Temex Zgłoś #1 Napisano 14 Lipca 2011 (edytowane) Witajcie. Czy ktoś wie czy tłumik końcowy od Vr6 pasuje bo silnika 1.8? Vr6 maja bardzo ładnie zakończony wydech.pozdrawiam. Edytowane 14 Lipca 2011 przez Temex Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nikos Zgłoś #2 Napisano 14 Lipca 2011 Witajcie. Czy ktoś wie czy tłumik końcowy od Vr6 pasuje bo silnika 1.8? Vr6 maja bardzo ładnie zakończony wydech.pozdrawiam. ja założyłem samą końcówkę ( którą uprzednio ucięto) i wygląda bardzo dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fraser Zgłoś #3 Napisano 14 Lipca 2011 (edytowane) Witajcie. Czy ktoś wie czy tłumik końcowy od Vr6 pasuje bo silnika 1.8? Vr6 maja bardzo ładnie zakończony wydech.pozdrawiam. Rura ma średnicę większą o 5 mm, trzeba by jakoś przerzeźbić łączenie z środkowym. Ten tłumik jest też trochę inaczej zawieszony: w vr6 nie ma tego elementu, do którego w innych wersjach jest przykręcany ostatni wieszak. Tłumik ma długie ramię z uchwytem, a wieszak jest przykręcony bezpośrednio do podłogi. Mało obrazowo napisałem, ale jak zerkniesz pod Passata, zrozumiesz, o co chodzi. Edytowane 15 Lipca 2011 przez fraser Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koxi30 Zgłoś #4 Napisano 14 Lipca 2011 Rura ma średnicę większą o 5 mm dorobić tuleję i przeciąć ją, załorzyć opaskę i będzie git Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
opornik Zgłoś #5 Napisano 14 Lipca 2011 najprosciej... utnij i przyspawaj sama końcówke. Tak jak pisał fraser, jedno mocowanie jest inne do tłumika z vrki, da sie go przekrecic od wersji vr6 oczywiscie no i srednice rur 50 mm w 1.8 i 55 mm w 2,8. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
woocash Zgłoś #6 Napisano 14 Września 2011 witam jeśli do 2E założę tłumik od VR6 to zmieni to w jakiś sposób dźwięk czy tylko będzie ładniejsza końcówka? przyrostu mocy nie spodziewam się, ale może choć trochę zmieni dźwięk silnika ;> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
herflik-00 Zgłoś #7 Napisano 14 Września 2011 Witam jeśli do 2E założę tłumik od VR6 to zmieni to w jakiś sposób dźwięk Nie, nie zmieni sie. Koncowy tlumik ma bardzo maly wplyw na poziom i barwe dzwieku. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
woocash Zgłoś #8 Napisano 14 Września 2011 wiec co zrobić żeby dźwięk był ładniejszy pomijając fakt wycięcia kata ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #9 Napisano 14 Września 2011 kat ci nic nie da... dźwięk możesz odrobinę zmienić za pomocą filtra stożkowego lub przelotowego układu wydechowego a co do tłumika w VR6 rozkładałem dwa układy wydechowe w VR6 z 94 roku. W jednym układzie każdy element był oddzielny, rozczepiany. W innym zaś cały wydech był rozłączalny tylko w jednym miejscu! By wymienić np sam tłumik środkowy trzeba było by ciąć i spawać! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
woocash Zgłoś #10 Napisano 14 Września 2011 A gdzie dostać taki filtr stożkowy do passata? takie uniwersalne to się znajdą ale takie typowe to cieżko i co zrobić z tymi czujnikami czy co tam jest podłączone? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #11 Napisano 14 Września 2011 (edytowane) w filtrze nie masz żadnych czujników. Poczytaj trochę o tym i nie zadawaj głupich pytań i nie odbiegajmy od tematu Edytowane 14 Września 2011 przez adams Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #12 Napisano 14 Września 2011 W innym zaś cały wydech był rozłączalny tylko w jednym miejscu! By wymienić np sam tłumik środkowy trzeba było by ciąć i spawać! W moim tak jest, żeby wyjąć tłumik bez cięcia trzeba odkręcić belkę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
witus_27 Zgłoś #13 Napisano 8 Stycznia 2016 Grzebię w tych tematach, szukam, czytam i przy tym jestem ciekaw jak się potoczyła ta sprawa wydechu Bawią mnie trochę uwagi odnośnie braku zauważalnych różnic w dźwięku, po zmianie tłumika, a nawet po pozbyciu się katalizatora... Dopiero stożek robi robotę Może to ze względu na datę i tamtejsze trendy tuningu Ale na własnym przykładzie muszę zburzyć te teorie, i przyznać, że sam tłumik od VR-a już sporo zmienia, a po wycięciu kata to inna bajka Nie mam oczywiście na myśli przyrostu mocy, sam dźwięk U mnie hula!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #14 Napisano 8 Stycznia 2016 Ostatnio robiłem wydech u siebie w VR6. Wyleciał katalizator i pierwszy tłumik. Obecnie wydech u mnie wygląda następująco. Owinięty bandażem kolektor 6-2-1, owinięta rura 2,5 cala, oryginalny tłumik środkowy oraz końcowy. W użytku codziennym wydech jest cichy jak oryginał. Przy raptownym dodaniu gazy wydobywa się troszkę inny dźwięk w zakresie obrotów 2-4 tys. Przypomina mi to dźwięk silnika R32. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
witus_27 Zgłoś #15 Napisano 12 Stycznia 2016 Ostatnio robiłem wydech u siebie w VR6. Wyleciał katalizator i pierwszy tłumik. Obecnie wydech u mnie wygląda następująco. Owinięty bandażem kolektor 6-2-1, owinięta rura 2,5 cala, oryginalny tłumik środkowy oraz końcowy. W użytku codziennym wydech jest cichy jak oryginał. Przy raptownym dodaniu gazy wydobywa się troszkę inny dźwięk w zakresie obrotów 2-4 tys. Przypomina mi to dźwięk silnika R32. Ja się postaram nagrać filmik jak to u mnie brzmi na dzień dzisiejszy, też myślę nad zmiana kolektora, ale to może kiedyś Ale fakt, dźwięk jest przyjemny jka dla mnie, choć sporo osób twierdzi, że za głośno, przy taj mocy, może i tak jest rzeczywiście, ale moje ucho cieszy i to najważniejsze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach