Skocz do zawartości
moby

Porażka Quattro?

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka. Po obejrzeniu tego filmiku, aż się głupio robi, że Audi pozwala sobie na tak źle działający napęd. Mam nadzieje, że starsze rozwiązanie Syncro spisało by sie inaczej - chętnie bym wystestował swój wóz, ale nie mam takich rolek.

 

Zapraszam:

 

[ame]

[/ame]

 

jest jeszcze kilka filmików pokazujących przewagę np Xdrive z BMW nad Quattro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Takie pokazy sa organizowane przez jedna firme pokazujacej slabosc drugiej.

Takze nie wiemy co ma to audi namieszane, a raczej ma tak sadza przynajmniej uzytkownicy audi, ze jest to niemozliwe i tu mamy ta sama sytuacje i jednak audi jedzie ez problemu:

 

 

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=yEpIXwHP7R8&feature=related[/ame]

 

A tu dla mnie miarodajny test, przeprowadzany przez telewizje no i rzeczywistych warunkach.

[ame]

[/ame]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie, jeśli użytkownik spędza na co dzień dużo czasu na rolkach powinien rozważyć zakup super napędu xdrive.

Lecz zauważ, że 20 letni golf II z przednim napędem zrobiłby ten test równie dobrze.

Jaki z tego wniosek?

Ano taki, że zawsze można zaaranżować sytuację ukazującą wyższość rozwiązania X nad Y lub odwrotnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w audi wystarczy lekko zahamować i dać gazu i też pojedzie bez problemu ;]

 

Zgadzam się w 100% z tym zdaniem:

 

Ano taki, że zawsze można zaaranżować sytuację ukazującą wyższość rozwiązania X nad Y lub odwrotnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taka jest zasada działania mechanizmu różnicowego. A w quattro taki właśnie występuje między osiami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Osobiście nie zdarzyło mi się jeszcze zakopać passatem syncro, a lubię rzucać mu wyzwania w zimę ;], może faktycznie te testy na rolkach nie są w pełni miarodajne.

tak czy siak jest to dziwne. tutaj mamy 3 marki aut i też Audi wydaje się najgorzej ruszać

[ame]

[/ame]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie prowadziłem żadnego auta z quattro ale testowałem napędy 4x4 subaru i mazdy oraz xdrive w bmw. Stwierdzam że w codziennej jeździe jedynie super fachowiec jest w stanie uznać wyższość któregokolwiek z napędów. Po drugie istotny jest też aspekt opon.

Jednak wszystkie napędy 4x4 maja jedną wadę, dają zbyt duzo pewności (zwłaszcza zimą), przez co kierowcy zapominają że te auta hamują niestety tak samo jak każde inne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W filmiku co stiffi wkleił też audi sie najbardziej męczy z podjazdem. a co do hamowania to owszem hamuje się tak samo, ale zawsze możesz bokiem pójść w zakręt ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oj tam nie znacie się niech się Kuczi a najlepiej Arti wypowiedzą w napędzie w Audi :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Oj tam nie znacie się niech się Kuczi a najlepiej Arti wypowiedzą w napędzie w Audi

 

Wywołałeś mnie do tablicy a więc wrzucę tylko jeden filmik :hyhy:

 

[ame]

[/ame]

 

i niech inne marki sie bujają ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
i niech inne marki sie bujają

 

Na rolkach ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tylko, że to Q5 stanęło i próbowało ruszyć a wszystkie inne z rozpędu wjechały na tą przeszkodę. Nie wiadomo jak by inne ruszały z tego samego miejsca.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Testy dla panów pod krawatem jedno, a prawdziwe realia drogowe to drugie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Testy dla panów pod krawatem jedno, a prawdziwe realia drogowe to drugie

 

Temat można zamknąć :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tylko, że to Q5 stanęło i próbowało ruszyć a wszystkie inne z rozpędu wjechały na tą przeszkodę. Nie wiadomo jak by inne ruszały z tego samego miejsca.

 

tak samo można by się podperzeć tym komentarzem pod filmem

 

this is a FAKE. They switched off the ESP of AUDI, so TORSEN failed. ESP controls EBL which, make a tiny brake action on the axis with zero traction. This the only moment were TORSEN can have problems. Therefore AUDI use this simple electronic trick to cover the gap. But if you switch ESP off, happens what you see in the video

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności