marcin007 Zgłoś #1 Napisano 3 Września 2011 Witam,od jakiegos czasu borykam sie z problemem iż rano gdy odpale silnik to strasznie nim szarpie,nawet lubi zgasnac,jak juz pochodzi chwilke to wszystko wraca do normy i niewiem co moze byc przyczyna tego,sprawdzony vag-iem,błedów niema,dodam ze mam gaz sekwencje i przy odpaleniu odrazu na gazie chodzi rowno,wszelakie sugestie mile widziane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
uszek Zgłoś #2 Napisano 3 Września 2011 cewka? moze ma przebicie i na zimno tak sie dzieje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin007 Zgłoś #3 Napisano 3 Września 2011 Cewke wymienilem bo miałem inna i dalej to samo,ale jak juz wczesniej pisałem przy rozruchu na gazie chodzi normalnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin007 Zgłoś #4 Napisano 19 Września 2011 Witam ponownie,znowu mam mały problem a mianowicie kilka razy mialem taki przypdek ze jechałem i silnik nagle zgasł jakby mu prad zabrało,ani na benzynie ani na gazie nie chciał odpalic,ale po odczekaniu około 10 min odpalił normalnie,co moze byc tego przyczyna?,samochod posiada oryginalny alarm bez imo. czyzby alarm powodował takie zamieszanie,wszelakie pomysły mile widziane bo mam już dosyc takich niespodzianek na drodze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
boss_krosno Zgłoś #5 Napisano 20 Września 2011 ja bym obstawial moduł zapłonowy!one robią takie jaja jak się nagrzeją!miałem tak kiedyś założyłem sprawną cewkę z modułem i mimo wszystko przy wyższej temp nie działa:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kopytko1 Zgłoś #6 Napisano 20 Września 2011 moim zdaniem musisz zbadać 2 warianty i wykluczyc jesen z nich (albo prądy albo zasilanie paliwem )na moje oko to pompka albo przekaźnik pompki( znajomy ma audi80 2,6 raz pompka chodziła raz nie poprostu gdzieś ją przysierało a dodam że miała niecałe 1,5 roku )po wymianie było ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ColdMan Zgłoś #7 Napisano 21 Września 2011 Regulacja zapłonu też może pomóc u mnie tak było że na zimnym gasł , sprawdzenie zapłonu to grosze 15-20 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin007 Zgłoś #8 Napisano 21 Września 2011 (edytowane) Zasilanie paliwem mozna wykluczyc bo na gazie w trybie awaryjnym tez nieodpala,jeszcze alarm fabryczny przyszedł mi do głowy ze moze gdzies odcina zapłon,bo coraz czesciej staje na drodze,ewentualnie zostaje cewka,narazie rozebrałem wszystkie plastiki na silniku i przy nastepnym postoju zbadam dioda czy wogole komp daje impulsy na cewke Edytowane 21 Września 2011 przez marcin007 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ColdMan Zgłoś #9 Napisano 21 Września 2011 Jeśli by nie odpalał to kostka stacyjki jest do niczego , to akurat wada wszystkich passatów golfów III itp jeśli oryginalna się spaliła to te chińskie podróby do niczego się nie nadają a oryginał nie wiem gdzie dostać . Tylko że kostka nie odpowiada za gaśnięcie silnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Spiroman Zgłoś #10 Napisano 22 Września 2011 Sprawdź szczelność dolotu może jakiś wężyk podciśnienia pęknięty lub przetarty, ewentualnie przepływomierz się kończy na zimnym objawy takie jak wymieniłeś czkawka, szarpanie, komputer ogranicza dawkę paliwa bo przepływomierz mierzy za mało powietrza. Na gazie ok bo inny komputer tym steruje. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
uszek Zgłoś #11 Napisano 25 Września 2011 No ja tez mialem tak ze alarm mi rozlaczal auto, czasem nie chcial zapalic.... przelutowalem i jak reka odjal... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach