Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Możesz nawet musisz dolać, ale nigdy nie wiesz ile Ci wyleciało. Wtedy tylko z VCDS-em dolewaj i w odpowiedniej temperaturze silnika.Przy otwartym korku i pracującym silniku nadmiar najwyżej Ci wypluje.

 

Sprawdź przy chłodnicy oleju czy nic nie cieknie bo często cieknie z nich.

Sprawdź też przy filtrze oleju DSG, często nawet w ASO potrafią nie zmienić o-ringu przy wymianie filtra i wtedy nie doszczelnia obudowy filtra.

Sprawdź też korek wlewowy DSG od spodu, jest zalecana jego wymiana przy każdej wymianie oleju w DSG, 80% ludzi tego nie robi, a potem się "dzieje". A korek kosztuje śmieszne pieniądze.

 

Jak olej wymieniałeś na wiosnę to będzie ci świeży z wyglądu właśnie ciekł ze skrzyni.

Mi po 60 tyś. też ładny leciał ;)

 

Swoją drogą jak Ty te plamy zostawiasz skoro pod silnikiem masz osłonę. Sprawdź czy czasem na niej nie masz jakiegoś olejowego potopu.

Edytowane przez skindred

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Swoją drogą jak Ty te plamy zostawiasz skoro pod silnikiem masz osłonę. Sprawdź czy czasem na niej nie masz jakiegoś olejowego potopu.

 

Właśnie że nie mam pokrywy, zerwałem kiedyś.

Dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja zauważyłem olej na rurze z turbo

DSCN1883A.jpg

DSCN1888A.jpg

DSCN1885A.jpg

 

to jest jak mniemam rura ze sprężonym zimnym powietrzem czyli wydmuchiwanym ze sprężarki do silnika. Pytanie skąd tam wziął się olej? i czy wystarczy wymiana uszczelki?

Edytowane przez Akahori

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów, mam problem odnośnie mojego passata 1.9 tdi BLS ... Problem polega na tym że ostatnio zauważyłem duże zapocenie się silnika olejem i moje zapytanie jest takie, czy jest to coś poważniejszego i czy ktoś z kolegów miał podobny przypadek i w tym samym miejscu...20150105_150711.jpg

20150105_150706.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oglądnij dobrze pompę podwójną bo chyba tam jest coś nie halo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Oglądnij dobrze pompę podwójną bo chyba tam jest coś nie halo.

waski to do mnie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
waski to do mnie?

Nie sorki nie zaznaczyłem. To do kolegi Szymonek.

A u Ciebie Akahor trochę pewnie rzuciła odma /separator oleju/ i stąd to zapocenie.

Edytowane przez waski1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A u Ciebie Akahor trochę pewnie rzuciła odma /separator oleju/ i stąd to zapocenie.

a gdzie szukać dziadostwa? i jak to naprawić/wymienić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wąski1 dzięki za odp... w wolnej chwili zajrzę do niej i ją obejrzę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

od dłuższego czasu mam wyciek w silniku. Oleju nie ubywa, auto mam moc, VAG bez błędów, auto nie kopci.

 

Oleju jednak jest na tyle by coś z tym zrobić, chłodniczka spalin okapana olejem, na kolektorze kapiące krople.

Wkleiłem zdjęcie i mam pytanko czy możliwe że na kolektorze wydechowym (na czerwono) w miejscu styku z głowicą pojawia się olej ?

Ten olej to z kolektora czy gdzieś z zewnątrz ?

dzieki.

wycek.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

CO może być przyczyną oleju silnikowego na jego tylnej części ? Pytam ponieważ MECHANIK NR. 1 powiedział że to turbosprężarka... z kolei MECHANIK NR.2 twierdzi ze turbo jest ok natomiast coś mu chłodnica oleju sie nie podoba... skąd takie rozbieżności ? Nie chciałby regenerować turbiny podczas gdy może to być wina czegoś innego... podczas jazdy nie kopce z auta jedyne co to podczas odpalania na zimnym silniku gdy np. stoi całą noc to zakopci na niebiesko i to wszystko.

 

Czy ktoś z was miał podobny problem ? albo jakieś sugestie skąd ten olej może sie wydostawać na tylnia część silnika ? w skrócie z przodu i z góry wyglada jak noweczka "pod sprzedaż" a z tyłu jedna wielka plama oleju :D

1.9 TDI 105 KM silnik BXE wersja bez DPF-a

 

Olej wymieniam co 10 tyś km ( Liqui Moly 5W-40) i w tym czasie muszę dolać 1L oleju auto w polskim salonie kupione 240 tyś. na liczniku.

 

Pozdrawiam

Przeniesiony zgodnie z punktem 2.1.a regulaminu forum/ rainman777

Edytowane przez rainman777

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej zrób fotkę wycieku. Wówczas jest łatwiej o diagnozę...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

właśnie tu jest problem... :/ tak jak wspomniałem cała część bloku z tylu jest mokra wiec zdjęcie raczej nie odda tego co powinno. Moje pytanie zakładam że turbo nie puszcza oleju (wersja wstępna, generalnie turbo też jest uciapane) to co może oprócz turbiny puszczać a znajdować się z tyłu silnika >?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam! Proponuję pierwsze umyć silnik i obserwować gdzie jest wyciek- to najprostsze rozwiązanie!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności