Gość erciak Zgłoś #1 Napisano 31 Stycznia 2006 wstyd, ale się stało. kupiłem paska z miesiące temu, w mrozy kolega porosił by go rozciągnąć, załozyłem hak(mam taki wpinany. Przybujałem przy kumplu jak zkładałem. Problem się zaczął gdy chciałem go zdjąć. Przekręcam pokrętło a tu nic, sprawdzam kluczyk, jest na kłódce otwartej. Może jakiś schemat macie?? chyba podstawówka eksternistycznie to zbyt słabe wykształcenie by wsiadać do takiej maszyny VW b5 1.9 tdi 110 KM, 1997r. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MrWho Zgłoś #2 Napisano 31 Stycznia 2006 jak stoisz z tyłu samochodu frontem do klapy.. po lewej masz gałke po prawej kluczyk.. gałke musisz odciagnać w strone koła... a potem przekrecić... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAMA Zgłoś #3 Napisano 31 Stycznia 2006 A to ciekawostka.... A ja mam kluczyk w gałce :-) Wkładam klucz przekręcam / nie pamiętam w która ale w inną niż jest na początku / Przekręcam do przodu i odciagam gałkę... hak powinien wypaść.... Ja założyłem, użyłem do pomocy i na wszeli wypadek zostawiłem. Wielu kierowców lubi się przytulać zimą do zderzaków... :wink: NZa jakiś czas pojadę na wiosenne mycie podwozia i wtedy go zdejmę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MrWho Zgłoś #4 Napisano 31 Stycznia 2006 hmm no fakt faktem ja tez mam w gałce ale mi sie wydaje ze najpierw pociagnac w strone koła a potem przekrecić [ Dodano: Sro Lut 01, 2006 12:16 am ] a jeszcze jedno czy nie wiecie czy da sie sama zatyczke kupic ? Ta co wsadza sie zamiast haka ?? Wjezczalem tylem pod gorke kolo bloku jak zwykle i było w cholere śniegu i mi musiała wypaść bo za jakis czas zobaczyłem ze lezy połamana na śniegu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAMA Zgłoś #5 Napisano 1 Lutego 2006 Załóż Google wpisz "haki westfalia" i dzwoń... :grin: Jak zabiorę go do domu to tez się przyjrzę jak to się zatyka bo nie wyglada to na super wytrzymałe ustrojstwo.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MrWho Zgłoś #6 Napisano 1 Lutego 2006 bo ja wiem to jest ciekawie zrobione Wytrzymałe jest raczej bo tam sa takie 3 kule.. jak sie dba o to zeby zawsze był dobrze zapiety to napewno wytrzyma lata U mnie kilka razy wytrzymał 1,2 tony na przyczepce jednoosiowej I pasat tez wytrzymał Jak woziłem rozne takie tam woreczki przed zima ale powiem szczerze 1,8 cieko to wytrzymywał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darco112 Zgłoś #7 Napisano 7 Lipca 2009 Mam problem z odpięciem oryginalnego haka Votex. Wkładam kluczyk (znaleziony w folii w bakażniku ), przekręcam na otwartą kłódkę, odciągam gałkę i nic! Gałka nie da się przekręcić. Ktoś wie jak to zdjąć? Hak oryginalny, na folii naklejka z logo VW i numerem 3B0 092 770 PB. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lord_Grubson Zgłoś #8 Napisano 19 Maja 2014 Sorry, że odświeżam dość stary temat, ale nie chciałem, zakładać następnego z tym samym tematem. Otóż chciałem zdemontować swój hak, bo wygląda na zdejmowany, ale zupełnie nie wiem jak się do tego zabrać. Może ktoś mnie oświecić? Na pewno będę musiał spryskać wszystko od spodu WD40 bo jest tam dość rudo. Ale co dalej? Wrzucam fotki poglądowe: Prawa strona: Lewa strona: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #9 Napisano 20 Maja 2014 Najpierw należałoby włożyć kluczyk, a Twój zamek nie wygląda tak, jakby chciał współpracować z kluczykiem. Jakby się coś zmieniło w kwestii współpracy, to wkładasz kluczyk, przekręcasz na otwartą kłódkę, i następnie przekręcasz pokrętło i bodajże ciągniesz je (albo odwrotnie - najpierw odciągnąć pokrętło od haka, a później przekręcać, nie pamiętam dokładnie, dawno nie użytkowałem). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lord_Grubson Zgłoś #10 Napisano 20 Maja 2014 Najpierw należałoby włożyć kluczyk A z której strony ten kluczyk? Bo nie widzę tam dziury gdzi jakikolwiek kluczyk mógłbym wsadzić. Mozesz mnie jakoś nakierować? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
heedziu Zgłoś #11 Napisano 20 Maja 2014 Tak jak zaznaczyłem na obrazu ale tak jak kolega wyżej pisał nie bardzo pewnie to będzie chciało współpracować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Renegade88 Zgłoś #12 Napisano 14 Stycznia 2015 Witam, to i ja odświeżę temat z pytaniem... Kupiłem dziś hak Westfalia bo mój został uszkodzony jak mi ktoś wjechał w tył. Pytanie moje jest takie kluczyk jest na pozycji otwartej kłódki, nie mogę go przekręcić w jedną, ani drugą stronę tzn. na zamkniętą kłódkę, ale mogę go wyjąć. Nie mogę też odciągnąć i przekręcić pokrętła, aby odpiąć hak od belki? co mogę z tym zrobić, aby to wszystko działało jak należy? - - - - - aktualizacja - - - - - Witam, to i ja odświeżę temat z pytaniem... Kupiłem dziś hak Westfalia bo mój został uszkodzony jak mi ktoś wjechał w tył. Pytanie moje jest takie kluczyk jest na pozycji otwartej kłódki, nie mogę go przekręcić w jedną, ani drugą stronę tzn. na zamkniętą kłódkę, ale mogę go wyjąć. Nie mogę też odciągnąć i przekręcić pokrętła, aby odpiąć hak od belki? co mogę z tym zrobić, aby to wszystko działało jak należy? Udało się hak od passka ale trochę inny jak mój przy aucie. Sprzedający źle włożył kluczyk, a po włożeniu tak jak powinien być było to nie w osi i myślałem że tak jest źle (nawet na filmiku który znalazłem na YT jest że kapsel kluczyka pokrywa się z obudową zamka że wszystko jest w osi). Po włożeniu kluczyka tak jak powinno być też nie chciał się przekręcić, ale w lewo prawo i go rozbujałem do skutku (dobrze że się nie ukręcił) A tu filmik jak by ktoś potrzebował: tu jest pokazane jak czerwony kapsel kluczyka jest równo z obudową wkładki. a tu jak u mnie kapsel jest przesunięty według osi wkładki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach