Kosmy Zgłoś #21 Napisano 7 Grudnia 2011 Ja się zastanawiam czy to nie może być stabilizator jeżeli poluzowali się śruby którymi przykręcony jest do nadwozia drążek stabilizatora to też może być taki odgłos strzału jak się pod wpływem naprężeń lekko przemieszcza bo pasek ma niecałe 150kkm przebiegu na podnośniku nic nie można było wyczuć choć nie sprawdzałem drążka stabilizatora tj pręta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr115 Zgłoś #22 Napisano 22 Kwietnia 2012 ja mam problem w b4 alle spróbuje dokecic śrube na imbus ok 20 mm zobacze co bedzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
thematys Zgłoś #23 Napisano 2 Czerwca 2012 to moj pierwszy post tutaj tak wiec witam wszystkich:) szukam na forum ale nie moge sie doszukackonkretnej odpowiedzi, mam taki problem... slysze stuki w okolicy maglownicy, nie czuje luzów na kierownicy itp, ale gdy chwyce za lewe koło z gory lub drazek i mocniej szarpne slychac stuki i czuc luz, tylko na prawym kole, całe zawieszenie jest nowe, gdy jade stuka deliatnie na małych wybojach ale nie często, czy podkręcenie śruby na maglownicy pomoże? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ciapciak Zgłoś #24 Napisano 3 Czerwca 2012 Jesteśmy w dziale B6, a z profilu widzę, że masz B5... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wisienka1 Zgłoś #25 Napisano 6 Czerwca 2012 (edytowane) Witam. Podepnę się do pytania kolegi: od jakiegoś czasu przy jeździe np. po kocich łbach słyszałem stukanie z przodu samochodu. Na diagnostyce i szarpakach stwierdzili: końcówki drążków i sworznie. Wymieniłem i nic... dalej stuka. Zauważyłem, że jak auto stoi z włączonym silnikiem i robię szybkie ruchy kierownicą lewo-prawo, to też słychać stukanie (metaliczny odgłos). Mam wiec pytanie, czy to drążki są do wymiany, czy już maglownica? Z postów wyżej widzę, że jest tam jakaś śruba regulacyjna, która niweluje powstałe luzy. Czy ktoś z kolegów mógłby dokładniej opisac gdzie sie ona znajduje, lub lepiej wkleić jakąś fotkę z zaznaczoną śrubą? pzdr M. No więc jestem po dokładnych oględzinach w kanale. podczas ruszania kierownicą lewo-prawo szybkimi ruchami słychać stukanie z maglownicy, mniej więcej ze środkowej części. Z tego co mówił mechanik: mogły powstać luzy przy napędzie elektrycznym lub w środku. Gdzie w Poznaniu mogę zregenerować lub kupić maglownicę po regeneracji? Ktoś z kolegów się orianute może...? pzdr M opisałem problem tutaj: http://forum.vw-passat.pl/threads/75445-padl-magiel-w-B6-kilka-pytan/page3?highlight=maglownica Bardzo proszę o radę. M Edytowane 2 Września 2012 przez wisienka1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomeek83 Zgłoś #26 Napisano 15 Grudnia 2015 Witam, od tygodnia tez mam pewien problem przy skrecaniu. Passat B7 2010, przebieg 208tys. Przy skrecaniu na ostrym luku albo na rondzie czuc taki dziwny opór na kierownicy, nie chodzi plynnie. 2 tyg temu zmienione byly opony na nowe goodyear i wymieniany byl zawor egr. Mechanik musial zdjac zawieszenie zeby sie do niego dostac. Po tym zabiegu kierownica byla troche krzywo, zrobili mi zbieżność i jest ok ale problem rwania kierownicy pozostal ( nie ma żadnych stuków). Czy mozliwe, że opony na ostrym luku dają taki opór ( 205/55/16). Mechanik mowi, ze zawieszenie jest sprawne, wszystko dokrecone. Nie daje mi to spokoju, mam jeszcze astre z 2004 r i plynniej sie skreca niz passatem z 2010 roku, jak to mozliwe?Czy spotkal sie ktos z takim problemem? W sobote bede jechal tysiac km i wolalbym nie myslec ze cos moze byc mie tak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach