pcgyver Zgłoś #1 Napisano 19 Września 2011 Witam! Potrzebuje pomocy w sprawie dolotu w passacie 1,8 125KM silnik typ APT. Auto ogólnie ma problem z "kopem" i wkręcaniem na obroty, troche muli. Od jakiegoś czasu na VAG pojawia się błąd: 17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich P1137 - 35-00 - - , i w zasadzie to jedyny pojawiający się błąd związany z silnikiem i wogóle tym problemem. Naprawiłem urwaną dźwigienkę regulatora przy kolektorze, nie wiele różnicy w kopie a może nawet wogóle. Zabrałem się więc dziś za przepływkę (w logach masa powietrza dochodziła do 60g/s). Kupiłem G22 i zabrałem się za czyszczenie, a tu po zdjęciu przepływki i rury dolotu do przepustnicy niespodzianka - dwa węże dochodzące do plastikowego kolana przed przepustnicą sparciałe jak nie wiem, a jeden w ogóle urwany. Pytanie, czy do wymiany tego potrzeba jakieś specjalne węże z ASO (jeśli tak to poproszę o nr kat jak ktoś umie to sprawdzić), czy może wystarczy dobrać w sklepie węże o odpowiedniej średnicy i powymieniać? Tak przy okazji - może mi ktoś udostępnić albo wskazać gdzie znajdę jakąś dokumentację dotyczącą układu dolotu powietrza w takim silniku, co z czym i jak? Bo już nie wiem jaką funkcję mają te wężyki przed przepustnicą. Przepustnica cała brudna i wysmarowana od wewnątrz, muszę to przeczyścić zaadoptować i mam nadziję że to pomoze na problem mocy auta, bo skrócenie i założenie urwanego węża też nie wiele dało, a miałem nadzieje że będzie juz widoczna różnica. Przepływkę przy okazji też już przepłukałem G22. Proszę o wsparcie może jakieś rady. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #2 Napisano 19 Września 2011 Masz kolego za bogaty skład mieszanki. LPG w aucie jest?? specjalne węże z ASO Zwykłe wężyki ze sklepu motoryzacyjnego, byle się średnica zgadzała. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pcgyver Zgłoś #3 Napisano 19 Września 2011 Masz kolego za bogaty skład mieszanki. LPG w aucie jest?? Tak LPG jest w aucie, a ma to w tym przypadku wpływ ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #4 Napisano 20 Września 2011 Ma i to bardzo duży. Pierwsze co to zacznij od instalacji LPG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pcgyver Zgłoś #5 Napisano 20 Września 2011 Ma i to bardzo duży. Pierwsze co to zacznij od instalacji LPG A można, coś szerzej w tym temacie, żeby można było z gazownikiem coś konkretnie porozmawiać. Czy sprawdzać połączenia instalacji? Czy może trzeba mapy skorygować? Instalacja to sekwencja z BRC. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #6 Napisano 20 Września 2011 Podjedź do gazownika, który dobrze ogarnia BRC. Niech podłączy kompa i zobaczy czy wszystko OK. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
barneo Zgłoś #7 Napisano 24 Kwietnia 2017 Witam serdecznie, Pozwolę sobie podpiąć się do tego wątku. Mam pytanie o układ ssący, mianowicie o ostatni element rury dolotu, bezpośrednio przed przepustnicą, część ta zwana jest "kierownicą powietrza" (nr części: 058133356D). Zauważyłem, że dochodzą do niej dwa przewody: jeden od odmy, a drugi nie wiem od czego, ponieważ mam go urwanego zaraz przy kierownicy powietrza. Do czego powinien być podłączony ten drugi, cieńszy wężyk? Załączam zdjęcie pokazujące o co mi chodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dzidziu Zgłoś #8 Napisano 24 Kwietnia 2017 Ten przewód podłączony jest do ezektora (od spodu) na 99%. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach