moby Zgłoś #1 Napisano 17 Września 2011 Siemka. Po obejrzeniu tego filmiku, aż się głupio robi, że Audi pozwala sobie na tak źle działający napęd. Mam nadzieje, że starsze rozwiązanie Syncro spisało by sie inaczej - chętnie bym wystestował swój wóz, ale nie mam takich rolek. Zapraszam: [ame] [/ame] jest jeszcze kilka filmików pokazujących przewagę np Xdrive z BMW nad Quattro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kresek Zgłoś #2 Napisano 17 Września 2011 Takie pokazy sa organizowane przez jedna firme pokazujacej slabosc drugiej. Takze nie wiemy co ma to audi namieszane, a raczej ma tak sadza przynajmniej uzytkownicy audi, ze jest to niemozliwe i tu mamy ta sama sytuacje i jednak audi jedzie ez problemu: [ame]http://www.youtube.com/watch?v=yEpIXwHP7R8&feature=related[/ame] A tu dla mnie miarodajny test, przeprowadzany przez telewizje no i rzeczywistych warunkach. [ame] [/ame] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
0x7B3 Zgłoś #3 Napisano 17 Września 2011 Faktycznie, jeśli użytkownik spędza na co dzień dużo czasu na rolkach powinien rozważyć zakup super napędu xdrive. Lecz zauważ, że 20 letni golf II z przednim napędem zrobiłby ten test równie dobrze. Jaki z tego wniosek? Ano taki, że zawsze można zaaranżować sytuację ukazującą wyższość rozwiązania X nad Y lub odwrotnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Włochaty Zgłoś #4 Napisano 17 Września 2011 w audi wystarczy lekko zahamować i dać gazu i też pojedzie bez problemu ;] Zgadzam się w 100% z tym zdaniem: Ano taki, że zawsze można zaaranżować sytuację ukazującą wyższość rozwiązania X nad Y lub odwrotnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #5 Napisano 17 Września 2011 Taka jest zasada działania mechanizmu różnicowego. A w quattro taki właśnie występuje między osiami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
moby Zgłoś #6 Napisano 19 Września 2011 Osobiście nie zdarzyło mi się jeszcze zakopać passatem syncro, a lubię rzucać mu wyzwania w zimę ;], może faktycznie te testy na rolkach nie są w pełni miarodajne. tak czy siak jest to dziwne. tutaj mamy 3 marki aut i też Audi wydaje się najgorzej ruszać [ame] [/ame] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stifii Zgłoś #7 Napisano 20 Września 2011 [ame] [/ame] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emate Zgłoś #8 Napisano 20 Września 2011 Nie prowadziłem żadnego auta z quattro ale testowałem napędy 4x4 subaru i mazdy oraz xdrive w bmw. Stwierdzam że w codziennej jeździe jedynie super fachowiec jest w stanie uznać wyższość któregokolwiek z napędów. Po drugie istotny jest też aspekt opon. Jednak wszystkie napędy 4x4 maja jedną wadę, dają zbyt duzo pewności (zwłaszcza zimą), przez co kierowcy zapominają że te auta hamują niestety tak samo jak każde inne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
moby Zgłoś #9 Napisano 20 Września 2011 W filmiku co stiffi wkleił też audi sie najbardziej męczy z podjazdem. a co do hamowania to owszem hamuje się tak samo, ale zawsze możesz bokiem pójść w zakręt ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #10 Napisano 21 Września 2011 Oj tam nie znacie się niech się Kuczi a najlepiej Arti wypowiedzą w napędzie w Audi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #11 Napisano 21 Września 2011 Oj tam nie znacie się niech się Kuczi a najlepiej Arti wypowiedzą w napędzie w Audi Wywołałeś mnie do tablicy a więc wrzucę tylko jeden filmik [ame] [/ame] i niech inne marki sie bujają Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
0x7B3 Zgłoś #12 Napisano 21 Września 2011 i niech inne marki sie bujają Na rolkach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr82 Zgłoś #13 Napisano 21 Września 2011 tylko, że to Q5 stanęło i próbowało ruszyć a wszystkie inne z rozpędu wjechały na tą przeszkodę. Nie wiadomo jak by inne ruszały z tego samego miejsca. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DeepHeet Zgłoś #14 Napisano 21 Września 2011 Testy dla panów pod krawatem jedno, a prawdziwe realia drogowe to drugie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #15 Napisano 21 Września 2011 Testy dla panów pod krawatem jedno, a prawdziwe realia drogowe to drugie Temat można zamknąć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #16 Napisano 21 Września 2011 tylko, że to Q5 stanęło i próbowało ruszyć a wszystkie inne z rozpędu wjechały na tą przeszkodę. Nie wiadomo jak by inne ruszały z tego samego miejsca. tak samo można by się podperzeć tym komentarzem pod filmem this is a FAKE. They switched off the ESP of AUDI, so TORSEN failed. ESP controls EBL which, make a tiny brake action on the axis with zero traction. This the only moment were TORSEN can have problems. Therefore AUDI use this simple electronic trick to cover the gap. But if you switch ESP off, happens what you see in the video Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach