besthorn Zgłoś #21 Napisano 9 Czerwca 2012 A próbowaliście smarować klocek od strony tłoczka smarem miedzianym ? :halo Nowe klocki maja przez jakiś czas lakier, który z czasem znika na korzyść gołego metalu (rdzy), posmarujcie delikatnie powierzchnie styku cylinderka z klockiem, ale delikatnie odpowiednim smarem, który pod wpływem temperatury nie będzie spływać np. smar z miedzią. I cieszcie się cichym dojeżdżaniem do skrzyżowań Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartonero Zgłoś #22 Napisano 11 Czerwca 2012 Trzeba będzie spróbować. Dzieki za radę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #23 Napisano 11 Czerwca 2012 Ja smaruje za każdym razem smar miedziany w spray'u polecam, bo naprawdę dużo pomaga Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Witold Rogowski Zgłoś #24 Napisano 12 Czerwca 2012 Dyskusja trochę przedszkolna. Wystarczy zdjąć koło, wyjąć klocki z jarzma, dokładnie oczyścić jarzmo, włożyć klocki, założyć koło. Normalna rzecz - klocki nie przesuwają się luźno i stąd powstające wibracje słyszalne jako pisk. Można pomóc sobie normalnym, mocny hamowaniem, wjeżdżaniem w kałużę ale to tylko doraźne środki eliminujące piski. ---------- Dodano o 13:31 ---------- Poprzednia wiadomość o 13:30 ---------- Ja smaruje za każdym razem smar miedziany w spray'u polecam, bo naprawdę dużo pomaga pamiętasz oczywiście, że pod wpływem wilgoci, miedź wchodzi w reakcję chemiczną z aluminium? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #25 Napisano 12 Czerwca 2012 oczywiscie, wszystko z umiarem, co za duzo to nie zdrowo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach