Skywalker Report post #1 Posted August 4, 2011 ...czy nie? Tuż przed włączeniem włączeniem się dmuchawy słychać coś w rodzaju wycia. Trochę jak hamulec szczekowy w rowerze nieraz. Trudno na słuch stwierdzić, czy to z dmuchawy, ale chyba tak. Co to może być? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kosmo Report post #2 Posted August 4, 2011 rozkręć i wyczyść dmuchawe, gdzie potrzeba troszkę oliwki i sprawa załatwiona:) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tuniek Report post #3 Posted August 5, 2011 rozkręć i wyczyść dmuchawe, gdzie potrzeba troszkę oliwki i sprawa załatwiona Poza tym spróbuj w ramach sprawdzenia podpiąć go "na krótko". Quote Share this post Link to post Share on other sites
kosmo Report post #4 Posted August 6, 2011 po co ma robic cos co zajmie mu 15 minut, przez 20? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tuniek Report post #5 Posted August 6, 2011 po co ma robic cos co zajmie mu 15 minut, przez 20? Ej no... Z tym czasem to chyba trochę przesadziłeś 1. Od akumulatora ciągnie dwa przewody. 2. Odpina wtyczkę od wentylatora. 3. Podpina przewody pod wentylator (jak dobrze pamiętam prawy i lewy styk - środkowy zostaje wolny). 4. Napawa się widokiem kręcącego się wiatraka, a przy jego starcie przynajmniej się dowie, czy ten dźwięk, o którym pisał wyżej pochodzi właśnie od wiatraka;) Jeśli pomyli + i - nic się nie stanie - wiatrak będzie się obracał w drugą stronę. Quote Share this post Link to post Share on other sites
The_Saint Report post #6 Posted August 6, 2011 Po co ma ciągnąć kable z akumulatora? Ściąga wtyczkę z termo włącznika na chłodnicy, mostkuje styki choćby spinaczem i wentylator chodzi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tuniek Report post #7 Posted August 7, 2011 Po co ma ciągnąć kable z akumulatora? Bo opcji, o której piszesz, nie przerabiałem. W sumie Twój pomysł wydaje się prostszy:ok: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skywalker Report post #8 Posted August 25, 2011 Na krótko nie zawył :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
The_Saint Report post #9 Posted August 27, 2011 Czyli wentylator niewinny... Coś innego hałasuje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
hepos Report post #10 Posted September 1, 2011 Jednak przesmarowanie łożyska na pewno nie zaszkodzi Quote Share this post Link to post Share on other sites
The_Saint Report post #11 Posted September 1, 2011 Łożysko jest zamknięte. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skywalker Report post #12 Posted November 4, 2011 Wycie ustało samo, wentylator działa. Czujnik był wymieniony, ale to pewnie nic nie ma wspolnego ze sprawa Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tuniek Report post #13 Posted November 4, 2011 Wycie ustało samo To auto nigdy nie przestanie Cię zaskakiwać Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skywalker Report post #14 Posted February 14, 2012 I teraz się zastanawiam co robić. Elektryk sprawdzał i dmuchawa się włącza, ale dość późno. Wskaźnik temp. podczas próby był mniej więcej na 3/4 wychylony. Jak jeżdżę w trasie to wskaźnik jest tak samo wychylony po nagrzaniu. Mam wrażenie, że jak silnik się już nagrzeje - to jest zawsze na 3/4. Nie wiem czy tak powinno być. Z tydzień temu wlałem litr płynu do chłodzenia, bo ubyło. Na razie przez tydzień jest tyle samo... Quote Share this post Link to post Share on other sites