Jump to content
jek1

czujnik temperatury spalin B6

Recommended Posts

Czujniczek zakupiony ,wymieniony i wszystko znowu gra jak trzeba. Koszt 200zł i 5min roboty. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziś próbowałem wymienić czujnik temperatury G235 ten znajdujący się pod turbosprężarka w kolektorze wydechowym.

Niestety poległem :niekumam ni jak nie idzie się dobrać do tego czujnika jest w takim miejscu że bardzo ciężko go wykręcić :debil

Czy któryś z kolegów robił już taką wymianę ? Jak się do tego zabrać jakich kluczy użyć ?

A może ktoś zna jakiego speca z okolic Łódź -Bełchatów-Piotrków który by to wymienił.

ile taka wymiana kosztuje czujnik już mam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam i proszę o pomoc. Zaświecił mi się check engine na żółto (czasem na chwilę zgaśnie, ale już kilka dni pali się permanentnie). Robiłem akurat przegląd i mechanik podpiął autko pod Vaga i odczytał błąd: CZUJNIK CIŚNIENIA SPALIN, ZWARCIE Z POTENCJAŁEM PLUS – USTERKA STAŁA (BRAK MOŻLIWOŚCI WYKASOWANIA).

 

w związku z powyższym pytanie co to może być? czy chodzi o czujnik G450?

 

Może ktoś poleci gdzie w Warszawie ktoś zaufany i godny polecenia mi to naprawi?

 

Z góry dzięki!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie mam następujący problem.

Ostatnio przerywało mi turbo tzn. przy około 3000 obrotów wyłączało się ale po odjęciu gazu i ponownym wciśnięciu już działa.Po lekturze forum i podłączeniu pod kompa wyszło, że walnięty jest czujnik doładowania G450. Został wymieniony jednak problem pozostał i cały czas wywala błąd:

 

001137 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450): Implausible Signal

P0471 - 000 - -

Freeze Frame:

Fault Status: 01110000

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Time Indication: 0

 

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Speed: 0.0 km/h

(no units): 86.70

(no units): 35.70

(no units): 0.0

Temperature: 126.0°C

Temperature: 17.1°C

 

Proszę o info jak to rozwiązać. Spędziłem ostatnie dni na przeszukiwaniu forum i u większości użytkowników po wymianie G450 błąd znikał. U mnie niestety nie znika i niestety cały czas turbo się wyłącza. Czy ostatecznym wyjściem jest czyszczenie łopatek?

 

Mam VCDS wersja Beta 11.3.0 i mógłbym zrobić jakieś dodatkowe "badania" ale nie mam pomysłu jak się do tego zabrać.

 

będę wdzięczny za wskazówki.

 

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

kolego G450 to nie jest czujnik doładowania tylko czujnik róźnicy ciśnień

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, dziś Panowie na komputerze wyświetlił mi się błąd: czujnik temp. spalin1 - zwarcie do plusa P0546

 

Jaki jest koszt tego czujnika i gdzie go można dostać? oraz gdzie on się znajduje??

 

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

Od jakiegoś czasu wyskakuje mi błąd P246F00 - czujnik temperatury spalin, rząd 1, czujnik 4 sygnał niezrozumiały. Pomóżcie gdzie znajduje się ten czujnik, który to jest czujnik, jakie ma oznaczenie ( passat silnik 1,6TDI CR z DPF CAYC)

Dzięki za pomoc

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja mam podobnie:

 

009326 - Exhaust Gas Temperature Sensor 4 Bank 1

P246E - 000 - Electrical Malfunction

Freeze Frame:

Fault Status: 01100000

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Mileage: 160566 km

Time Indication: 0

Date: 2105.14.14

Time: 09:50:27

 

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Speed: 0.0 km/h

Voltage: 11.70 V

Temperature: 74.7°C

Temperature: 696.0°C

Temperature: 150.0°C

Temperature: 930.0°C

 

009326 - Exhaust Gas Temperature Sensor 4 Bank 1

P246E - 000 - Electrical Malfunction - MIL ON

Freeze Frame:

Fault Status: 11100000

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Mileage: 160566 km

Time Indication: 0

Date: 2105.14.14

Time: 09:50:32

 

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Speed: 0.0 km/h

Voltage: 11.63 V

Temperature: 74.7°C

Temperature: 696.0°C

Temperature: 150.0°C

Temperature: 930.0°C

 

problem dotyczy silnia 2.0 cr CBA

samochód normalnie jeździ, nie ma żadnych objawów poza mrugającą spiralką :(

czy ktoś może mnie poinstruować o który czujnik może chodzić ?

byłbym niezmiernie wdzięczny :) z góry dziękuję.

 

Panowie czy nikt nie miał takiej sytuacji ? :(

Edited by miszel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam błąd 001350 - Czujnik 1 temperatury spalin (G235)

Czy wymieniał ktoś z was sam ten czujnik za turbo?

Próbowałem go odkręcić od góry, bo nie mam kanału i udało mi się założyć na niego klucz, 17 ale za mało miejsca na obrót.

Czym odkręcaliście ten czujnik?

Edited by szewos

Share this post


Link to post
Share on other sites
Witam, Panowie mam taki bład:

001350 - Czujnik 1 dla spalin Temp Bank 1 (G235): Short to Plus

P0546 - 006 - Zwarcie do Plus - MIL NA

 

który to czujnik ? Bo wiem że są trzy :

Jeden przed PDF

jeden za PDF

jeden przed turbiną

 

dzięki...

 

Passat B6 170 kM dsg

 

Witam. Jaki nr katalogowy czujnika jest w silniku BMR. Chciałbym zakupić zanim wykręcę. Mam ten sam błąd czujnika G235: 001350. Z góry dziękuję

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koledzy pomóżcie po podłączeniu kompa mój pasek pokazał błąd 08598 a w opisie czujnik lambda b1 s1 sygnał za wysoki (bogata mieszanka) i co to oznacza?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

Mam Passata b6 rocznik 2008. Ostatnio świeci mi się od czasu do czasu "przerywana" kontrola od świec żarowych. Na vagu wyskoczył mi bład P0544 - czujnik temperatury spalin bank 1 - nieciagły.

 

Teraz mam pytanie: gdzie ten czujnik się znajduję, bo podobno są dwa od temperatury spalin. jak sprawdzić który jest wadliwy ? jaki jest numer katalogowy tego czujnika ?

 

 

silnik 2.0 tdi, 140 koni, CBAB.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam serdecznie kolegów. Bardzo serdecznie proszę o pomoc gdyż w moim pasku B6 2008r. BXE 105km. w czasie jazdy w bardzo silnym deszczu zapaliła się żółta kontrolka w kształcie silnika. Myślałem że gdzieś coś zawilgło ale chyba nie bo już parę dni jest bardzo ciepło więc powinno wyschnąć a dalej się świeci. Jedyny objaw jaki zauważyłem to wydaje mi się że zdecydowanie wzrosło spalanie. W instrukcji samochodu piszą że to coś może być z sondą lambda albo z katalizatorem. Auto nie kopci. Proszę o podpowiedź w którym miejscu kolektora szukać tej sądy i czy jest wielki problem z jej wymianą jeśli to ona jest winna. Czy wykasować ten błąd można samemu czy trzeba jechać na komputer. Z góry dzięki za pomoc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Witam,

Mam Passata b6 rocznik 2008. Ostatnio świeci mi się od czasu do czasu "przerywana" kontrola od świec żarowych. Na vagu wyskoczył mi bład P0544 - czujnik temperatury spalin bank 1 - nieciagły.

 

Teraz mam pytanie: gdzie ten czujnik się znajduję, bo podobno są dwa od temperatury spalin. jak sprawdzić który jest wadliwy ? jaki jest numer katalogowy tego czujnika ?

 

 

silnik 2.0 tdi, 140 koni, CBAB.

 

 

Spalił nam się w tym samym czasie.

 

To jest ten przy turbinie, ale u Ciebie jest "nieciągły" czyli może czujnik ok a wiązka kabelków coś nie halo. U mnie był sygnał "ciągły" i czujnik spalony. Zamówiony właśnie. W ASO coś koło 600 zł allegro 300. Podobno względem oryginalnego jaki wkładali fabrycznie nastąpiła jakaś poprawa - taką informację w serwisie powiedzieli. I dali nowy numer części poprawionego. Ale nie mam go zapisanego. Potem może sprawdzę.

Share this post


Link to post
Share on other sites
kolego ja tez mialem blad g450,

poza kontrolka silnika na zegarach i bledem na silniku, zadnych objawow

koszt czujnika w ASO dla mnie to 160 zł,

wymiana 3 minuty

swiety spokoj

 

Mam to samo.Czujnik zakupiłem i chcę wymienić go sam.Czy po wymianie wystarczy zwykłe wykasowanie błędu i po wszystkim?Niektórzy piszą o adaptacji czujnika ze sterownikiem silnika za pomoca VAGA.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Spalił nam się w tym samym czasie.

 

To jest ten przy turbinie, ale u Ciebie jest "nieciągły" czyli może czujnik ok a wiązka kabelków coś nie halo. U mnie był sygnał "ciągły" i czujnik spalony. Zamówiony właśnie. W ASO coś koło 600 zł allegro 300. Podobno względem oryginalnego jaki wkładali fabrycznie nastąpiła jakaś poprawa - taką informację w serwisie powiedzieli. I dali nowy numer części poprawionego. Ale nie mam go zapisanego. Potem może sprawdzę.

 

Sprawdz wtyczki na podszybiu, jak otworzysz maske pierwsza z lewej- dwupinowa brazowa sprawdz stan polacze(korozja). Ja tak mialem- po wyczyszczeniu OK. Wykasowalem kody i smigam dalej!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mam to samo.Czujnik zakupiłem i chcę wymienić go sam.Czy po wymianie wystarczy zwykłe wykasowanie błędu i po wszystkim?Niektórzy piszą o adaptacji czujnika ze sterownikiem silnika za pomoca VAGA.

 

Wpinasz i zapominasz ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czujnik wymieniony faktycznie w 5 minut ale kontrolka silnika pali sie dalej wiec rozumiem ze i tak trzeba wykasowac blad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

NO to musisz wykasować, u mnie znikł po wymianie czujnika i przejechaniu się chwilę

Share this post


Link to post
Share on other sites

Właśnie byłem za miastem i przegoniłem go parę km.Po powrocie, zgaszeniu i ponownym uruchomieniu kontrolka zgasła więc mam nadzieję, że to koniec ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy