olimp510 Zgłoś #1 Napisano 12 Września 2011 Witam Pasek dobił do 200k Wszystko jest ok, autko jeździ jak wcześniej, ładnie przyspiesza, mało pali, nie dymi, nie bierze oleju etc. Ale... Podczas jazdy słychać jednostajny pisk/gwizd trudno mi powiedzieć skąd. Słychac go w aucie, gdy otworze szybe lewa badz prawa dzwięk jest wyraźniej słyszalny. Gwizd ustaje przy przyhamowaniu lub przyspieszeniu, po czym przy stałej jeździe znów wraca. Z góry dzieki za wskazówki. moim amatorskim okiem - czy to może być łożysko w kole? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sztomel Zgłoś #2 Napisano 12 Września 2011 olimp510, przecież nikt zza monitora kompa nie zlokalizuje tego gwizdu w Twoim samochodzie. Jeśli nie czuć żadnych zmian w dynamice samochodu to przyczyna będzie zapewne albo w napędzie albo osprzęcie silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #3 Napisano 13 Września 2011 Turbina? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #4 Napisano 13 Września 2011 turbina, a raczej jej juz uszkodzone lozysko raczej wyje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bor0wy Zgłoś #5 Napisano 13 Września 2011 Panowie gdyby to byla turbina to przede wszytkim podczas przyspieszania byloby slychac. A kolega pisze ze przy przyspieszaniu jej nie slychac. Ewentualnie mozna przy stalej jedzie przy obrotach <2000rpm sprawdzic czy gwizdze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macdut Zgłoś #6 Napisano 13 Czerwca 2014 Witam Ja mam trochę inny problem. Od jakiegoś czasu występuje w moim pasku krótki pisk przy zmianie biegów a dokładnie przy wysprzęglaniu. Żeby pisk wystąpił muszą być wysokie obroty i dość szybko wciśnięte. Ten pisk mogę również osiągnąć rozpędzając auto np na dwójce i gwałtownie puszczając gaz. Pisk trwa sekundę. Wygląda mi to na jakieś łożysko. Dodam że jestem świeżo po wymianie dwu masy sprzęgła i łożyska oporowego. Niestety problem nie zniknął. Co to może być? 1.9Tdi BKC 140 tys. (Wciskanie sprzęgła na postoju nie powoduje tego pisku) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ares43 Zgłoś #7 Napisano 14 Czerwca 2014 (edytowane) jezeli pisk powiązany jest z dodawaniem gazu to wygłą da to na uslizg paska wiolorowkowego a sprawdzałeś sprzęgiełko na alternatorze? Edytowane 15 Czerwca 2014 przez ares43 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach