępiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Specem nie jestem i pewnie dlatego dałem się nabrać że V6 ma sztywne koło.

 

Z tego co wiem wszystkie silniki w B6, poza 1.6 (102KM) mają koło dwu-masowe, inna sprawa, że w PB takie koło ma dużo większą żywotność.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się. Panowie, auta się skończyły, teraz wybiera się 'mniejsze zło'. Będę bronił opinii 3.2FSI, ponieważ nawet jak trzeba będzie zrobić rozrząd (a to przecież wszędzie się robi), to w zasadzie na tym długo koniec. 2masa tutaj szybko nie padnie, ponieważ jest to benzyniak, w dodatku z DSG. Wtryski też z głowy, po prostu mniej dupereli, jakie potrafią wydrenować portfel niż w dieslu. Nagar był może zmorą w V6 Audi, nie wiem dlaczego, ale VR6 w VW chyba nie ma tego problemu, a już na pewno nie w takiej ilości, jak w Audi. Po za tym spalanie jest zadziwiająco małe, w zasadzie o drobinę większe od 2.0FSI(też ujeżdżałem), a nawet mniejsze od 2.0TFSI(na podstawie przeczytanych na forum i w necie danych użytkowników). W rodzinie ujeżdżamy dwie sztuki 3.2 FSI, więc mam bardzo praktyczne i miarodajne źródło danych:)

Panowie, nie bać się pojemności!

Edytowane przez adiaudi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zgadza się. Panowie, auta się skończyły, teraz wybiera się 'mniejsze zło'. Będę bronił opinii 3.2FSI, ponieważ nawet jak trzeba będzie zrobić rozrząd (a to przecież wszędzie się robi), to w zasadzie na tym długo koniec. 2masa tutaj szybko nie padnie, ponieważ jest to benzyniak, w dodatku z DSG. Wtryski też z głowy, po prostu mniej dupereli, jakie potrafią wydrenować portfel niż w dieslu. Nagar był może zmorą w V6 Audi, nie wiem dlaczego, ale VR6 w VW chyba nie ma tego problemu, a już na pewno nie w takiej ilości, jak w Audi. Po za tym spalanie jest zadziwiająco małe, w zasadzie o drobinę większe od 2.0FSI(też ujeżdżałem), a nawet mniejsze od 2.0TFSI(na podstawie przeczytanych na forum i w necie danych użytkowników). W rodzinie ujeżdżamy dwie sztuki 3.2 FSI, więc mam bardzo praktyczne i miarodajne źródło danych:)

Panowie, nie bać się pojemności!

 

Proszę Cie przestań bredzić V6 3,2 spali mniej niż 2.0 TFSi haha chyba w Twoich snach 10,5 spalanie 2.0 TFSI , może 7-8 litrów pali te 3,2 albo może Ty masz "super specjalną " edycje no brak słów sam lubię V6 i V8 ale ludzie skończcie pisać brednie o tym spalaniu ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Och wybacz me brednie Bartku, sny me niepoprawne. Nie śmiem podważać Twej wiedzy na temat spalania mojego auta, którym jeżdżę. Już nigdy się nie powtórzy:hehe

Na szybko;

http://forum.vw-passat.pl/threads/146239-Spot-B8-Warszawa/page2

 

P.S. Jesteś dzieckiem i występujesz na forum za tatę? Tylko pytam, bez urazy.

Edytowane przez adiaudi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Proszę Cie przestań bredzić V6 3,2 spali mniej niż 2.0 TFSi haha chyba w Twoich snach 10,5 spalanie 2.0 TFSI , może 7-8 litrów pali te 3,2 albo może Ty masz "super specjalną " edycje no brak słów sam lubię V6 i V8 ale ludzie skończcie pisać brednie o tym spalaniu ...

V6 i V8 może lubisz, ale twoja wiedza o nich jest na poziomie gimbusa oczywiście ich nie obrażając, a tak na marginesie to jak to jest że zawsze do powiedzenia mają Ci, którzy w temacie najmniej się orientują...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
V6 i V8 może lubisz, ale twoja wiedza o nich jest na poziomie gimbusa oczywiście ich nie obrażając,

Oj nie tylko w sprawie V-łek jest cienki ;)

Szkoda, że w Passku nie jest ten sam silnik co w Golf'ie R32.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie, auta się skończyły, teraz wybiera się 'mniejsze zło'.

 

I to jest najlepsze podsumowanie tego, czemu kupuje się akurat to, a nie inne auto. :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
V6 i V8 może lubisz, ale twoja wiedza o nich jest na poziomie gimbusa oczywiście ich nie obrażając, a tak na marginesie to jak to jest że zawsze do powiedzenia mają Ci, którzy w temacie najmniej się orientują...

 

Tak nie znam się i bredzę , prosze bardzo POST nr. 59

 

:http://forum.vw-passat.pl/threads/146494-Passat-R36-Kosiniak/page3

 

ile pali V'ka i to nie moje widizmi sie "PANOWIE ZNAWCY " ale tak wasze Vki palą mniej ni ż 10 bo WY macie super oszczędne ..... :lol3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciągniesz te same mądrości w 2ch tematach.

To moja odpowiedź dla ciebie w innym temacie;

 

http://forum.vw-passat.pl/threads/146494-Passat-R36-Kosiniak/page4

 

Po za tym link, który wyżej zamieściłeś dotyczy spalania 3.6 300KM, a nie 3.2 250KM...

Zamień 2.0 tdi na 3.2 FSI to pogadamy.

Póki co to równie dobrze możesz snuć o wodzie na Marsie - w końcu doświadczenie masz równie bogate jak z 3.2 FSI:D

Edytowane przez adiaudi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, nie znasz się i bredzisz, nawet nie odróżniasz 3,2 od R36.

Tak nie znam się i bredzę , prosze bardzo POST nr. 59

 

:http://forum.vw-passat.pl/threads/146494-Passat-R36-Kosiniak/page3

 

ile pali V'ka i to nie moje widizmi sie "PANOWIE ZNAWCY " ale tak wasze Vki palą mniej ni ż 10 bo WY macie super oszczędne ..... :lol3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak, spalanie spokojnie 10-11 miasto a trasa 7,5-8 na spokojnie.

nie rozumiem kłótni o spalaniu nie stać cię na benzynę nie kupuj 3,2 tylko 1,2 polo i już. Jak będziesz katował silnik to KAŻDY spali więcej niż powinien!! Co do nagaru nie mam jak zarazie problemu przebieg 166 tyś

Kolega ma 2,0 FSI 4motion ma obecnie przejechane 90 tyś ijuż problem z nagarem był ale problem leży po stronie kierowcy małe przebiegi i delikatna jazda. Samochód musi być przegoniony od czasu do czasu benzyna czy diesel.

Ja osobiście jestem bardzo zadowolony z autka.

To jest moje zdanie i nie chce żadnych napięć z forumowiczami tak jak piszę to jest moje zdanie

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności