Skocz do zawartości
romeo9999

Rdza na elementach nadwozia w Passacie B6

Rekomendowane odpowiedzi

To co robi Vw z blacharkĂ* to jest jakes żenada rdzewieje w oczach jak Polonez kilka tygodni temu kupowałem auto do jeżdzenia dla mojej kobiety ,pewnie zaraz ktoś napisze złom jest to stare Audi A4 97r 90KM typowe oszczedne wygodne auto do miasta po sprawdzeniu w ASO orginał zero rdzy, silnika nieopisuje bo każdy wie że stare tdi sĂ* najlepsze a najbardziej byłem zaskoczony ze w tak starym Aucie jest ciszej w środku niż w mom byłym passacie wnioski wyciĂ*gnijcie sami .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W sumie to zastanawiam się nad powrotem do przeglądów serwisowych np. wymiana oleju z wpisem do książki i potem zgłosić problem z rdzą. Tylko jeśli auto nie było serwisowane w ASO od ponad dwóch lat to czy nie będę chcieli robić jakiegoś dużego przeglądu? (auto ma 203 tyś. przebiegu, rozrząd wymieniony poza ASO). Potem jak odmówią to rzeczoznawca i wzajemnie straszenie się pismami i zobaczymy jak się sprawy potoczą. Z drugiej strony to są koszty serwis + rzeczoznawca (pewnie bym za to auto pomalował) ale może warto powalczyć?

 

 

Zapomnij o tym, że po tak długiej przerwie serwis zrobi Ci samochód na tzw. rdzę. Nie jeden z nas to przerabiał i bez skutku. Mój passat rdzewieje dosłownie wszędzie. W koło relingów, ranty przedniej szyby, pod klamkami pod progami. Ostatnio zdejmowałem tylnie nadkole i tam także na zgrzewach pojawia się rdza. Jak na złość nawet chrom z grila zaczął złazić. Ale akurat gril to mały problem bo został zmieniony na nowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma najmniejszych szans. ASO odpowie tak "Proszę pana, nie poddał pan auta przeglądowi na którym nasi najwyższej klasy specjaliści, ujawniliby początki korozji i w porę zastosowano by środki zaradcze blebleble.........

odpukać nie wszystkie tak żre.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A zaglądał ktoś pod passata???20151119_142241.jpg20151119_142241.jpg

Edytowane przez waldeksz26

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlatego jak składałem sobie autko tzn. budowałem od podstaw to na gołą karoserię i do wnętrza profili poszło tyle Dinitrolu i Siki że głowa boli. Przecież od spodu nie miałem żadnej konserwacji tylko pełno plastików. Załatwiłem sobie pistolet jak w 2.20 minucie filmiku

i łączenia wszystkich blach podwozia grubym natryskiem tymi produktami. Na to wszystko baranki też z Siki które są w dalszych minutach filmiku, jeszcze Dinitrol (znajomy polecił, w Norwegii pracuje w firmie która konserwuje auta) poszedł w progi, drzwi itp. W sumie kilkanaście tych dużych litrowych opakowań Siki i Dinitrola i kilka tych hybrydowych mas natryskowych i teraz auto jest zakonserwowane jak stare Paski i Audi. Wyglądało jakby je całe zanurzyć w wielkiej wannie konserwacji (może kiedyś tak robiono bo pamiętam w progach Paska B3 2 centymetry wosku na dnie) I dopiero na to wszystko od spodu poszło zawieszenie, zbiornik, wszystkie osłony. Koło tysiaka poszło na same płyny i silikony. Jak ktoś myśli że 3 czy 4 barankami zakonserwuje sobie całe auto to nic bardziej mylnego. Pozdrawiam. Ps. małe ogniska rdzy traktowałem Fertanem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A zaglądał ktoś pod passata???[ATTACH=CONFIG]139634[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]139634[/ATTACH]

 

No przecież pisałem dwa posty wyżej, że mi w tym miejscu też rdzewieje. U mnie rdza pod spodem jest wszędzie. Mam nadzieję, że jeszcze ze dwa lata podłoga wytrzyma inaczej będę jeździł jak Flinston.

Edytowane przez 77Marek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
po pierwsze tak jakby w innych markach było lepiej...

Owszem, w tych rocznikach i segmencie potrafil zardzewiec szyberdach w Accordzie. Wiecej przypadkow z tych lat nie znam. No moze Golf znajomego rok starszy od mojego pasztetat rdzewieje na slupku C. Od czasow tzw B5 jest jakis problem z ocynkiem- w B5 rdzewialy klapy w kombi. Niestety ale cos jest nie tak z technologia szmelcwagenowska.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
w B5 rdzewialy klapy w kombi

 

Tylko przed FL. U mnie śladów rdzy brak :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Akurat u mnie ze wszystkich passatów w FLu klapa zgniła najbardziej. W sumie piąty passat i piąty ze zgnitą klapą. W innych miejscach nie odnotowałem. Pod spód nie zaglądam, bo po co :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po świętach umówię się na wizytę w serwisie RW Piaseczno. Wiem z tego wątku, że podobne przypadki tam już były naprawiane, zobaczymy co mi powiedzą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Po świętach umówię się na wizytę w serwisie RW Piaseczno. Wiem z tego wątku, że podobne przypadki tam już były naprawiane, zobaczymy co mi powiedzą.

 

W takim razie życzę powodzenia. I melduj na forum o osiągniętych sukcesach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe czy jeżeli zabezpieczę auto we własnym zakresie stracę gwarancję VW? Chcę oddać auto na zabezpieczenie antykorozyjne do niezależnego zakładu,zawsze to coś pomoże..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ciekawe czy jeżeli zabezpieczę auto we własnym zakresie stracę gwarancję VW? Chcę oddać auto na zabezpieczenie antykorozyjne do niezależnego zakładu,zawsze to coś pomoże..

 

Oczywiście, że stracisz. Zarzucą Ci że konserwacja nie jest zrobiona zgodnie ztechnologią. No chyba, że ASO zaoferuje Ci usługę na Twój wniosek lub wskaże podwykonawcę. Tak jest w samochodach skody i mercedesa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A więc koledzy i ja się wypowiem.

Mój passat B6 2006 r. Pojawiła się korozja na dachu a dokładnie przy relingu. Nie jest to duże ale coś się zaczyna. Pojechałem do Serwisu Volkswagen w Lubinie woj. Dolnośląskie i tak jak napisali przedmówcy:

Niestety Pana pojazd nie był serwisowany na bieżąco i nie możemy uznać gwarancji.

Na nic się zdało wytłumaczenie że jest ciągłość przeglądów serwisowych i że jest przerwa w latach 3 bo auto stało i nikt nim nie jeździł co widać po kilometrach i dokumentach. Pan w serwisie tak uznał i koniec.

Od tamtej pory omijam szerokim łukiem serwisy VW. Powód? Cena, jakość usług.

Serwisuję auto w serwisie Nissana i o dziwo coś co kosztuje w VW 3000 w Nissanie płacę 1600 i również mam wpis w książce serwisowej i FV.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziwne..przecież passat ma pełny ocynk.U mnie nie ma nic,auto ma 5 lat..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dziwne..przecież passat ma pełny ocynk.U mnie nie ma nic,auto ma 5 lat..

 

To tylko się cieszyć, mój passat też ma 5 lat i niestety purchle się pojawiły..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tyle,że mój pozbawiony jest newralgicznych punktów.Mam sedana ,nie ma relingów i klapy kombi..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To tylko się cieszyć, mój passat też ma 5 lat i niestety purchle się pojawiły..

Mój ma 6 lat, 235tys.km. przebiegu i O oznak jakiejkolwiek korozji. Może dlatego, że 4 lata jeżdził we Francji?:hmm

Edytowane przez macvw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

fotbrenda opisywany przez Ciebie przypadek to nie dobra wola a akcja serwisowa- niech sprawdza- ja mialem rdze na dachu przy reliongach i zrobiono mi to jako AKCJA SERWISOWA- wczesniej nie dawali jakichs tam podkladek gumowych i dlatego tam rdzewialo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój ma 10 lat, ściągnąłem nadkola z tyłu i były małe naloty rdzy pod farbą tzw purchle, wyczyściłem to papierkiem i pomalowałem farbą którą można nakładać na rdzę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności