Bimbasz Zgłoś #81 Napisano 22 Sierpnia 2011 może mi ktoś pomoże potrzebuje schemat elektryczny elektrycznie podnoszonej klapy bagażnka do passata b6. podaj maila na PW to wyśle namiary na schematy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dedal Zgłoś #82 Napisano 22 Sierpnia 2011 samochód przywiozłem z Niemiec, kupiony od banku prowadzącego leasingi. Jeździł nim od początku v-ce prezes firmy x - zresztą widać że pod niego był konfigurowany (mam pełną dok. zamówienia i eksploatacji). W Polsce od prawie 2 lat poza wymianą oleju w skrzyni i w silniku nic nie było robione. Byłem nim w kilku ASO w sprawie sterowania klapą ale jak pisałem nikt się nie odważył nawet podłączyć pod kompa twierdząc, że nigdy tego nie robili, a samochód kupiony był za granicą - bzdura jakich mało! No cóż bujam się tak i uważam na głowę przy każdorazowym pakowaniu bagażnika. Wracając do zamykania klapy z pilota to udało mi się to zrobić kilkanaście razy i uważam że w jakiś sposób musi to się konfigurować - chyba że w moim samochodzie jest jakaś awaria lub problem z tym sterowaniem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #83 Napisano 23 Sierpnia 2011 Roger powiedz czy dawałeś na siłownik uszczelki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kufcio Zgłoś #84 Napisano 23 Sierpnia 2011 Witam wszystkich, jestem u Was na forum jako gość podpatrujący bo nie mam passata lecz tourana. Czy ktoś z zakładających el. klape ma dostęp do Tourana żeby zerknąć czy uda mi sie korzystając z części passata założyć tę przydatna szczególnie zimą zabaweczkę? Sami wiece jak wygląda klapa jesień/zima... a w Touranie klapa jest jeszcze większa, bardziej brudna.. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilb Zgłoś #85 Napisano 24 Sierpnia 2011 no dziś mi przyszły pierdoły z ASO :-) myślę że zabieram się za przeróbki od jutra :-) może dziś zacznę lutować wiązkę tylko interesuje mnie coś takiego że chcąc kupić przycisk zamykania klapy z ASO wyświetlają się dwa numery: 3C0 959 831 3C0 959 832 czym one się różnią od siebie ? ma ktoś jakiś pomysł ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #86 Napisano 24 Sierpnia 2011 (edytowane) 3C0 959 8313C0 959 832 1 ma wtyczkę podłączeniową na 4 piny 2 ma wtyczkę podłączeniową na 2 piny 4 piny bo 2 idą na podświetlenie przycisku a 2 na otwarcie klapy, może ten drugi ma tylko samo otwarcie klapy bez podświetlenia, schemat do podłączenia elektrycznej klapy w kombi B6 jest na przycisk 4 pinowy Edytowane 24 Sierpnia 2011 przez Bimbasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #87 Napisano 24 Sierpnia 2011 myślę że zabieram się za przeróbki od jutra :-) podsufitkę będziesz zdejmował do założenia siłowników? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilb Zgłoś #88 Napisano 24 Sierpnia 2011 podsufitkę będziesz zdejmował do założenia siłowników? powiem Ci że jeszcze nie mam wizji jedni mówią że demontować inni że nie, sam nie wiem, zobaczymy w praktyce ale znając życie i siebie to zdemontuję nie tylko podsufitkę ale i połowę paska Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger31 Zgłoś #89 Napisano 25 Sierpnia 2011 Podsufitkę moim zdaniem lepiej zdjąć - będziesz miał lepszy dostęp do miejsca zamontowania siłowników i nie zagniesz nigdzie podsufitki. Jak jej nie zdemontujesz na 100% zagniesz podsufitkę w miejscu gdzie trzymają ją słupki. A wygląda to paskudnie - wiem bo widziałem takie akcje. Decyzja oczywiście należy do Was Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #90 Napisano 25 Sierpnia 2011 (edytowane) Kodowanie otwarcia klapy z pilota robimy w 46 Moduł Comfortu zaznaczamy tam Byte 2 / Bit 3, prawdopodobnie będzie tam tylko jeden widoczny Bit 1 - Central Locking (Rear Lid) "Security Lock", ale nie ma co się przejmować że nie widzimy Bitu 3. Ponieważ w okienku co mamy wartość Binary a będzie tam 00000010 co jest kodowaniem tylko pierwszego Bitu wpisujemy 00001010 dla zakodowania Bitu 3. Lub w okienku 3) gdzie mamy kodowanie poszczególnych Bytow, w moim kodowaniu mam tam wpisane 02 zmieniamy na 0A i klikamy w okienko kodowania Byte 3, następnie Exit i potwierdzamy nową wartość kodowania. Teraz testujemy czy klapa otwiera się z pilota, a tak powinno być Edytowane 26 Sierpnia 2011 przez Bimbasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilb Zgłoś #91 Napisano 25 Sierpnia 2011 Teraz testujemy czy klapa otwiera się z pilota, a tak powinno być no to się zgubiłem działa już to w 100% ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #92 Napisano 25 Sierpnia 2011 no to się zgubiłemdziała już to w 100% ? Gdzie się zgubiłeś? Działa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilb Zgłoś #93 Napisano 25 Sierpnia 2011 Gdzie się zgubiłeś? Działa otwiera się rogerowi ? puszcza rygiel ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #94 Napisano 25 Sierpnia 2011 otwiera się rogerowi ? puszcza rygiel ? A tego nie wiem czy mu działa, ale pewno nie, bo tego kodowania wydaje mi się iż nie zrobił Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger31 Zgłoś #95 Napisano 26 Sierpnia 2011 Chłopaki lecę kodować furę trzymajcie kciuki. ---------- Post added at 11:12 ---------- Previous post was at 09:47 ---------- ALLELUJJA - klapa DZIAŁA. Kodowanie Bimbasz`a pomogło.Wszystko działa w 100%.Teraz mogę zrobić instrukcję. Oczywiście wykorzystam w niej wszystkie Wasze uwagi i wskazówki. Bimbasz na jakim etapie jest nasz moduł elektroniczny do zamykania klapy z pilota? Podaj na PW nr konta to przeleje kaskę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilb Zgłoś #96 Napisano 26 Sierpnia 2011 ALLELUJJA - klapa DZIAŁA. Kodowanie Bimbasz`a pomogło.Wszystko działa w 100%.Teraz mogę zrobić instrukcję. Oczywiście wykorzystam w niej wszystkie Wasze uwagi i wskazówki. brawo ja dziś działam po pracy napisz mi na prv jak zdjac podsufitkę tak w skrócie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #97 Napisano 26 Sierpnia 2011 Kodowanie Bimbasz`a pomogło.Wszystko działa w 100%.Teraz mogę zrobić instrukcję To czekamy na instrukcję wraz z filmikiem jak klapa się zamyka Bimbasz na jakim etapie jest nasz moduł elektroniczny do zamykania klapy z pilota? testowy jeden moduł jest gotowy, możemy się umówić że Ci go wyślę na sprawdzenie, bo jako pierwszy opanowałeś temat z klapą, jak będzie ok, to zamówię więcej. napisz mi na prv jak zdjac podsufitkę tak w skrócie Nie na PW tylko tu na forum, co by inny wiedzieli jak do tematu podejść Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #98 Napisano 26 Sierpnia 2011 Czy dobrze rozumiem, zmiana tego kodowania, powoduje odryglowanie klapy, czyli w aucie bez automatycznego podnoszenia klapy, spowoduje to oryglowanie samej klapy (bez podnoszenia) tak ? Gratuluje rozwiązania problemu, jak już rozkminicie do końca to ja też będę sie za to brał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger31 Zgłoś #99 Napisano 26 Sierpnia 2011 Panowie zdjęcie podsufitki to bułka z masłem gorzej ją poskładać do kupy. Po pierwsze zdejmujemy tylni pas w podsufitce jest na 5 zatrzaskach delikatnie wsuwamy pod niego palce i ciągniemy w dół odejdzie gładko. Potem zdejmujemy słupki -dwa przednie są na śruby i zatrzaski, śruby znajdują się pod logo AIR BAG zdejmujemy je i zobaczymy pod nimi śruby odkręcamy i ciągniemy słupek do środka auta dwa zatrzaski puszczą łatwo. Środkowe słupki są tylko na zatrzaski jeden na środku plastikowy i drugi metalowy tuż przy dach - ten trzyma mocno trzeba go dość solidnie pociągnąć w dół. Tylne słupki analogicznie do przednich za logo AIR BAG śruba do odkręcenia i dwa zatrzaski. Następnie odkręcamy śruby tapicerki bagażnika czyli wszystkie srebrne uchwyty do mocowania bagażu odchylamy boczki do środka auta od wewnątrz trzymają je jeszcze zatrzaski ale nie trzeba wiele siły aby puściły. Kiedy to mamy zrobione zdejmujemy dwa ostatnie słupki w bagażniku trzymają się na dwóch zatrzaskach łatwo puszczają . Teraz zostaje już tylko odkręcić rączki , panel z oświetleniem ten przy kierowcy ( tego środkowego panelu z oświetleniem dla pasażera nie trzeba demontować) i odkręcić zasłony przeciwsłoneczne . Uwaga w tym momencie podsufitka powinna nam opaść w dół . Będą ja tylko trzymały przewody od podświetlenia lusterka w zasłonach przeciwsłonecznych , które trzeba wypiąć oraz przewód podświetlenia bagażnika. To wszystko . W dwie osoby wyposażone we wkrętarki akumulatorowe to pół godziny roboty. Ja posdufitki nie wyciągałem z auta po jej zdemontowaniu i opuszczeniu w dół przesunąłem maksymalnie do przodu auta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
azak43 Zgłoś #100 Napisano 26 Sierpnia 2011 Czy dobrze rozumiem, zmiana tego kodowania, powoduje odryglowanie klapy,czyli w aucie bez automatycznego podnoszenia klapy, spowoduje to oryglowanie samej klapy (bez podnoszenia) tak ? Zgadza się . Przed chwilą sprawdziłem . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach