skindred Zgłoś #41 Napisano 7 Grudnia 2014 (edytowane) Możesz nawet musisz dolać, ale nigdy nie wiesz ile Ci wyleciało. Wtedy tylko z VCDS-em dolewaj i w odpowiedniej temperaturze silnika.Przy otwartym korku i pracującym silniku nadmiar najwyżej Ci wypluje. Sprawdź przy chłodnicy oleju czy nic nie cieknie bo często cieknie z nich. Sprawdź też przy filtrze oleju DSG, często nawet w ASO potrafią nie zmienić o-ringu przy wymianie filtra i wtedy nie doszczelnia obudowy filtra. Sprawdź też korek wlewowy DSG od spodu, jest zalecana jego wymiana przy każdej wymianie oleju w DSG, 80% ludzi tego nie robi, a potem się "dzieje". A korek kosztuje śmieszne pieniądze. Jak olej wymieniałeś na wiosnę to będzie ci świeży z wyglądu właśnie ciekł ze skrzyni. Mi po 60 tyś. też ładny leciał Swoją drogą jak Ty te plamy zostawiasz skoro pod silnikiem masz osłonę. Sprawdź czy czasem na niej nie masz jakiegoś olejowego potopu. Edytowane 7 Grudnia 2014 przez skindred Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbyszek400 Zgłoś #42 Napisano 7 Grudnia 2014 Swoją drogą jak Ty te plamy zostawiasz skoro pod silnikiem masz osłonę. Sprawdź czy czasem na niej nie masz jakiegoś olejowego potopu. Właśnie że nie mam pokrywy, zerwałem kiedyś. Dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Akahori Zgłoś #43 Napisano 4 Stycznia 2015 (edytowane) Ja zauważyłem olej na rurze z turbo to jest jak mniemam rura ze sprężonym zimnym powietrzem czyli wydmuchiwanym ze sprężarki do silnika. Pytanie skąd tam wziął się olej? i czy wystarczy wymiana uszczelki? Edytowane 4 Stycznia 2015 przez Akahori Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szymonek Zgłoś #44 Napisano 5 Stycznia 2015 Witam kolegów, mam problem odnośnie mojego passata 1.9 tdi BLS ... Problem polega na tym że ostatnio zauważyłem duże zapocenie się silnika olejem i moje zapytanie jest takie, czy jest to coś poważniejszego i czy ktoś z kolegów miał podobny przypadek i w tym samym miejscu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waski1 Zgłoś #45 Napisano 5 Stycznia 2015 Oglądnij dobrze pompę podwójną bo chyba tam jest coś nie halo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Akahori Zgłoś #46 Napisano 5 Stycznia 2015 Oglądnij dobrze pompę podwójną bo chyba tam jest coś nie halo. waski to do mnie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waski1 Zgłoś #47 Napisano 5 Stycznia 2015 (edytowane) waski to do mnie? Nie sorki nie zaznaczyłem. To do kolegi Szymonek. A u Ciebie Akahor trochę pewnie rzuciła odma /separator oleju/ i stąd to zapocenie. Edytowane 5 Stycznia 2015 przez waski1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Akahori Zgłoś #48 Napisano 5 Stycznia 2015 A u Ciebie Akahor trochę pewnie rzuciła odma /separator oleju/ i stąd to zapocenie. a gdzie szukać dziadostwa? i jak to naprawić/wymienić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szymonek Zgłoś #49 Napisano 6 Stycznia 2015 Wąski1 dzięki za odp... w wolnej chwili zajrzę do niej i ją obejrzę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
deuz Zgłoś #50 Napisano 28 Września 2016 Witam, od dłuższego czasu mam wyciek w silniku. Oleju nie ubywa, auto mam moc, VAG bez błędów, auto nie kopci. Oleju jednak jest na tyle by coś z tym zrobić, chłodniczka spalin okapana olejem, na kolektorze kapiące krople. Wkleiłem zdjęcie i mam pytanko czy możliwe że na kolektorze wydechowym (na czerwono) w miejscu styku z głowicą pojawia się olej ? Ten olej to z kolektora czy gdzieś z zewnątrz ? dzieki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mefistokamil Zgłoś #51 Napisano 26 Maja 2017 (edytowane) Witam, CO może być przyczyną oleju silnikowego na jego tylnej części ? Pytam ponieważ MECHANIK NR. 1 powiedział że to turbosprężarka... z kolei MECHANIK NR.2 twierdzi ze turbo jest ok natomiast coś mu chłodnica oleju sie nie podoba... skąd takie rozbieżności ? Nie chciałby regenerować turbiny podczas gdy może to być wina czegoś innego... podczas jazdy nie kopce z auta jedyne co to podczas odpalania na zimnym silniku gdy np. stoi całą noc to zakopci na niebiesko i to wszystko. Czy ktoś z was miał podobny problem ? albo jakieś sugestie skąd ten olej może sie wydostawać na tylnia część silnika ? w skrócie z przodu i z góry wyglada jak noweczka "pod sprzedaż" a z tyłu jedna wielka plama oleju 1.9 TDI 105 KM silnik BXE wersja bez DPF-a Olej wymieniam co 10 tyś km ( Liqui Moly 5W-40) i w tym czasie muszę dolać 1L oleju auto w polskim salonie kupione 240 tyś. na liczniku. Pozdrawiam Przeniesiony zgodnie z punktem 2.1.a regulaminu forum/ rainman777 Edytowane 27 Maja 2017 przez rainman777 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #52 Napisano 26 Maja 2017 Najlepiej zrób fotkę wycieku. Wówczas jest łatwiej o diagnozę... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mefistokamil Zgłoś #53 Napisano 27 Maja 2017 właśnie tu jest problem... tak jak wspomniałem cała część bloku z tylu jest mokra wiec zdjęcie raczej nie odda tego co powinno. Moje pytanie zakładam że turbo nie puszcza oleju (wersja wstępna, generalnie turbo też jest uciapane) to co może oprócz turbiny puszczać a znajdować się z tyłu silnika >? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hrabia Zgłoś #54 Napisano 27 Maja 2017 Witam! Proponuję pierwsze umyć silnik i obserwować gdzie jest wyciek- to najprostsze rozwiązanie! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach