Skocz do zawartości
wladek1181

1.6 AHL - problem z odpaleniem na rozgrzanym silniku

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, problem pojawił się parę dni temu i występuje na gorącym silniku. Może od początku, z rana po odpaleniu auta gdy auto chodzi na ssaniu silnik pracuje ok, problem pojawia się gdy silnik zaczyna się rozgrzewać, silnik zaczyna pracować jakby nierówno w czasie przyspieszania auto jakby szarpie bardzo słabo przyspiesza i jest strasznie zmulony. Początkowo rzadko to występowało i mijało ale teraz problem występuje na okrągło. Dodatkowy problem to odpalanie na ciepłym silniku o ile odpalenie na zimnym silniku jest bez problemu to na ciepłym silniku auto długo kreci zanim odpali. Przy przyspieszaniu auto jakby szarpie, nie ma siły, i czasami pomimo wciskania pedału gazu nie chce przyspieszać jakby się dławił.

Auto to VW Passat B5 1.6 AHL, 101KM, rok prod 1997.

 

Może ktoś mógłby coś podpowiedzieć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I jeszcze jedno pytanie czy ten model z tym silnikiem ma możliwość podłączenia pod komputer? Bo szukałem gniazda pod kokpitem no i w miejscu gzie powinna być kostka podłączeniowa jest tylko puste miejsce. Proszę o pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam miałem ten sam problem zero przyspieszenia i szarpało na gorącym silniku ja na początku myślałem że to kable zapłonowe ale to nie to. Jest to wina przepływomierza i nie wiem jak u ciebie ale u mnie jeszcze nawaliły czujniki wałka i jeszcze czegoś. Można podpiąć pod komputer gniazdo powinno być obok hamulca ręcznego tam gdzie się trzyma drobne trzeba wyjąć tą gumę. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moja rada nie będzie chyba zbyt pomocna, bo ja kiedyś mając problemy z szarpaniem podczas przyśpieszania zmieniłem: kable WN, świece, czyszczenie przepustnicy i przepływomierza. Pomogło:)

Tak jak pisał kolega młody3951 gniazdo VAG masz koło dźwigni ręcznego pod gumową podkładką, w której trzyma się drobne. Pod kokpitem to gniazdo masz w min. w B% po lifcie i Octavii.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nawet nie wymieniałem kabli ani świec kopułki itd. Chociaż auto mam już 5 lat. A ten sam problem co napisał kolega waldek1181 zdarzył mi się 2 tyg temu. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ten sam problem miałem w tym tygodniu . Wymieniłem swiece , cewke , przewody i jeden wtrysk ,pomogło :mlask

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy badaniu VAG-iem wyskoczył kod 513, okazało się że padł czujnik prędkości wału korbowego. Po wymianie problemu brak auto śmiga jak nowe. Dzięki wszystkim za podpowiedzi i pomoc:roza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Odgrzebię stary temat ponieważ zauważyłem podobny problem tyle tylko, że mi nie chce odpala na ciepłym silniku:( na zimnym odpala na dotyk:) co może byc przyczyną?? Z góry dzięki za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podłącz VAG-a, kiedyś w 1.6 miałem taki przypadek, padł czujnik halla w aparacie zapłonowym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobny problem, elektronik kazał mi używać drugiego kluczyka od samochodu. Powiedział że immobilizer w kluczyku, ma bardzo słaby sygnał. I dlatego nie zawsze można odpalić samochód. Jednego kluczyka używałem ponad 10 lat. Kazał ponadto co jakiś czas zmieniać kluczyk raz jeden, raz drugi. Problem się rozwiązał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam?????

[podepnę się pod temat otóż mam pytanie gdzie znaleść czujnik halla w 1.6 adp???? proszę o pomoc

:ocochodzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak w temacie. Jeszcze do nie dawna, zimny palił na dotyk. Od kilku dni coś mu odbiło i po dłuższym postoju trzeba go kręcić ok 5 sekund żeby zagadał. Elektrykę wykluczam, natomiast zastanawiam się czy w układzie paliwowym jest jakiś zawór nie pozwalający się cofać benzynie.

Edytowane przez rainman777
Przeniesiony reg. pkt .2.1.a

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zawór o którym piszesz znajduję się w pompie paliwa, ale aby ją wykluczyć najlepiej zmierz ciśnienie na listwie wtryskowej i będziesz wiedział.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dodam jeszcze, że pompa podaje paliwo, bo odkręciłem przewód od listwy wtryskiwaczy i po zatkaniu wylotu palcem i włączeniu pompy benzyna leci. Byłem u kolegi, żeby podłączyć Passka do kompa ale odmówił współpracy. [ATTACH=CONFIG]145045[/ATTACH]Zastanawia mnie do czego jest ten "cypideusz"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja mam koledzy pytanie z innej beczki :) mam ten sam silnik :) i raz pasek jedzie ładnie :) ale czasem po odpaleniu muł straszny a po kilku set metrach wraca do normy :) niby na kompie nie ma błędów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a ja mam koledzy pytanie z innej beczki :) mam ten sam silnik :) i raz pasek jedzie ładnie :) ale czasem po odpaleniu muł straszny a po kilku set metrach wraca do normy :) niby na kompie nie ma błędów

 

przepływka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale na moje myślenie efekt był by stały :) a tutaj jest to raz na jakiś czas :) czy przemycie jej wystarczy ?? czy trzeba wymieniać ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy mam problem przy odpalaniu rano ciężko pali a jak zapali to chodzi nie równo dopiero po chwili wchodzi na obroty a jak bym go zgasil po chwili to już go nie mogę odpalić to wszystko dzieje się na zimnym jak i na gorącym siliku passat b5 1.6 

 

 

Edytowane przez wagnerpiotr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzić ciśnienie pompy paliwa i odczyty błędów oraz parametrów sterownika silnika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności