Skocz do zawartości
romeo9999

Rdza na elementach nadwozia w Passacie B6

Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki Marcin. To już nie wiem co kupić, od m-ca jestem bez auta, zdecydowałem się na opla insignie :niekumam i nic konkretnego nie mogę znaleźć. Poza tym też wyczytałem o niej trochę złego. Teraz przeglądam neta i widzę fajnego paska z 2009 r. i sobie myślę ze może wrócę do tej marki ale po moim b6 z 2006r z kwiatkami prawie wszędzie już sam nie wiem. Myślałem że to poprawili.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli chyba wrócę do B5. Już mnie kur..ca bierze jak mam teraz kupić auto, ma ktoś coś pewnego? Sorki za OT, wybaczcie ale to jakaś paranoja żeby mieć takie nerwy przy kupnie "nowego" (następnego) auta. Człowiek chce dołożyć trochę kasy, kupić coś młodszego, z mniejszym przebiegiem i musi się martwić o to, czy czasem za rok czy dwa nie zardzewieje! SZOK!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mimo tych wszystkich bolączek następnego po B6 będę miał B7, jak ma rdzewieć to będzie rdzewiał, nic nie poradzimy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mimo tych wszystkich bolączek następnego po B6 będę miał B7, jak ma rdzewieć to będzie rdzewiał, nic nie poradzimy.

 

To się nazywa wierność marce :roll Wręcz heroiczna. Ale na świecie jest dużo innych, dobrych aut. Skoro koncern dał ciała i - co więcej - nie poczuł się nawet do odpowiedzialności, żeby te wady wyeliminować w kolejnej generacji auta, to ja się na koncern uroczyście wypinam :) i na 100% kupię coś innego w następnej kolejności. A póki co cieszę się jazdą B5 :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzięki Marcin. To już nie wiem co kupić, od m-ca jestem bez auta, zdecydowałem się na opla insignie :niekumam i nic konkretnego nie mogę znaleźć. Poza tym też wyczytałem o niej trochę złego. Teraz przeglądam neta i widzę fajnego paska z 2009 r. i sobie myślę ze może wrócę do tej marki ale po moim b6 z 2006r z kwiatkami prawie wszędzie już sam nie wiem. Myślałem że to poprawili.

 

Ja szukałem 6 miesięcy kombi w dieslu. W grę wchodziły: Insignia, Octavia, Mondeo, Passat, Superb. W końcu znalazłem Passata i nie żałuję ;) Odnośnie rdzy. Dziś byłem w Lesznie i zaparkowała obok mnie piękna Insignia OPC - oryginał! Auto super - zagadałem do właściciela jak się jeździ i w ogóle. Narzekał na... rdzę! Salon PL, bezwypadek - auto 2011r. Rdza na tylnych błotnikach. Jak widać nie tylko paski rdzewieją :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylna klapa w Passacie b6 Variant ładnie rdzewieje od środka: przy lampkach rejestracji pokazuje się rdza, w tym samym miejscu od wewnątrz jest taki zgrzew blachy przez całą szerokość klapy i tam właśnie ruda szaleje. Warto sprawdzić to miejsce i odp. zabezpieczyć jak się już lakieruje klapę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie rdza na każdych drzwiach wygląda tak samo. Wczoraj po zdjęciu klamki i blachy pod boczkiem rdza pod klamką wygląda właśnie tak:

[ATTACH=CONFIG]118643[/ATTACH]

Edytowane przez 77Marek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Marek mam to samo w lewych przednich drzwiach (widzę na około klamki), łączę się w bólu i daj znać jak to "załatasz". Niestety VW odmawia naprawy, twierdząc że to wina użytkowania klamki :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję, że brunox zatrzyma postępującą rdzę? Klamka faktycznie ociera się dość mocno o lakier no i osłabia go. Ale jak mam wejść do samochodu bez użycia klamki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie klamki wyglądają ok lecz dziś przeprowadzając zabieg odgrzybiania parownika gdy zdjąłem boczek moim oczom ukazał się taki widok...

 

 

[ATTACH=CONFIG]118703[/ATTACH]

 

teraz mam dylemat co z tym zrobić :padaka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a co ta podłoga tak wycięta jest ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
teraz mam dylemat co z tym zrobić

 

Nic strasznego. Jest to element wzmocnienia deski rozdzielczej, który z czasem ma taki nalot rdzy. Ja bym tego nie malował.

 

a co ta podłoga tak wycięta jest ?

 

Nie wycięta tylko to wygłuszenie tak wygląda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podepnę się pod temat nie będe zakładać osobnego tematu.

miał ktoś problem z rudą pod maską O.o

dziś coś mnie pikło i oglądałem maskę od środka i tak jadę paznokciem i yyyy zonk mianowicie w miejscach zaznaczonych czerwoną obwódką miałem rdze z białym nalotem, zdziwił mnie jeszcze bardziej ten biały nalot ;/ ktoś miał podobną przypadłość ????

zdjęcie poglądowe rdza z białym nalotem znajduję się tuż przy zgięciu maski tam gdzie schodzi już w dół

 

[ATTACH=CONFIG]119802[/ATTACH]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam to samo w swoim ale tylko po lewej stronie. Mysle ze zabiore sie za to w wakacje, razem z lewym oswietleniem tablicu z tylu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Niedawno odkryłem na masce wykwity rdzy - boczna krawędź, pomiędzy maską a błotnikiem.

Ciekawe jest to, że po zgłoszeniu do ASO ( auto ma 3,5 roku użytkowane przeze mnie od początku, serwisowane regularnie do chwili obecnej, stoi w garażu, myte min. 1 x tyg. ) powiedziano mi, iż gwarancja tego już nie obejmuje a jeśli nawet to by nie zostało uznane bo są już dziury w lakierze.

Myślałem o nowym aucie jak zakończy się lizing ale VW to już chyba nie będzie!!! :wsciekly

Wg. mnie jest to karygodne aby auto za grubo ponad 100 tyś, z przebiegiem 110 tyś i w/w wieku korodowało.......

i na dodatek w jakim miejscu ........ Patrzę się na Fiaty o wiele starsze i szlag mnie trafia bo ludzie nie mają takich problemów ( za tę kasę były by przynajmniej dwa z rezerwą jeszcze na paliwo)

skutecznie chcą mnie zniechęcić do marki i chyba się im udaje.....

Proszę o informację czy mieliście podobne przypadki.

Edytowane przez osd2000

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość chriso
dziś przeprowadzając zabieg odgrzybiania parownika

 

teraz mam dylemat co z tym zrobić :padaka

 

też odgrzybiałem i tutaj wrzuciłem fotkę z tego samego miejsca.

http://forum.vw-passat.pl/threads/80621-Co-to-za-cz%C4%99%C5%9B%C4%87-nie-wiesz-tu-spytaj?p=2107153&viewfull=1#post2107153

 

fakt, że auto o 4 lata młodsze ale u mnie dziewiczo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem stłuczkę 3 lata temu i po tym zdarzeniu malowaną przednią maskę. Teraz widzę 2 odpryski, ponadto w kilku miejscach drobne zarysowania lakieru związane z użytkowaniem samochodu. Czy można je jakoś usunąć np pastą ścieralną ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Miałem stłuczkę 3 lata temu i po tym zdarzeniu malowaną przednią maskę. Teraz widzę 2 odpryski, ponadto w kilku miejscach drobne zarysowania lakieru związane z użytkowaniem samochodu. Czy można je jakoś usunąć np pastą ścieralną ?

 

Drobne rysy z powodzeniem można usunąć pastą TEMPO, AUTOMAX itp. Koszt około 8zł. Na to wosk koloryzujący.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, ja na zarysowania lakieru oraz wszelkiego rodzaju hologramy na lakierze używam środka meguiars ultimate compound.

Trochę kosztuje ale daje super efekty. Ewentualnie coś delikatniejszego - meguiars swirl x. Na całość nakładam wosk i wygląda super.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zadne tempo i automaxy bo lakier zmatowieje, a potem pasta sie wyplucze, kolega wyzej napisal najlepiej meg's ultimate compound. Ewentualnie ktorys z produktow Menzerny. Mi osobiscie udalo sie Menzerna SF4000 zlikidowac ryse biala (podklad). Dobre produkty maja to do siebie, ze rozbijaja czasteczki lakieru i wypelniaja nimi te ryski.

 

 

A co do rdzy w garazowanym aucie, to w takich warunkach robi sie gorsza solanka w zime, niz auto mialoby stac pod chmurka. Po prostu rozpusza sie woda z sola z jezdni (cieply garaz) i dociera wszedzie gdzie niepowinna. W mrozie jej dzialanie jest zahamowane. Proponuje po kazdej jezdzie i odstawienie do garazu, karcherem wyplukac auto i nie bedzie problemu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności