Skocz do zawartości
igor0111

Passat B5 1.9 AFN kąt wtrysku 255

Rekomendowane odpowiedzi

Sprawdź VAGiem kąt wtrysku, i jaki konkretnie błąd?

 

za kazdym razem wychodzi na VAG bladustawienia kata wtrysku , auto smiga , jak trzeba i ciagnie 200km/h jedynie ten blad :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To sprawdź kąt jaki masz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie mojego problemu, byłem u znajomego mechanika i ustawiał rozrząd na nowo.

A więc ustawił GMP na wałku, przy zdjętej pokrywie, znak na kole zamachowym wygląda tak:

Bo nigdzie nie mogliśmy dojść jak ma być znak, jedni mówili na zero, inni na kreskę, a odpalał od strzała na tym znaku:

Znak Koła Zam..jpg

Pompa ustawiona na blokadę, wszystko ogólnie zgrane, auto pali, kąt oscyluje w granicy 48-52.

Auto pali od strzała, tylko dzisiaj pojawił się problem, kiedy dodałem gazu na 2biegu, autem poszarpało,

tak jakby coś go przycięło, albo koła chwilowo w miejscu się kręciły.

I zaczęło coś klekotać w silniku, ale auto ogólnie normalnie jeździ ...

Co może być powodem tego klekotania, i przycięcia?

 

Jutro zrobię logi statyczne, bo dynamicznych nie mam możliwości zrobić.

Czy można zlogować jakieś konkretne grupy aby sprawdzić wtryski, rozrząd i pompe?

Bo stawiam że coś z tych czynników zawiniło ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nikt nic nie wie? Czy ma ktoś na kole zamachowym również dwa znaki, jak tak to na jaki ustawiał rozrząd?

Może te stukanie okazać się przez źle ustawiony rozrząd, choć pali od strzała, znak na kołach i wałku się zgadzają, tylko ten w skrzyni?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nikt nic nie wie? Czy ma ktoś na kole zamachowym również dwa znaki, jak tak to na jaki ustawiał rozrząd?

Może te stukanie okazać się przez źle ustawiony rozrząd, choć pali od strzała, znak na kołach i wałku się zgadzają, tylko ten w skrzyni?

 

Sprawdź lepiej najpierw jak wygląda rozrząd. Skoro stukanie pojawiło się na 2 dzień po depnięciu istnieje ryzyko że przeskoczył pasek. Odchyl przynajmniej osłonę i zobacz czy pasek jest napięty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie pierwsze co zrobiłem to sprawdziłem stan paska czy jest napięty, i wczoraj znaki sprawdzałem.

Wszystko wygląda dobrze, rozrząd tak jak był tak jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

te znaki są na kole zamachowym niefabrycznym (SACHS, LUK), ori VW Audi ma tylko 0. Ustaw mozliwie najbliżej 0, wstępnie ustaw między I a 0, a przy napinaniu paska i tak zblizy się do 0. Wówczas będzie OK. Jak zaczął klekotać po mocnym przygazowaniu - możliwe że pompa oleju nie daje rady i się podwiesiło na popychaczach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak mogę wyeliminować że to pompa oleju? Nawet nie wiem gdzie ona jest :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pompa oleju siedzi ponad miską olejową, zabudowana. Możesz sprawdzić ciśnienie oleju i tyle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam jestem po wymianie motorowni chciałem sprawdzić kąt wtrysku napotkałem różnice pomiedzy measuring block, a basic settings - która wartość jest poprawna ??

Dodam że silnik przy obecnych temperaturach 10 i więcej stopni pali od strzału i ogólnie chodzi w porządku

 

poniżej screeny

wtryski.jpg

basic.jpg

measuring.jpg

temp.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

BS to kat statyczny, MB to po ustawieniu przez przestawiacz. Wartość mierzysz w BS.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
BS to kat statyczny, MB to po ustawieniu przez przestawiacz. Wartość mierzysz w BS.

 

w którą stronę muszę przestawić pompę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności