Robcyk Zgłoś #821 Napisano 23 Grudnia 2015 To co robi Vw z blacharkĂ* to jest jakes żenada rdzewieje w oczach jak Polonez kilka tygodni temu kupowałem auto do jeżdzenia dla mojej kobiety ,pewnie zaraz ktoś napisze złom jest to stare Audi A4 97r 90KM typowe oszczedne wygodne auto do miasta po sprawdzeniu w ASO orginał zero rdzy, silnika nieopisuje bo każdy wie że stare tdi sĂ* najlepsze a najbardziej byłem zaskoczony ze w tak starym Aucie jest ciszej w środku niż w mom byłym passacie wnioski wyciĂ*gnijcie sami . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #822 Napisano 23 Grudnia 2015 W sumie to zastanawiam się nad powrotem do przeglądów serwisowych np. wymiana oleju z wpisem do książki i potem zgłosić problem z rdzą. Tylko jeśli auto nie było serwisowane w ASO od ponad dwóch lat to czy nie będę chcieli robić jakiegoś dużego przeglądu? (auto ma 203 tyś. przebiegu, rozrząd wymieniony poza ASO). Potem jak odmówią to rzeczoznawca i wzajemnie straszenie się pismami i zobaczymy jak się sprawy potoczą. Z drugiej strony to są koszty serwis + rzeczoznawca (pewnie bym za to auto pomalował) ale może warto powalczyć? Zapomnij o tym, że po tak długiej przerwie serwis zrobi Ci samochód na tzw. rdzę. Nie jeden z nas to przerabiał i bez skutku. Mój passat rdzewieje dosłownie wszędzie. W koło relingów, ranty przedniej szyby, pod klamkami pod progami. Ostatnio zdejmowałem tylnie nadkole i tam także na zgrzewach pojawia się rdza. Jak na złość nawet chrom z grila zaczął złazić. Ale akurat gril to mały problem bo został zmieniony na nowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gringo105 Zgłoś #823 Napisano 23 Grudnia 2015 Nie ma najmniejszych szans. ASO odpowie tak "Proszę pana, nie poddał pan auta przeglądowi na którym nasi najwyższej klasy specjaliści, ujawniliby początki korozji i w porę zastosowano by środki zaradcze blebleble......... odpukać nie wszystkie tak żre. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldeksz26 Zgłoś #824 Napisano 23 Grudnia 2015 (edytowane) A zaglądał ktoś pod passata??? Edytowane 23 Grudnia 2015 przez waldeksz26 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BociekCC Zgłoś #825 Napisano 23 Grudnia 2015 Dlatego jak składałem sobie autko tzn. budowałem od podstaw to na gołą karoserię i do wnętrza profili poszło tyle Dinitrolu i Siki że głowa boli. Przecież od spodu nie miałem żadnej konserwacji tylko pełno plastików. Załatwiłem sobie pistolet jak w 2.20 minucie filmiku i łączenia wszystkich blach podwozia grubym natryskiem tymi produktami. Na to wszystko baranki też z Siki które są w dalszych minutach filmiku, jeszcze Dinitrol (znajomy polecił, w Norwegii pracuje w firmie która konserwuje auta) poszedł w progi, drzwi itp. W sumie kilkanaście tych dużych litrowych opakowań Siki i Dinitrola i kilka tych hybrydowych mas natryskowych i teraz auto jest zakonserwowane jak stare Paski i Audi. Wyglądało jakby je całe zanurzyć w wielkiej wannie konserwacji (może kiedyś tak robiono bo pamiętam w progach Paska B3 2 centymetry wosku na dnie) I dopiero na to wszystko od spodu poszło zawieszenie, zbiornik, wszystkie osłony. Koło tysiaka poszło na same płyny i silikony. Jak ktoś myśli że 3 czy 4 barankami zakonserwuje sobie całe auto to nic bardziej mylnego. Pozdrawiam. Ps. małe ogniska rdzy traktowałem Fertanem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #826 Napisano 23 Grudnia 2015 (edytowane) A zaglądał ktoś pod passata???[ATTACH=CONFIG]139634[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]139634[/ATTACH] No przecież pisałem dwa posty wyżej, że mi w tym miejscu też rdzewieje. U mnie rdza pod spodem jest wszędzie. Mam nadzieję, że jeszcze ze dwa lata podłoga wytrzyma inaczej będę jeździł jak Flinston. Edytowane 23 Grudnia 2015 przez 77Marek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaswu Zgłoś #827 Napisano 23 Grudnia 2015 po pierwsze tak jakby w innych markach było lepiej... Owszem, w tych rocznikach i segmencie potrafil zardzewiec szyberdach w Accordzie. Wiecej przypadkow z tych lat nie znam. No moze Golf znajomego rok starszy od mojego pasztetat rdzewieje na slupku C. Od czasow tzw B5 jest jakis problem z ocynkiem- w B5 rdzewialy klapy w kombi. Niestety ale cos jest nie tak z technologia szmelcwagenowska. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Obywatel Zgłoś #828 Napisano 23 Grudnia 2015 w B5 rdzewialy klapy w kombi Tylko przed FL. U mnie śladów rdzy brak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #829 Napisano 24 Grudnia 2015 Akurat u mnie ze wszystkich passatów w FLu klapa zgniła najbardziej. W sumie piąty passat i piąty ze zgnitą klapą. W innych miejscach nie odnotowałem. Pod spód nie zaglądam, bo po co Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turek Zgłoś #830 Napisano 25 Grudnia 2015 Po świętach umówię się na wizytę w serwisie RW Piaseczno. Wiem z tego wątku, że podobne przypadki tam już były naprawiane, zobaczymy co mi powiedzą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #831 Napisano 25 Grudnia 2015 Po świętach umówię się na wizytę w serwisie RW Piaseczno. Wiem z tego wątku, że podobne przypadki tam już były naprawiane, zobaczymy co mi powiedzą. W takim razie życzę powodzenia. I melduj na forum o osiągniętych sukcesach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
akism Zgłoś #832 Napisano 25 Grudnia 2015 Ciekawe czy jeżeli zabezpieczę auto we własnym zakresie stracę gwarancję VW? Chcę oddać auto na zabezpieczenie antykorozyjne do niezależnego zakładu,zawsze to coś pomoże.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #833 Napisano 25 Grudnia 2015 Ciekawe czy jeżeli zabezpieczę auto we własnym zakresie stracę gwarancję VW? Chcę oddać auto na zabezpieczenie antykorozyjne do niezależnego zakładu,zawsze to coś pomoże.. Oczywiście, że stracisz. Zarzucą Ci że konserwacja nie jest zrobiona zgodnie ztechnologią. No chyba, że ASO zaoferuje Ci usługę na Twój wniosek lub wskaże podwykonawcę. Tak jest w samochodach skody i mercedesa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fotbrenda Zgłoś #834 Napisano 27 Grudnia 2015 A więc koledzy i ja się wypowiem. Mój passat B6 2006 r. Pojawiła się korozja na dachu a dokładnie przy relingu. Nie jest to duże ale coś się zaczyna. Pojechałem do Serwisu Volkswagen w Lubinie woj. Dolnośląskie i tak jak napisali przedmówcy: Niestety Pana pojazd nie był serwisowany na bieżąco i nie możemy uznać gwarancji. Na nic się zdało wytłumaczenie że jest ciągłość przeglądów serwisowych i że jest przerwa w latach 3 bo auto stało i nikt nim nie jeździł co widać po kilometrach i dokumentach. Pan w serwisie tak uznał i koniec. Od tamtej pory omijam szerokim łukiem serwisy VW. Powód? Cena, jakość usług. Serwisuję auto w serwisie Nissana i o dziwo coś co kosztuje w VW 3000 w Nissanie płacę 1600 i również mam wpis w książce serwisowej i FV. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
akism Zgłoś #835 Napisano 27 Grudnia 2015 Dziwne..przecież passat ma pełny ocynk.U mnie nie ma nic,auto ma 5 lat.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turek Zgłoś #836 Napisano 27 Grudnia 2015 Dziwne..przecież passat ma pełny ocynk.U mnie nie ma nic,auto ma 5 lat.. To tylko się cieszyć, mój passat też ma 5 lat i niestety purchle się pojawiły.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
akism Zgłoś #837 Napisano 27 Grudnia 2015 Tyle,że mój pozbawiony jest newralgicznych punktów.Mam sedana ,nie ma relingów i klapy kombi.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macvw Zgłoś #838 Napisano 27 Grudnia 2015 (edytowane) To tylko się cieszyć, mój passat też ma 5 lat i niestety purchle się pojawiły.. Mój ma 6 lat, 235tys.km. przebiegu i O oznak jakiejkolwiek korozji. Może dlatego, że 4 lata jeżdził we Francji?:hmm Edytowane 27 Grudnia 2015 przez macvw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bullet Zgłoś #839 Napisano 27 Grudnia 2015 fotbrenda opisywany przez Ciebie przypadek to nie dobra wola a akcja serwisowa- niech sprawdza- ja mialem rdze na dachu przy reliongach i zrobiono mi to jako AKCJA SERWISOWA- wczesniej nie dawali jakichs tam podkladek gumowych i dlatego tam rdzewialo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SZYLO Zgłoś #840 Napisano 27 Grudnia 2015 Mój ma 10 lat, ściągnąłem nadkola z tyłu i były małe naloty rdzy pod farbą tzw purchle, wyczyściłem to papierkiem i pomalowałem farbą którą można nakładać na rdzę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach