Skywalker Zgłoś #1 Napisano 4 Sierpnia 2011 ...czy nie? Tuż przed włączeniem włączeniem się dmuchawy słychać coś w rodzaju wycia. Trochę jak hamulec szczekowy w rowerze nieraz. Trudno na słuch stwierdzić, czy to z dmuchawy, ale chyba tak. Co to może być? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosmo Zgłoś #2 Napisano 4 Sierpnia 2011 rozkręć i wyczyść dmuchawe, gdzie potrzeba troszkę oliwki i sprawa załatwiona:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tuniek Zgłoś #3 Napisano 5 Sierpnia 2011 rozkręć i wyczyść dmuchawe, gdzie potrzeba troszkę oliwki i sprawa załatwiona Poza tym spróbuj w ramach sprawdzenia podpiąć go "na krótko". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosmo Zgłoś #4 Napisano 6 Sierpnia 2011 po co ma robic cos co zajmie mu 15 minut, przez 20? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tuniek Zgłoś #5 Napisano 6 Sierpnia 2011 po co ma robic cos co zajmie mu 15 minut, przez 20? Ej no... Z tym czasem to chyba trochę przesadziłeś 1. Od akumulatora ciągnie dwa przewody. 2. Odpina wtyczkę od wentylatora. 3. Podpina przewody pod wentylator (jak dobrze pamiętam prawy i lewy styk - środkowy zostaje wolny). 4. Napawa się widokiem kręcącego się wiatraka, a przy jego starcie przynajmniej się dowie, czy ten dźwięk, o którym pisał wyżej pochodzi właśnie od wiatraka;) Jeśli pomyli + i - nic się nie stanie - wiatrak będzie się obracał w drugą stronę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #6 Napisano 6 Sierpnia 2011 Po co ma ciągnąć kable z akumulatora? Ściąga wtyczkę z termo włącznika na chłodnicy, mostkuje styki choćby spinaczem i wentylator chodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tuniek Zgłoś #7 Napisano 7 Sierpnia 2011 Po co ma ciągnąć kable z akumulatora? Bo opcji, o której piszesz, nie przerabiałem. W sumie Twój pomysł wydaje się prostszy:ok: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Skywalker Zgłoś #8 Napisano 25 Sierpnia 2011 Na krótko nie zawył :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #9 Napisano 27 Sierpnia 2011 Czyli wentylator niewinny... Coś innego hałasuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hepos Zgłoś #10 Napisano 1 Września 2011 Jednak przesmarowanie łożyska na pewno nie zaszkodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #11 Napisano 1 Września 2011 Łożysko jest zamknięte. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Skywalker Zgłoś #12 Napisano 4 Listopada 2011 Wycie ustało samo, wentylator działa. Czujnik był wymieniony, ale to pewnie nic nie ma wspolnego ze sprawa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tuniek Zgłoś #13 Napisano 4 Listopada 2011 Wycie ustało samo To auto nigdy nie przestanie Cię zaskakiwać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Skywalker Zgłoś #14 Napisano 14 Lutego 2012 I teraz się zastanawiam co robić. Elektryk sprawdzał i dmuchawa się włącza, ale dość późno. Wskaźnik temp. podczas próby był mniej więcej na 3/4 wychylony. Jak jeżdżę w trasie to wskaźnik jest tak samo wychylony po nagrzaniu. Mam wrażenie, że jak silnik się już nagrzeje - to jest zawsze na 3/4. Nie wiem czy tak powinno być. Z tydzień temu wlałem litr płynu do chłodzenia, bo ubyło. Na razie przez tydzień jest tyle samo... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach