rysiek19 Zgłoś #1 Napisano 22 Września 2011 Witam kolegów i z małym zapytaniem chodzi mi o kąt wtrysk jest ustawiony na niebieskiej linii a wartość 039-041 co może być przyczyną mniejszej wartości o 10 ,czy to będzie czujnik paliwa w pompie jakieś sugestie . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Leszek304 Zgłoś #2 Napisano 22 Września 2011 Jest niedokładnie ustawiona pompa Przyczyną może być jej ustawienie "na oko" przez osobę nieposiadającą urządzenia do diagnostyki. Poluzuj lekko pompe i bardzo delikatnie(milimetry) ją przesuń tak, aby było około 50. Fabrycznie powinno być 47-48. ja mam ustawione na 52 i pyka pięknie. Na forum znajdziesz dokładny opis ustawiania kąta wtrysku w 1Z. Instrukcje foto znajdziesz tez na forum golfa. Po ustawieniu silniczek powinien lepiej odpalać i równiej chodzić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #3 Napisano 23 Września 2011 Witam kolegów i z małym zapytaniem chodzi mi o kąt wtrysk jest ustawiony na niebieskiej linii a wartość 039-041 co może być przyczyną mniejszej wartości o 10 ,czy to będzie czujnik paliwa w pompie jakieś sugestie .W TDI timing musisz wybrać swój silnik (1Z) i wtedy sprawdzać bo sprawdzasz pewnie dla pierwszego, AHG. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #4 Napisano 23 Września 2011 Jak pisze kolega Leszek304 jest na forum dużo opisów jak ustawić kąt wtrysku. Sam to robiłem według instrukcji z forum i poszło gładko i bez problemów. Jedyny problem jest taki, ze nie przestawia się jej o milimetry a o jego dziesiętne części. Lekki ruch i już duża zmiana wartości. Sam robiłem poprawki 7 razy ale w sumie trwało to chwilkę. Podrzuć mi na PW Twojego e-maila to wyślę Ci już ściągniętą instrukcję według której ja to robiłem. PozdraVWiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarcun Zgłoś #5 Napisano 23 Września 2011 ważne żeby było na niebieskiej lini a czy pokazuje 40 czy 60 to już nie patrz bo to zależy od temperatury paliwa itp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rysiek19 Zgłoś #6 Napisano 23 Września 2011 Piszecie że powinno być 49-51 ale nie uwzględniacie że trzeba ustawić na niebieską linię jak pisałem na początku że jest na niebieskiej linii tylko wartość jest ok.40 i jak pisał -jarcun- wychodzi na to że czujnik paliwa zawyża temperaturę . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Leszek304 Zgłoś #7 Napisano 24 Września 2011 Ustawiałeś i sprawdzałeś to na rozgrzanym silniku? około 80 st.C Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rysiek19 Zgłoś #8 Napisano 24 Września 2011 nie inaczej ,aż tak tępy to nie jestem żeby robić to na zimnym silniku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarcun Zgłoś #9 Napisano 25 Września 2011 podłącz auto po nocy do kompa i sprawdź czy temperatura wody paliwa i powietrza będzie podobna grupa 006 albo 007 nie pamiętam kilka stopni to nie problem ale jak będzie kilkanaście w z wyż to źle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach