wladek1181 Zgłoś #1 Napisano 16 Sierpnia 2011 Witam, problem pojawił się parę dni temu i występuje na gorącym silniku. Może od początku, z rana po odpaleniu auta gdy auto chodzi na ssaniu silnik pracuje ok, problem pojawia się gdy silnik zaczyna się rozgrzewać, silnik zaczyna pracować jakby nierówno w czasie przyspieszania auto jakby szarpie bardzo słabo przyspiesza i jest strasznie zmulony. Początkowo rzadko to występowało i mijało ale teraz problem występuje na okrągło. Dodatkowy problem to odpalanie na ciepłym silniku o ile odpalenie na zimnym silniku jest bez problemu to na ciepłym silniku auto długo kreci zanim odpali. Przy przyspieszaniu auto jakby szarpie, nie ma siły, i czasami pomimo wciskania pedału gazu nie chce przyspieszać jakby się dławił. Auto to VW Passat B5 1.6 AHL, 101KM, rok prod 1997. Może ktoś mógłby coś podpowiedzieć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wladek1181 Zgłoś #2 Napisano 17 Sierpnia 2011 I jeszcze jedno pytanie czy ten model z tym silnikiem ma możliwość podłączenia pod komputer? Bo szukałem gniazda pod kokpitem no i w miejscu gzie powinna być kostka podłączeniowa jest tylko puste miejsce. Proszę o pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mlody3951 Zgłoś #3 Napisano 17 Sierpnia 2011 Witam miałem ten sam problem zero przyspieszenia i szarpało na gorącym silniku ja na początku myślałem że to kable zapłonowe ale to nie to. Jest to wina przepływomierza i nie wiem jak u ciebie ale u mnie jeszcze nawaliły czujniki wałka i jeszcze czegoś. Można podpiąć pod komputer gniazdo powinno być obok hamulca ręcznego tam gdzie się trzyma drobne trzeba wyjąć tą gumę. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciej_B Zgłoś #4 Napisano 17 Sierpnia 2011 Moja rada nie będzie chyba zbyt pomocna, bo ja kiedyś mając problemy z szarpaniem podczas przyśpieszania zmieniłem: kable WN, świece, czyszczenie przepustnicy i przepływomierza. Pomogło:) Tak jak pisał kolega młody3951 gniazdo VAG masz koło dźwigni ręcznego pod gumową podkładką, w której trzyma się drobne. Pod kokpitem to gniazdo masz w min. w B% po lifcie i Octavii. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mlody3951 Zgłoś #5 Napisano 17 Sierpnia 2011 Ja nawet nie wymieniałem kabli ani świec kopułki itd. Chociaż auto mam już 5 lat. A ten sam problem co napisał kolega waldek1181 zdarzył mi się 2 tyg temu. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
natalia18 Zgłoś #6 Napisano 17 Sierpnia 2011 Ten sam problem miałem w tym tygodniu . Wymieniłem swiece , cewke , przewody i jeden wtrysk ,pomogło :mlask Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wladek1181 Zgłoś #7 Napisano 17 Sierpnia 2011 Przy badaniu VAG-iem wyskoczył kod 513, okazało się że padł czujnik prędkości wału korbowego. Po wymianie problemu brak auto śmiga jak nowe. Dzięki wszystkim za podpowiedzi i pomoc:roza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziemniak Zgłoś #8 Napisano 19 Lipca 2014 Witam Odgrzebię stary temat ponieważ zauważyłem podobny problem tyle tylko, że mi nie chce odpala na ciepłym silniku:( na zimnym odpala na dotyk:) co może byc przyczyną?? Z góry dzięki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alexx Zgłoś #9 Napisano 19 Lipca 2014 Podłącz VAG-a, kiedyś w 1.6 miałem taki przypadek, padł czujnik halla w aparacie zapłonowym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcherka Zgłoś #10 Napisano 4 Sierpnia 2014 Miałem podobny problem, elektronik kazał mi używać drugiego kluczyka od samochodu. Powiedział że immobilizer w kluczyku, ma bardzo słaby sygnał. I dlatego nie zawsze można odpalić samochód. Jednego kluczyka używałem ponad 10 lat. Kazał ponadto co jakiś czas zmieniać kluczyk raz jeden, raz drugi. Problem się rozwiązał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziemniak Zgłoś #11 Napisano 24 Grudnia 2014 witam????? [podepnę się pod temat otóż mam pytanie gdzie znaleść czujnik halla w 1.6 adp???? proszę o pomoc :ocochodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatanka Zgłoś #12 Napisano 22 Kwietnia 2016 (edytowane) Jak w temacie. Jeszcze do nie dawna, zimny palił na dotyk. Od kilku dni coś mu odbiło i po dłuższym postoju trzeba go kręcić ok 5 sekund żeby zagadał. Elektrykę wykluczam, natomiast zastanawiam się czy w układzie paliwowym jest jakiś zawór nie pozwalający się cofać benzynie. Edytowane 22 Kwietnia 2016 przez rainman777 Przeniesiony reg. pkt .2.1.a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecki3575 Zgłoś #13 Napisano 22 Kwietnia 2016 zawór o którym piszesz znajduję się w pompie paliwa, ale aby ją wykluczyć najlepiej zmierz ciśnienie na listwie wtryskowej i będziesz wiedział. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatanka Zgłoś #14 Napisano 24 Maja 2016 Dodam jeszcze, że pompa podaje paliwo, bo odkręciłem przewód od listwy wtryskiwaczy i po zatkaniu wylotu palcem i włączeniu pompy benzyna leci. Byłem u kolegi, żeby podłączyć Passka do kompa ale odmówił współpracy. [ATTACH=CONFIG]145045[/ATTACH]Zastanawia mnie do czego jest ten "cypideusz" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrzysztofElblą Zgłoś #15 Napisano 26 Maja 2016 a ja mam koledzy pytanie z innej beczki mam ten sam silnik i raz pasek jedzie ładnie ale czasem po odpaleniu muł straszny a po kilku set metrach wraca do normy niby na kompie nie ma błędów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nooreq Zgłoś #16 Napisano 27 Maja 2016 a ja mam koledzy pytanie z innej beczki mam ten sam silnik i raz pasek jedzie ładnie ale czasem po odpaleniu muł straszny a po kilku set metrach wraca do normy niby na kompie nie ma błędów przepływka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrzysztofElblą Zgłoś #17 Napisano 28 Maja 2016 ale na moje myślenie efekt był by stały a tutaj jest to raz na jakiś czas czy przemycie jej wystarczy ?? czy trzeba wymieniać ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wagnerpiotr Zgłoś #18 Napisano 24 Lipca 2020 (edytowane) Koledzy mam problem przy odpalaniu rano ciężko pali a jak zapali to chodzi nie równo dopiero po chwili wchodzi na obroty a jak bym go zgasil po chwili to już go nie mogę odpalić to wszystko dzieje się na zimnym jak i na gorącym siliku passat b5 1.6 Edytowane 24 Lipca 2020 przez wagnerpiotr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darpola Zgłoś #19 Napisano 24 Lipca 2020 Sprawdzić ciśnienie pompy paliwa i odczyty błędów oraz parametrów sterownika silnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach